vineri, martie 26

Adevarul gol golutz despre cremele anticelulitice


Am cumparat prima crema anticelulitica dupa ce am implinit 22 de ani. Pe vremea aceea, coaja de portocala se vedea numai daca strangeai bine pielea intre degete, adica aproape deloc. Am tinut oarecum problema sub control vreo cinci ani. Pana cand am renuntat la sterilet si am luat Diane 35, ca metoda anticonceptionala. In doar trei luni(neagra si amara perioada!), celulita a inflorit, nu exagerez(si de atunci nu am mai putut scapa de ea). De la prima crema anticelulitica si pana acum au trecut aproape 15 ani, timp in care am cumparat zeci de creme. Sau sute? Nici nu vreau sa stiu, nici nu vreau sa stiu cu exactitate asa ceva. Am facut fitness si plimbari lungi. Exercitii fizice acasa. Masaje. La salon. Acasa. Sedinte cu Cellu M6. Nu am scapat de ea. Poate doar o tin sub control-oarecum. Nu ma deranjeaza neaparat celulita, cat lipsa de tonus a pielii, care, de altfel, o accentueaza. Nu mi-am pus niciodata toate sperantele in cremele anticelulitice, oricate promisiuni ar avea pe eticheta. Am folosit si mai scumpe si mai ieftine. Cel mai mult mi-a placut una de la Dior, Bikini Line cred ca se numea,(nu stiu daca se mai fabrica) dar pe vremea aceea faceam si mult masaj, deci poate ca era vorba de o combinatie foarte eficienta.Poate ca au fost unele mici rezultate, in special la cremele care aveau anticelulitic+tonicitate, insa schimbari esentiale nu am vazut decat daca ...ma dadeam cu autobronzant! Ceea ce vreau sa accentuez este ca dupa ce am folosit 15 ani creme anticelulitice, nu sunt in stare sa spun ceva coerent legat de ele. Nu stiu daca sunt bune sau nu. Pur si simplu nu imi dau seama. Nu vreau sa stiu cum ar fi aratat picioarele mele daca nu le-as fi folosit.
Dar eu am celulita vizibila, indiferent cate creme as folosi. Si de asta da, imi dau seama:(

40 de comentarii:

ColourMePretty spunea...

In 99% din cazuri,secretul sta in masaj si nu in ingrediente minune.Singurul caruia ii atribui aceasta calitate,din cele incercate pana acum,a fost Supliform de la Hofigal.Fiind un gel fff light mentolat ce imediat intra in piele,de masaj nu prea aveam parte caci nu aveam ce mai intinde.Asa ca actiunea se rezuma la intinderea pe suprafata vizata si acoperirea cu folie alimentara.La alte creme imi amoreteau mainile si mi se negrea pielea de cat insistam sa "faramitez" celulita,si efectele nu mi s-au parut diferite.

lorenabr spunea...

Cea de la Nivea chiar nu a fost rea:) Nu pot sa spun ca am scapat de multa celulita, dar pielea era mai matasoasa.

Andra spunea...

eu pot sa spun ca am incercat uleiul cu paprika in decursul a vre'o..2-3luni cred,care se face 1:1 cu ulei de masline,te masezi pana intra un pic in piele,iar apoi acoperit cu folie strans.abia dupa aceia simti cum incepe sa arda.cu acela am vazut rezultate,desi inca luam anticonceptionale.acum ca le'am lasat si am vazut postul tau..mi'am amintit de acest ulei si cred ca voi relua cura:D
multumesc Adela si te pup

zuza G spunea...

Mda, stiu ce vrei sa spui! Am aceeasi problema si vad ca, indiferent ce as incerca, nesimtita de celulita nu pleaca! :((( Fac sport, beau ceaiuri, fac masaje, am incercat n+1 creme, vorba ta, si mai scumpe si mai ieftine, si DEGEABA!
Dupa ani intregi de chin, parca se vede o usoara ameliorare. In casa, pielea arata ok, insa afara, si mai ales in soare, se observa toata celulita, in special cea de pe fund.
Nu imi pare rau ca am incercat diverse tratamente si sub nici o forma nu ma voi da batuta.
Celulita este foarte legata de dieta, de stres, de ceea ce bem. Nu ne putem astepta sa avem o piele impecabila daca ne oprim la KFC pentru o portie de aripioare si ne stingem setea cu o Cola, chiar si ocazional.
Foarte bun pentru masajul anticelulitic am citit ca este uleiul de lamaie. Se gaseste la Plafar, insa cam greu. Eu am reusit sa-mi cumpar o sticluta si l-am amestecat cu ulei de masline. Mi-am facut masaj vreo saptamana, dar apoi mi s-a terminat licoarea si n-am mai continuat.
Are dreptate Ramona, este foarte bun Supliformul de la Hofigal. Am folosit muuulte tuburi, insa niciodata nu am urmat un tratament de durata, 2 luni consecutiv sa zicem.
Foarte foarte bun mi s-a parut HOT GEL de la OLIVA. Are in compozitie ardei iute, ulei de lamaie, cofeina, ulei de scortisoara si altele. Desi pisca pielea si simti ca iti ia foc dupa masaj si infoliere, a doua zi pielea este tonifiata, zvelta si foarte fina.
Parca si celulita a mai murit...O sa-mi comand al doilea tub si chiar vreau sa ma tin de treaba, seara de seara!

Anonim spunea...

Eu nu pot sa folosesc creme pe baza de ardei iute pentru ca am fragilitate capilara, asa ca sunt oarecum restrictionata. Mie mi-a placut gelul-crema Dove Firming - chiar mi-a tonifiat pielea si pare mult mai fina si mai ferma. Celulita n-a disparut, desigur, dar imi place mult cum arata pielea acum.

Anonim spunea...

;) Yup , eu am folosesc de vreo 2 luni Gel Anticelulitic de la Emiplant si ...imi place desi la rezultate inca nu pot sa zic ca se vede ceva foarte sigur sau ca am celulita foarte evidenta. Ce imi place la gel e afectul de incarzire a pieli :)
ms pt pontul cu Supliform de la Honigal , trebuie sa il incerc

Anonim spunea...

in mare eu stiu ca celulita este ereditara...si ca exista mai multe tipuri si in functie de asta se alege un tratament. o data aparuta nu mai scapi de ea, incerci doar sa o tii sub control.

Anonim spunea...

am disparut de ceva timp,dar ma intorc cu drag pe blogul tau.trebuie sa citesc ce am pierdut..cand voi avea timp.acum as vrea sa te rog,sa-mi recomanzi o crema pt o fatza tanara.maine este ziua fetei unei colege de munca si m-am gandit sa-i iau o crema.ce-mi recomanzi?si daca se poate sa nu fie sucmpa..am vazut una la nivea-aqua sensation e ok?daca nu,recomanda-mi tu una.promit sa te vizitez mai des.te pup,Lili

adela sirghie spunea...

@Lili: recomandarile mele acestea sunt: Yes to Carrots, Yves Rocher sau Ivatherm. Daca sunt peste bugetul alocat, merge si Nivea:)

Alexandra G. spunea...

Poti sa folosesti toate cremele minune, toate tehnologiile noi aparute, daca nu respecti sportul si regula de aur a celor 2L de apa, celulita va fi intotdeauna ca la ea acasa.
Masajul este un puternic inamic al celulitei, dar trebuie sustinut prin cele mentionate mai sus.
Toate femeile au celulita, de la cele mai tinere pana la cele mai in varsta. Este ceva normal, firesc, dar poti s-o mentii sub control renuntand in mare parte la dulciuri, paine, la statul foarte mult pe scaun( de fapt la stat in general) si facand multa multa multa miscare, dar asta ar insemna sa ne dedicam intreaga viata miscarii si fizicului si cred ca cel mai important este sa gasesti acel echilibru intre fizic si psihic
PS: Nu sunt nou aparuta pe acest blog, inainte aveam numele Bisoux, iar acum m-am decis sa imi fac propriul blog si de aceea apare un alt nume. Va invit pe toate sa-l vizitati si sa-mi lasati comentariile si intrebarile voastre. Va pup

adela sirghie spunea...

@Alexandra G(fosta Bisoux):bine ai venit in blogosferam iti urez, si mult succes!

Alexandra G. spunea...

Multumesc mult de tot :*

Monica G spunea...

Concluzia mea dupa ce am folosit nspe mii de creme anticelulitice:daca nu combini cu o dieta echilibrata, sport si masaj, nu obtii nici un rezultat (indiferent cat de scumpa e crema respectiva).Asa ca degeaba dai o caruta de bani la masaje,cumperi nu stiu ce creme minune daca esti o persoana sedentara si nu faci pic de sport sau daca prajelile, dulciurile si junk-foodul e la loc de cinste.Sa ne gandim la radacina problemei.Eu am ajuns la concluzia ca o crema hidratanta dupa dus, putin masaj(zilnic) si un stil de viata sanatos e solutia (cel putin in cazul meu).Sorry dar nu mai dau banii pe creme anticelulitice. Va pup

cosmofever spunea...

Bună Adela. Îţi cer un sfat, chiar dacă e off-topic (scuze pentru asta): aş vrea să îmi cumpăr un blush cremos, dar nu am mai folosit până acum decât blush pudră (am avut unul de la Estee Lauder de care am fost mulţumită dar îmi usucă pomeţii). Ai vreo recomandare şi vreun sfat în privinţa aplicării lui? Mulţumesc!

Butterfly spunea...

Off, celulita bat-o vina, daca este adevarat faptul ca celulita apare din cauza stresului, e clar ca nu o sa scap niciodata de ea, macar ne facem datoria, ne straduim sa o eliminam, daca nu ne-am lua creme, sau daca nu ne-am stradui sa facem miscare, sa ne hidratam, atunci am avea ce sa ne reprosam, dar daca facem tot posibilul si ea tot ramane, inseamna ca stresul e de vina:))

Anonim spunea...

eu cred (si e doar o parere personala, nedocumentata) ca si zona fesiera are nevoie de o hidratare specifica, cum sa zicem pt maini e crema de maini, pt calcaie crema de calcaie.
crema anticelulitica s-o consideram doar o hidratare corespunzatoare zonei, cum am spus. dar sa ne punem bazele doar in ea, ca ea va face si va drege (cum fac milioane de fete si am facut si eu in trecut) este o utopie. pt ca un clei intins pe fund nu va face ce pot face alimentatia si sportul.

aici in Italia a fost o oferta la cry gelul anticelulitic de la collistar. l-am luat si e f placut la aplicat. nu stiu cum sa ma mai feresc de paste, italienii le mananc cel putin o data pe zi... Rox

Magda spunea...

eu sunt convinsa ca Adela a baut si cantitatea de apa necesara,a mancat si sanatos,a facut si masaj,sport,plimbari,s-a dat cu creme si mai scumpe si mai ieftine...deci daca ea,care are un corp foarte frumos si slabut spune ca are si ca ii este greu sa scape de celulita inseamna ca promisiunile din articole si de la diverse persoane sunt in zadar.
cred ca cel mai important este sa previi decat sa o reduci.folosind aceste creme noi prevenim accentuarea ei dar este greu sa scapam de ceea ce am "obtinut"

Gaby spunea...

Eu nu ştiu în ce măsură aveam celulită, cert este că aveam un surplus de kg şi evident că sedentarismul şi kilogremele în plus se vedeau mai ales pe fund şi pe coapse. Soluţia în cazul meu a fost pierderea în greutate. După 6 kg pierdute şi ceva auto-masaj după duş cu creme hidratante nu mai aveam probleme.

Anonim spunea...

ma gandeam sa-i cumpar mamei mele ,un set de la elmiplant.am vazut in carrefour.contine un gel contur de ochi si parca 2 creme una de zi si una de noapte,setul este mov.as vrea sa va imi spuneti parerea dvs despre produsele astea,daca merita sau nu.cu drag,Laura

adela sirghie spunea...

@Laura: Elmiplant are review-uri bune. Si eu ma gandeam de curand sa incerc sa folosesc si creme romanesti, asa ca sfatul meu este sa ii cumperi acest cadou mamei tale:)

adela sirghie spunea...

@Cosmofever: un blush cremos pare sa fie ideal pentru tenul uscat. Eu nu am folosit niciodata, pentru ca am ten gras, insa cred ca este o varianta excelenta. Se aplica simplu, cu buricele degetelor,sau prin usoare tapotari(in functie de textura). E ca si cum ai aplica fdt doar pe pometi.Se mai poate aplica si cu pensula, la fel ca in cazul fdt.xoxo

adela sirghie spunea...

@toate fetele: frumoase raspunsuri!ma bucur ca am cititoare atat de bine documentate:)

zuza G spunea...

Eu mi-am cumparat ieri Supliform si CELLUlight de la Elmiplant si sunt foarte bune amandoua. Crema de la Elmiplant are si efect termic, se inroseste si se incinge pielea destul de tare in primele 5 minute de la aplicare, insa dispare apoi. Pielea ramane foarte fina si ferma. Nu pot sa ma pronunt deocamdata pentru ca m-am dat doar de 2 ori, insa am speranta ca este ok. In schimb, Supliform am folosit de multe ori si mi-a placut. Am mai avut si o crema de slabit de la LPG, Inch Loss Body Cream. Miroase foarte foarte bine si efectul este minunat, insa este scumpicica, vreo 2 milioane. Cred ca o sa raman la Elmiplant deocamdata si Supliform :)

Anonim spunea...

Adela te citesc si imi place cu m scrii.indraznesc sa-ti cer un sfat chiar daca sunt in criza la capitolul beauty.am nevoie de o crema de fata,pt tenul meu mixt si putintel sensibil ,dar problema sunt banii.nu am mai mult de 30 de lei..crezi ca la farmacie gasesc ceva?nu mi-ar placea sa intru si sa se uite ca la un extraterestru ,cum fac unele farmaciste pt ca nu cumperi.daca stii si cateva denumiri tenul meu si cum mine ti-am fi recunoascatori:)

Anonim spunea...

de la ce varsta se foloseste teoretic gelul contur(nu antirid)?din adolescenta?

Elle spunea...

Si matusa mea a incercat toate soiurile de creme anti-celu degeaba.

adela sirghie spunea...

@Anonim: si eu intru deseori in farmacie fara sa cumpar nimic, doar sa vad ce a mai aparut nou. Ma informez inainte sa cumpar, asa ca nu simt nevoia sa dau socoteala niciunei framaciste. Sfatul meu este sa nu le bagi in seama, e treaba lor cum se uita, la urma urmei tu esti clienta si cea care scoate banii din buzunar.
Acestea fiind zise, sa trecem la problema ta. Daca esti intr-o perioada low budget, incearca o crema romaneasca: Elmiplant Skin Moisture 25+, pentru ten mixt, cu nectar de gutuie. Costa 16 Ron. Cred ca o gasesti si la farmacie si la supermarket. Daca vine Iepurasul, sa ii ceri Ivamat de la Ivatherm sau Yes to Carrots (de la Sephora).

adela sirghie spunea...

@Anonim:un gel contur, usor si hidratant se foloseste si in adolescenta, din momentul in care incepi sa te fardezi. Este o bariiera intre epiderma si machiaj. Sunt de evitat texturile antirid, evident.

Anonim spunea...

La mine a dat rezultate un gel luat de la Plafar, Lipogel Anticelulitic se numeste. Are urmatoarea compoziţie:
colagen, cafeină, extract de castan, extract de levănţică, extract de iederă, ulei de capsicum, ulei din seminţe de struguri, ulei de cătină. E de la Tis Farmaceutic, Q4U, creat de Dr. Farm. Raisa Motocescu. In plus am baut 2l de apa pe zi si am facut bicicleta acasa.

Anonim spunea...

iti multumesc mult Adela,eu in adolescenta nu m-am machiat deci inseamna ca ar trebui sa dau fuguta sa-mi cumpar unul.

adela sirghie spunea...

@Anonim:cati ani ai?

Anonim spunea...

27.am o nepoata de 19 care foloseste gel contur si m-am gandit ca poate am si eu nevoie ,nu as vrea sa am riduri profunde de la 30 de ani,

Psyche spunea...

ma bag si eu in seama, ca deh, ma doare si pe mine treaba asta cu celulita. din tot ce am incercat si facut eu (adica destule) nu pot sa trag decat o concluzie: de celulita nu scapi pt ca nu ai cum. cum s-a mai spus, o tii sub control si o faci sa para mai putin vizibila. faptul ca a doua zi, dupa o anumita crema, pielea este mai ferma, e adevarat. insa dc nu mai folosesti nimic, celulita iar apare. pe mine m-au ajutat masajele cu aparate si vacuum. ca si crema, cel mai bun rezultat l-am avut cu crema pe baza de namol, de noapte, de la Guam. pielea este mult mai ferma, numai este atat de labartata parca.sportul este obligatoriu, fara nici un fel de discutie. iar fastfood-ul maxim o data pe luna:D..in rest, tot ce trebuie sa facem e sa invatam ca face parte din noi;)

celulita spunea...

Foarte util acest articol!Felicitari pentru munca depusa pe acest blog!

Andreea Trescu spunea...

Nici eu nu credeam in creme, insa mi-am luat inima-n dinti si ultimii banuti:)) Am dat fuga la Douglas si mi-am cumparat un tratament complet COLLISTAR:
Dimineata: Biorevitalizing Anticellulite Concentrate (anticelulita, drenaj, fermitate)
Seara: Saline Slimming Cream (slabit, drenaj)
O data pe sapt: Anticellulite Algae Mud (anticelulita, drenaj, fermitate)
Impresionante rezultatele!!!! Celulita nu se mai vede deloc, iar picioarele nu mi se mai umfla din cauza retentiei de apa!
Scumpe, dar merita!!

adela sirghie spunea...

@Andreea Trescu: nu pot sa cred...chiar nu pot sa cred ca trece celulita cu o crema si o masca. Mai degraba cred ca lucrezi la Collistar:)
Sau poate esti atat de norocoasa, aveai asa de putina, ca nu o vedeai decat tu:)

ina spunea...

Intr-adevar celulita este o mare problema pentru noi si e mai greu sa scapam de ea dupa ce a aparut.La fel ca si voi si eu am folosit forte multe creme anticelulitice dar din pacate fara rezultate,insa de cateva saptamani am inceput sa fac impachetari cu namol de la Guam si pana in momentul de fata sunt multumita,cel putin aspectul pieli s-a imbunatatit si este mult mai tonifiat iar celulita nu mi se mai pare asa vizibila.Daca ati folosit si voi m-as bucura sa imi spuneti parerea voastra:)

Anonim spunea...

Dragi doamne si domnisoare,

celulita nu pleaca cu lotiuni, potiuni, unguente, creme etc deoarece are cauze interne iar de obicei acestea sunt lipsa fierului si a calciului din organism, prin urmare, pe langa masaje care sa stimuleze circulatia sanguina trebuie folosite si suplimente de vitamine si minerale, dar cel mai bine ar fi ca acestea sa fie inlocuite cu sucuri proaspete de morcov ( 100 ml= 25 capsule calciu) si sfecla rosie asadar puneti-va pe treaba, si eu la fel ca ma apuca disperarea cand vad piaza rea intinzandu-se pe copsele si fesele mele!

Anonim spunea...

Celulita, se poate trata ,am jutat multe doamne si domnisoare cu masaj si o crema facuta in casa DAR secretul nu consta in masaj si crema ,se elimina bauturi carbogazoase se bea doar apa sau ceai ,nu se maninca prajit sau fript doar o zi pe saptamina duminica de exemplu mancati ce doriti si o prajitura tot ce vrezi dar in restul saptamini nu.Masaj 5 zile consecutiv dupa care doua pe saptamina o luna dupa care se mentine cu un masaj pe saptamina si cine are timp sa faca si sport vede si mai repede rezultatele. BAFTA !

adela sirghie spunea...

@Anonim: da, se poate ameliora cu masaje, sport, mancare sanatoasa…combinatia este ideala, insa nu stiu pe nimeni care sa fi scapat de tot. Voi stiti?