vineri, octombrie 30

oglinda oglinjoara...si mitul demachierii de dimineata


Poate ca o sa spuneti ca sunt putin nebuna, dar eu stau, in fiecare dimineata, de vorba cu oglinda din baie. Seara nu am timp de taclale cu ea, ma demachiez, ma dau(sau nu ma dau!)cu uleiul purifiant pentru ten gras de la dr Hauschka, aplic crema de ochi(intotdeauna)si aproape ca nu o mai bag in seama. Insa dimineata o lingusesc cum stiu eu mai bine, pentru ca trebuie sa incep ziua frumos si impacata cu mine insami. Multe fete m-au intrebat daca ma demachiez dimineata si daca folosesc... toti pasii. Da, folosesc toti pasii, dar in functie de ce vad pe fata. Deci, intreb oglinda. Cand am tenul calm, folosesc un gel usor cu miros de trandafiri, pe care il aplic si pe ochi. Il sterg cu buretele demachiant, pe care l-am inmuiat in prealabil in apa(de la robinet). Imi indepartez asadar transpiratia, toxinele, celulele moarte de la suprafata pielii. Apoi pulverizez apa termala sau apa plata, aplic acelasi ulei de la dr Hauschka, fondul de ten si restul machiajului.
Daca tenul este incarcat si il simt uleios, nu ezit sa folosesc un scrub, o masca si o lotiune usor astringenta, apoi uleiul purifiant.
Asadar, ma demachiez "a la carte" si dimineata, si seara.
Este un mit fals sa crezi ca nu ai de ce sa te demachizei dimineata, daca noaptea nu ai folosit make-up si nu ai iesit din casa.
Diferenta consta in cantitatea de produs folosita, este evident ca seara ai nevoie de o cantitate mai mare, pentru ca sunt mult mai multe straturi de eliminat de pe ten.
De ce? Dimineata, pielea nu este murdara, ar putea spune unele fete. Da, dar este plina de impuritati, transpiratie, celule moarte, care imbacsesc epiderma noastra pretioasa si trebuie eliminate, iar simplul gest de a te spala cu apa pe fata nu este suficient in vremurile noastre.

15 comentarii:

Zuzele spunea...

multumesc pentru raspuns! :) si eu ma demachiez si mi-e bine! :))

Zuzele spunea...

nu are legatura cu tema in discutie, dar am gasit ceva amuzant si simt nevoia sa barfesc cu tine. Am intrat la Dana Sota pe blog si are un mare concurs in desfasurare. Trebuie sa raspunzi la nu stiu cate intrebari legate de frumusete, majoritatea raspunsurilor gasindu-se in cartea ei, iar premiul este fenomenal :)) Nu, nu ofera parfumuri, creme, sampoane sau alte chestii dragute cu care ne-ai obisnuit tu ca o draguta ce esti :)) ci.....suspans...o zi la shopping cu ea pe banii nostri! :))
Si are si conditii: trebuie sa ai in buzunar intre 150 si 200 de lei de cheltuit si o lista cu produsele pe care vrei sa ti le cumperi, iar premiul este privilegiul de a fi consiliat de ea :))
M-a amuzat foarte tare treaba asta si mi se pare cam aroganta propunerea ei! cred ca ar trebui sa-i trimit un link de la blogul tau sa vada si ea ce inseamna un concurs si mai ales, ce inseamna u n premiu pentru cititorii ei. :)

moni spunea...

nici eu nu ratez demachierea, dar recunosc ca uneori dau doar cu tonic si crema. sunt foarte bucuroasa ca de o saptamana tenul meu arata minunat,nu maia m nici un cos,ma tot uit in oglinda sa vad daca gasesc ceva..si din fericire nu mai am ce lucra pe fata mea :) am tot zis ca merg la dermatolog insa n-am ajuns din motive financiare...:((,dar vreau sa va spun ca de vreo 4 zile am folosit bioderma sebium H2O(a venit sora mea acasa si ii fur din cosmetice :)) si sunt foarte incantata,desi ma asteptam sa nu mi se potriveasca caci am vazut ca este pt ten gras si mixt.eu credeam ca-l am uscat si sensibil....ce sa mai inteleg?ca de fapt am tenul mixt??
scuze ca m-am intins ca o placinta :)

moni spunea...

adela ai cam tras chiulul in weekend! ia sa-ti iei te rog revansa in seara asta! :)

adela sirghie spunea...

draga mea zuza g,
ma bucur mult ca iti place blogul meu si ca esti o cititoare asa draguta si fidela:)
eu am gandit acest blog cu testimoniale, inca de la bun inceput, pentru ca mi se pare interesant sa fie interactiv. In plus, le pot cunoaste pe fetele care castiga testimonialele, ceea ce ma bucura enorm:)

adela sirghie spunea...

Monica, eu cred ca datorita sarcinii, tenul tau s-a schimbat putin. Daca o crema pentru ten gras a facut minuni pentru tine, inseamna ca ai avut o perioada in care tenul tau a fost mixt sau gras, chiar daca tu il stiai uscat.
Tenul nu ramane la fel toata viata, are perioade in care se schimba, apoi isi revine(sau nu!), lucruri care pot fi stabilite cu precizie numai in urma unui control dermatologic extrem de riguros!
Insa ma bucur foarte tare ca problema ta s-a rezolvat! XOXO
P.S. Am cateva probleme cu laptopul, motiv pentru care comunicarea cu voi toate, dragele mele, este putin ingreunata :(

ali spunea...

Si eu am simtit acelasi lucru cu Zuzele in ceea ce priveste concursul Danei...Credeam ca doar eu cred asta.
Eu iti multumesc ca ne oferi oportunitatea de a participa la aceste concursuri :)

adela sirghie spunea...

:)
multumesc din suflet pentru interesul constant pentru beautynews, fetelor!

moni spunea...

da adela si eu cred ca shimbarile hormonale mi-au afectat tenul,si mai ales de cand am terminat cu alaptatul hormonii mei mi-a cam jucat feste....sper ca nu va mai fi cazul,dar oricum nu renunt la ideea dermatologului,cred ca am cam facut o obsesie pt tenul meu :)
sper ca nu te-am suparat,doar ca am asteptat cu nerabdare o noua postare :)sunt curioasa de noile produse pe care le-ai anuntat,nici n-am auzit de ele.asteptam impresii!

adela sirghie spunea...

Monica, cum sa ma supar? Dimpotriva, ma bucur ca ma urmaresti zilnic :)
Imi doresc sa rezolv problema cu laptopul cat de repede posibil, mie imi place sa scriu, beautynews este ca un fel de baby pentru mine.
xoxo

Ella Gheorghiu spunea...

In ultimul timp chiar ca am devenit dependenta de oglinda.Petrec dimineata si mai ales seara mult timp in fata ei..a ajuns un fel de best friend pt. mine.Dimineata si seara folosesc gelul de curatare de la Bioderma Sebium si mi se pare foarte bun...Probleme cu tenul am cand se apropie perioada menstruala si atunci sa te tii,imi apar in sir indian...citeam cu scriau zuzele mai sus in legatura cu blogul Danei Sota si mi se pare ft. funny..Adica premiul consta in a avea oportunitatea de a o avea pe marea Dana Sota cateva ore cu noi...Vroiam,Adela, sa te intreb daca ai auzit de Moira Orfei?eu am aflat de ea zilele trecute de pe blogul madamecacharel..are 60 ani si are un ten de bebe.Secretul ei este ca isi petrece in fiecare seara cate o ora masandu-si tenul cu crema in cantitati industriala..Tu crezi ca este asa de bun acest masaj?Imi place sa-mi masez tenul cand ma demachiez cu ulei de masline,insa nu ma masez mult pt. k mi-e frica sa nu fac riduri daca insist prea tare...Astept parerea ta!

adela sirghie spunea...

viorica, DAAAAAAAAAAAAA, masajul facial face minuni. Cred acest lucru cu tarie, pentru ca de cate ori fac masaj facial, tenul meu arata superb!
Nu am auzit pana acum de Moira Orfei, dar ii transmit respectele mele daca la 60 de ani a reusit sa aiba un ten frumos si neridat.
XOXO

ali spunea...

Eu astept cu nerabdare un post viitor despre metode de masaj facial :). si pe mine m-a impresionat Moira Orfei.

adela sirghie spunea...

Alina,
eu nu cunosc miscari de automasaj, prefer un masaj a la carte, facut la un salon de infrumusetare.
Insa e o idee foarte buna, o sa caut infos despre automasaj, stiu ca Guerlain si Clarins au metode foarte bune, sper sa pot sa le descifrez!

SoSheSays spunea...

Si care e masca??