miercuri, octombrie 17

Balada blondelor iubiri

De curand, de foarte curand chiar, am avut o discutie cu o blonda. Despre blonde. Mai precis, despre parul blond, doritul, invidiatul si extrem de greu de intretinutul par blond. Ea se vopsise de curand, iar varfurile erau aspre(cum altfel?), situatie cu care nu era deloc multumita, dar simtea ca nu avea o alta varianta. Eu nu sunt vehementa si nu incep imediat cu criticile, caci inteleg perfect fenomenul, fiindca vreme de 15 ani m-am vopsit luna de luna. Blonda, cum altfel?
Mi-a spus, inainte chiar sa deschid eu gura, ca nu este inca pregatita sa renunte la blond.
Si mi-am dat seama ca in cazuri de genul acesta(in care simt ca ma regasesc si eu), trebuie ca timpul sa isi spuna cuvantul. Ca exista perioade in care nu te vezi altfel decat cu parul ca de aur, ca nu exista argumente pe care sa le bagi in seama, ca nu exista sfaturi care sa poata ajunge la urechile tale.
Parca ar fi vorba de o orbire temporara, vecina cu dragostea aceea nebuna, nebuna, nebuna, din care fiecare scapa cand poate si cum poate.

14 comentarii:

Laura spunea...

Eu pentru varfuri folosesc "Placenta" de la Kallos cel lapte, initial mi l-am achizionat pentru ca imi place cum miroase, dar acum imi place si pentru ca imi inmoaie varfurile. Cei drept nu sunt vopsita, dar cred ca e o solutie ieftina si chiar buna.

Cristina Shopping Therapy spunea...

Eu sunt blonda din poveste? Chiar daca e vorba de altcineva, stii ca o inteleg foarte bine. Nici eu nu pot renunta la blond. Nu inca :) Acum visez la blondul nisipiu-cenusiu perfect. Am si o poza in portofel cu nuanta perfecta.

adela sirghie spunea...

Da, Cristina, chiar la tine m-am gandit cand am scrisaceasta mica balada a blondelor iubiri:)

Zuzele spunea...

Mda! E nebunie curata blonzimea asta! Eu am o prietena blonda cu parul VARZA! Cade foarte tare, este tocit, lipsit de stralucire si de moliciune, este aspru si are aspect de matura, DAR NU VREA SA RENUNTE LA DECOLORAT SI VOPSEA! Si refuza sa-si cumpere produse de calitate :(

veronica picioroaga spunea...

Imi place atat de mult cum scrii si am vrut sa-ti spun asta dupa fiecare articol :-) O fac acum ! Esti atat de speciala, imi place de tine de mor..e o placere sa te citesc si sa ma gandesc indelung la cuvintele frumoase care ma asteapta zi de zi in email. Sterg tot ce nu e interesant , citesc pe cele necesare si las la urma mesajul de la tine..sa ma delectez :-) Eu nu sunt blonda , sunt satena de cand ma stiu,nu rezonez neaparat la problema blondului:-))) dar imi place ca faci o poezie din orice! Pentru ca-mi faci ziua mai frumoasa..iti multumesc !

Miss R spunea...

degeaba avem culoarea perfecta de blond daca parul nu este sanatos,se vede urat!

adela sirghie spunea...

@Zuzix: macar stii ce sa ii cumperi de ziua ei:)

adela sirghie spunea...

@Veronica: dar si eu am citit cu o mare placere cuvintele frumoase pe care mi le-ai trimis sub Balada blondelor iubiri.
Dupa ce am citit prima poezie din viata mea am decis ca latura poetica va fi o constanta in toate lucrurile, iubirile, actiunile si visurile poleite pe care le voi traversa. Si blogul acesta se tine dupa mine, oriunde ma duc, oriunde pasesc...

adela sirghie spunea...

@Miss R: da, ai dreptate, povestea are un final dramatic.

adela sirghie spunea...

@Laura: nici eu nu ma mai vopses de foarte multa vreme, dar uleiul pentru varfuri nu imi lipseste niciodata. Acum folosesc Marroccan Oil.

Lili spunea...

"Lamaia se foloseste si la indepartarea punctelor negre. Maseaza-ti fata cu suc de lamaie in fiecare seara si nu te clati pana dimineata. Efectele sunt spectaculoase. Continua tratamentul pana cand punctele negre dispar cu desavarsire." Esti de acord? Nu e prea acida lamaia pentru ten?

adela sirghie spunea...

@Lili:Cred ca te-ai trezi cu fata descuamata toata. Nu stiu daca a incercat cineva. Dar unde ai gasit asemenea sfat, lili?

Lili spunea...

Sotul meu a cumparat multe lamai pentru ca am facut placinta. Mi-au mai ramas unele coapte si m-am gandit sa caut pe net cum as putea sa le folosesc pentru par si am gasit si sfatul de mai sus. Am inteles ca sucul lor poate fi folosit pe par ca atare fara sa-l combin cu altceva. Stii ceva despre asta? Sfatul asta l-am auzit la o colega, dar la fel parca, lamaia nu e prea puternica? Sfatul de sus l-am gasit aici(nu e un site de incredere zic eu, dar nu e prima oara cand citesc ca lamaia poate fi folosita ca atare pe ten, chiar fiica mea imi spunea ca are o colega care foloseste lamaie cu bicarbonat pt cosuri!! pentru ca tot asa, a gasit informatia pe net):
http://www.prieteni.ro/tentatii/articole/articol-Lamaia_face_minuni_pentru_piele_si_par-0-325.html

adela sirghie spunea...

Mai mult decat o picatura intr-o compozitie hidratanta nu as folosi.