luni, octombrie 8

Azi imi place...

Imi plac foarte mult cele doua coliere masive, din imaginile de mai jos. Ambele sunt de la Zara. Primul este copie Lanvin, al doilea are pietre VERZI, minunate si este un model baroc pe care eu il apreciez foarte mult.. Am fost aseara la magazinul Zara, insa nu le adusesera(inca). Pretul de pe site- aproximativ 23 euro(primul) si 30 euro(al doilea), dar as fi vrut sa vad cum sunt lucrate inainte de a cumpara, pentru ca eu de multe ori am dat inapoi cand calitatea nu a fost pe masura asteptarilor mele. Acest lucru este valabil si in privinta hainelor si accesoriilor, cat si in privinta machiajelor si parfumurilor. Nu mi-a fost niciodata rusine ca ies din magazin fara sa fi cumparat nimic si ca(poate) vanzatoarea se uita lung dupa mine.


19 comentarii:

Daniela Macsim spunea...

Primul imi place foarte mult! L-am vazut pe multe bloguri, asortat la diverse tinute!

milena spunea...

heeey ! daca esti din bucuresti ,am vazut primul lant la zara in unirii :*

Silvia spunea...

Sunt superbe, le admir insa de la distanta ca nu as avea unde sa le port. :(

adela sirghie spunea...

Gata, l-am luat pe primul, al doilea nu a ajuns inca in magazin.
Arata destul de bine(in sensul ca e ok lucrat), dra are multe pietre si cred ca se vor desprinde. Dar poate rezista un sezon. Sau doua.
Si ii multumesc mult Milenei ca mi-a spus:)

Rox spunea...

eu l-am vazut pe primul la un zara din italia si nu m-a impresionat deloc. de fapt, nu m-a impresionat lucratura niciunuia din colierele masive pe care le aveau. este f probabil si fi fost si al doilea si eu sa nu-l fi observat,
cat as fi vrut sa-mi iau si eu unul, in realitate, arata ca niste imitatii, nu imbogatesc o tinuta si atrag atentia intr-un mod care nu-mi place

Rox spunea...

ah acum am vazut ca l-ai luat deja :)

adela sirghie spunea...

DAAA, de luat l-am luat eu, dar... acum am sunat la Zara sa il schimb, caci ii lipsea o tortita. L-am ales, caci erau vreo sapte coliere, m-am uitat pe toate partile, am verificat toate pietrele, dar mi-a scapat aceasta tortita de prindere de la spate, caci e un model complicat... in rest, cum ai spus si tu, nu e vreo lucratura maiastra, dar e destul de ok, vorbim de Zara, care nu mai e ce a fost. Insa mie mi-a placut colierul. Asa ca merg acum sa il schimb:(

adela sirghie spunea...

Ieri-Zara, azi-Zara. Ieri cumparat, azi-schimabat. Pai e bine, mai Zara?

adela sirghie spunea...

L-am vazut astazi pe cel verde: era foarte prost lucrat, pietrele nu erau bine fixate, asa ca nu l-am cumparat, desi initial acesta mi-a furat ochii.

Alexandra G. spunea...

referitor la asos, mi-am cumparat astea http://www.asos.com//Asos/Asos-Casanova-Suede-Knee-High-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2360059

sunt asa frumoase, comode si bine lucrate... me so happy :P

eu zic sa-ti faci curaj si sa-ti cumperi si tu macar un colier... nu vei fi dezamagita!!!!

Laura spunea...

Eram sigura ca cel verde e prost lucrat. Eu l-am tot cautat pe acesta:
http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=en&sa=N&biw=1024&bih=677&tbm=isch&tbnid=zY_ad-OYIwXWZM:&imgrefurl=http://www.womanandhome.com/galleries/fashion/34853/1/0/coast-spring-summer-2012-collection&docid=AioXKhSwb7BvAM&imgurl=http://womanandhome.media.ipcdigital.co.uk/21348/00000a4f0/7ff2_orh270w200/Zara-Necklace.jpg&w=200&h=269&ei=oOh2UM2GFZHntQbm4YHADg&zoom=1&iact=hc&vpx=823&vpy=299&dur=755&hovh=215&hovw=160&tx=80&ty=110&sig=117177519870200697650&page=1&tbnh=144&tbnw=106&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:11,s:0,i:100
, dar din pacate nu l-am gasit.

Ce parere ai despre colectia Annei dello Russo pt h&m?

adela sirghie spunea...

@Laura: da, cel verde nu merita cumparat.
Au adus coliere noi la Zara, am vazut cand am fost sa il schimb pe primul, poate e si acesta printre ele. Poti sa le arati poza si sa te puna pe lista lor, sa te sune cand il aduc.
Pe mine Anna dello Russo nu ma inspira, alegerile ei rareori mi se potrivesc. Mi-as dori ca Giovanna Bataglia sa faca o colectie pentru H&M:)

adela sirghie spunea...

@Alexandra G: da, sa stii ca de multa vreme ma tot indemn la aventuri online, dar cred ca pur si simplu imi place sa merg prin magazine si sa vad "marfa"

Laura spunea...

Nici colectia Oliviei Palermo nu e rea :)

adela sirghie spunea...

Olivia Palermo e rafinata, feminina, ar fi o bucurie sa vad o colectie capsula gandita de ea.

Liv spunea...

Si mie mi-a placut mult cel verde, dar ca si tine nu l-am cumparat pentru ca in realitate e lucrat prost si arata "cheap". Acum na, nu stiu daca e posibil ca un lucru sa fie cheap fara sa si arate la fel... :)

adela sirghie spunea...

Varianta Lanvin costa 1235 euro, am pus pe Pinterest-http://pinterest.com/pin/461478293036657727/.
Chiar si cu pietre rosii arata foarte bine:)

Sigur, un colier de 135 lei e un colier de 130 lei, dar macar pietrele trebuiau prinse bine.

Laura spunea...

Cerceii din colectia AdR seamana foarte mult cu colierul verde.

adela sirghie spunea...

Acum m-am uitat dupa ei, dupa ce mi-ai spus, nu i-am vazut toata colectia.
Ai dreptate, seamana, parca au copiat unii de la altii. De fapt cred ca au copiat de la Lanvin cu totii:)