marți, octombrie 30

Nails I love right now:

Verde-teal cu albastru, negru mat cu negru lucios, tulipe noir complet, burgundy(care a luat locul rosului) si negru-caviar. French clasic nu ma mai inspira de vreo zece ani, dar doua variante(teal+albastru si joc de negru  mi s-au parut binevenite pentru acest sezon) Am ramasa surprinsa, cand am ales pozele, sa vad cat de conservatoare sunt in materie de lacuri. Predomina negrul, dar cred ca are legatura cu faptul ca acesta contureza cel mai bine unghiile si accentueaza finetea mainilor. AICI gasiti cele mai bine oferte OPI(pretul unui lac este de 29,90 lei), iar AICI, cele mai bune oferte Orly, iar AICI, cea mai larga oferta de produse cosmetice profesionale pentru maini si unghii:)



10 comentarii:

Lili spunea...

Ai incercat Ciate? Imi place foarte mult combinatia de negru mat+negru lucios..

adela sirghie spunea...

@Lili: nu am inercat Ciate, dar cred ca trebuie sa ai mare mare grija, caviarul acela nu poate sa stea perfect mai mult de o zi, zboara imediat daca nu ai grija maxima de el. Pe cat de frumos, pe atat de pretentios...

Living_in_aShoe spunea...

ce bine arata combinatia de negru mat cu negru lucios. si cele cu margelute negre imi plac foarte mult

Laura spunea...

Mie au inceput sa-mi placa foarte tare ojele aurii si cele argintii. Nu m-as fi gandit niciodata ca imi vor placea.

coco spunea...

superbe !

Andrea Chitic spunea...

E foarte frumoasa combinatia de negru mat cu negru lucios, dar cum o obtinem? Eu, de ex. mi-am luat un Matte nail coat de la Pastel, dar nu-si face treaba, nu matuieste mai deloc, nu observi ca e mata nuanta decat daca te uiti de aproape. Deci cum obtinem combinatia? Ca mie-mi place muuuult si o vreau neaparat! Chiar m-am bucurat cand am vazut poza pusa de tine... In sfarsit cineva care isi doreste ceva ca mine!

adela sirghie spunea...

Iti trebuie un matifiant de calitate sau un negru mat cum e cel de la Opi.Apoi, prin contrast, cred ca un negru simplu poate fi lucios, Daca nu e indeajuns de lucios, poti folosi un topcoat peste mat(doar in partea de jos, ca si cum ar trebui sa fie un french)

adela sirghie spunea...

@Laura: eu inca nu m-am imprietenit cu ele...imi accentueaza striatiile de pe unghii:(

cosmofever spunea...

Exact la asta ma gandeam, si intentionam sa te intreb, daca ai idee cat dureaza "caviarul" acela. Nu prea ma atrage dar banuiesc ca poate sa arate foarte bine... ai vazut live/ai folosit asa ceva?

adela sirghie spunea...

Nu am avut niciodata caviar pe unghii, dar cred ca nu are cum sa dureze mai mult de o zi...