luni, octombrie 1

Jurnalul meu din toamna lui 2012

M-am mai plans aici pe blog ca am un noroc de speriat la hainutele cumparate din H&M. Cu toate acestea, in urma cu cativa ani am cumparat din Belgia trei topuri foarte dragute, simple, din bumbac, de la Divided(by H&M). Intre timp s-au cam invechit si scamosat putin, asa ca am mers la Unirii sa vad daca as putea gasi ceva similar. Eram plina de bunavointa. Aveau, am fost incantata... 19,90 lei, foarte asemanatoare cu cele care imi placusera mie(putin mai lungi, dar eu le port iarna, deci am fost bucuroasa)). Am decis sa cumpar trei, doua albe si unul verde smarald(acesta nu era in plan, dar mi-a placut mult culoarea). Bumbac-95%, elastan-5%, bretele frumoase, bine finisate, m-am uitat cu mare atentie.
Nu le-am mai incercat, deoarece avusesem acelasi model, marimea acelasi. Inainte sa le achizitionez, m-am uitat bine la ele, la bretele, sub brat, la cusaturi. Nu am vazut niciun defect, le-am cumparat, 60 lei trei top-uri.
Primul pe care l-am purtat a fost unul alb. Repet: m-am uitat cu atentie in magazin, nu am vazut nimic suspect. Dar cand m-am imbracat cu el, am vazut ca era desirat la margini, in dreapta. Cativa cm, dat oarecum ascuns, ca un fel de viciu misterios pe care nu il depistezi la prima vedere. Nu am mai mers la magazin sa il schimb, l-am cusut si il folosesc asa. Nu sunt suparata, nu se vede unde era destramat, insa  parca as fi intr-un fel de bucla: orice vreau sa cumpar din H&M Romania se transforma intr-o bomboana cu sare(sau cu ardei iute). Simt ca ma urmareste ghinionul.

4 comentarii:

Alexandra G. spunea...

:)) poate te urmareste ghinionul pentru ca te uiti tu asa suspicios :)) scuza-ma ca rad :))

eu nu am avut nicio problema cu hainele de la h&m-ul nostru, iar din afara nu-mi mai cumpar pentru ca au cam aceleasi modele si daca fac conversia in lei, ies in pierdere :))

daca gasesc ceva nemaipomenit imi iau, altfel nu...

adela sirghie spunea...

Se aliniaza prost stelele cand fac eu vizite la H&M Romania:)

Unknown spunea...

Nu stiu de ce, dar nu ma atrage deloc H&M.. Cand a aparut la noi s-a facut atata valva si cred ca degeaba.. Nici cel din Spania nu mi-a placut, in schimb nu mai voiam sa ies din Bershka din Barcelona, nu mai stiu cum ii zice mall-ului, ceva cu mar sau maritim parca, undeva pe la Clot, daca nu ma insel.

adela sirghie spunea...

Cu fiecare an care trece, cu atat calitatea e mai slaba. Aceasta este parerea mea. Pot sa spun ca in Spania hainele sunt de o calitate superioara(Inditex, H&M etc)