vineri, octombrie 5

Talika Eye Detox

Am citit despte Talika Eye Detox atat de multe review-uri pozitive, incat a inceput sa ma doara capul si am hotarat rapid sa echilibrez lucrurile. L-am folosit si eu, am citit instructiunile, am aplicat produsul ca la carte si NIMIC!!! Este un gel contur care promite ca ajuta la disparitia pungilor de sub ochi si la ameliorarea cearcanelor. Ei bine, eu nu am inteles acest produs pentru ca in cazul meu nu a functionat. Textura este minunata, fina si racoroasa, intra rapid in piele-cred ca e cel mai delicat gel de ochi pe care l-am folosit vreodata. Poate roua florilor, pudra de pe aripile fluturilor si praful de zane sa fie mai suave decat Eye Detox Contour Gel.
Dar rezultatele, punctul terminus al povestii, sunt ca si inexistente. Poate ca a hidratat putin zona sensibila a ochilor, dar eu nu am probleme cu hidratarea si nu acesta era scopul pentru care l-am folosit. Zona ochilor nu s-a deshidratat cat timp am folosit Talika, de aceea presupun ca macar acest rol l-a indeplinit cat de cat. Uneori ma trezesc cu cearcane si pungi si speram sa fie un gel care sa ma ajute sa le diminuez in diminetile in care am nevoie de asa ceva. Am ramas cu un mare semn de intrebare referitor la Talika. Aveti AICI un alt review despre un produs de la ei, tot iconic, tot laudat, tot din categoria premium(cu pret mare). Nu imi dau seama ce imi scapa...
Este conceput ca un tratament soc, 1,8ml- 30 de aplicari.
Iata ce am preluat de pe site-ul lor, cu copy-paste:
Observation :
Eye Detox help erases dark rings and reduce "eyebags", responsible for dull and tired looking eyes.

Microcirculation plays a crucial role in the eye contour area.
When it slows down, due to fatigue or time, a loss of tonicity of the skin and vessels leads to swelling and colouring of the eye contour.

Even if blinking the eyelids reactivates this blood microcirculation during the day, fatigue, pollution, stress, lack of sleep, smoking, excess, an unsuitable diet and aging of the skin will slow down this process.

How does it work:

Applied daily on cleansed eye contour, Eye Detox revitalizes and re-tonify the skin and microcirculation thanks to restructuring, smoothing and tightening active ingredients.

Application :

Eye Contour Gel comes in the form of a slim pen that is very practical to use.
Turn the base of the pen a quarter of the way round to release a dose of gel onto the applicator.
One dose of gel is sufficient for the use of both eye contour.
Apply with light touches or lightly pat on the clean eye contour every morning.

Tests and results :

Independant clinical tests made at Hospital Pitie-Salpêtrière in Paris: have proven that after 28 days of daily use, dark ring are reduced by up to 85% and eye bags by up to 100%.
before
before
after
after
Ingredients :


 Peptides- hydrating and rejuvenating action

 Proteins of sweet white lupine- repairs, regenerates and hydrates

Proteins of sweet almond-
 smoothness and tightness is restored

Cornflower water-
 soothing and softening effect

Extract of horse- chestnut
 decongests the eye contour

5 comentarii:

fashion doctor spunea...

eu am folosit cu rezultate zero.week end placut!

Iulia spunea...

Recomand uleiul de argan si uleiul de trandafir. Te pup

coco spunea...

chiar eram curioasa...am mai vazut un fel de mascuta de la ei , foarte scumpa , in jur de 1200 roni si muream de curiozite' :)

Flori spunea...

Eu am folosit pentru ochi o crema de la Dior (parca Hydra Life este), nu face minuni dar mentine hidratata zona si lasa o senzatie placuta la atingere.
Nu cred ca exista remediul minune anti pungi sau anti cearcane. Cel mult apa, apa, apa ca sa elimini toxinele din organism. In rest, ma gandesc ca e doar noroc si genetica.

adela sirghie spunea...

Da, Talika sunt produse foarte scumpe, premium...