joi, octombrie 11

Cei 40 si corola de minuni a lumii


Mi s-a parut imposibil sa scriu ceva pertinent fix in ziua in care am implinit 40. M-am trezit parasita de toate cuvintele si nici un fulger fauritor de texte inteligente nu mi-a iluminat, intr-un mod pozitiv sau in registru trist si melancolic, mintea. Nu am gasit piatra filozofala, asa ca am tacut. Imi imaginez ca are culoarea verde si ca va veni ea la mine, cand va stabili ca va fi de cuviinta. De buna cuviinta.
Daca te gandesti la 40 ca la un taram mult prea indepartat, te vei trezi in zorii zilei in care ti se rotunjeste viata pe la colturi, ca nu intelegi cum ai ajuns aici. Sau ca 40 nu reprezinta nimic, dupa cum nici 30 nu a reprezentat nimic, deoarece esti mult prea preocupata sa te bucuri de viata care ti se asterne la picioare, in fiecare dimineata.
Asadar, nu s-a schimbat nimic. Nici in ziua aceea, nici a doua azi, nici dupa doua saptamani.
Pe cuvantul meu ca eu sunt in poza de mai sus, parte fixa in corola de minuni a lumii:)

14 comentarii:

Federova spunea...

La multi ani Adela!

coco spunea...

:)...la multi ani !

mada spunea...

La multi ani, Adela!
si eu tot asa atac aniversarile,gandidu-ma ca in definitiv nu e nici o diferenta intre cum eram cu o zi in urma :D

Lili spunea...

Ce cadouri ai primit?:)

Iulia spunea...

La Multi ani!

Camelia Andrasescu spunea...

La multi , multi ani fericiti si sper ca ai mancat tortul acela minunat a carui poza ai postat-o mai demult !

LaLa spunea...

La multi ani fericiti !!

Alina Maruneac spunea...

LA MULTI ANI,
din toata inima !




Alina Maruneac

Alina S. spunea...

La multi ani! Suntem nascute in aceeasi zi :).

adela sirghie spunea...

Va multumesc mult pentru urari!!!

Larisa R. spunea...

La multi ani Adela!!!!

Flori spunea...

Cu intarziere, La multi ani!

Cecilia spunea...

La multi ani! Sa fii sanatoasa, fericita si multumita!

Natural spunea...

La Multi Ani cu sanatate si spor in toate!

Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa aruncata-n strada.

Te bagi la leapsa sau la un comentariu?