sâmbătă, martie 20

Irina Lazareanu





Cand o privesti pe Irina Lazareanu nu poti sa spui decat ca stii de la bun inceput ca este mult mai mult decat un topmodel de succes. Este genul smart, de o mie de ori mai interesanta si naravasa decat frumoasa, deloc baby doll, de-a dreptul rea, rea rea.
Cei de la Vogue Spania i-au facut niste poze sub titlul Irina La Dulce, dar eu cred ca si pentru ea, aceasta titulatura de acadea dragalasa nu a fost decat o figura de stil.
Merita cu prisosinta un loc fruntas la rubrica de Personal Beauty Icons.

5 comentarii:

Anonim spunea...

mie nu-mi place de niciun fel...o prefer pe frumoasa si delicata diana dondoe care e si inteligenta!! imi place si pt ca e olteanca de-a mea ...hihihih Rox

Elle spunea...

frumoasa nu mi se pare,dar interesanta da..

Ioana spunea...

Am si eu o micutza curiozitate :D. Care e diferenta dintre un manechin si un model? Sau e acelasi lucru?

cristina spunea...

zau ca nu stiu ce iti place la ea...ciolanoasa (si crede-ma ca si eu sunt o slabanoaga naturala si stiu ce vorbesc) si cu un aer de drogata...daca e sa imi placa de de vreun model mai bine o aleg pe Natalia Vodianova...sau pe Diana Dondoe (cum spunea si Anonim)

Ana-Maria spunea...

Mie mi se pare faina tipa. :)