luni, martie 8

i love homemade: lotiune tonica din rozmarin


Stiu ca multe fete nu vor sa se spele cu apa de la chiuveta pe fata. Iata o reteta homemade, foarte eficienta si usor de facut. Ai nevoie de o oala, apa si rozmarin. Pui apa la fiert si cand da in clocot, introduci rozmarinul. Il lasi sa fiarba cateva minute, apoi acoperi oala si o lasi asa cu rozmarinul inauntru o jumatate de ora. Strecori frunzele si te speli pe fata cu apa calduta, ca si cum te-ai spala cu apa. Eu de obicei fac o cantitate mare, pentru ca pot pastra lotiunea 2-3 zile in frigider. Se poate folosi si dimineata si seara. Desigur, eu prefer rozmarinul pentru ca am tenul gras si acesta are proprietati astringente, insa poti folosi musetel busuioc, menta, gabenele, orice planta face bine tenului tau. La nevoie, poti amesteca mai multe plante tamaduitoare.

8 comentarii:

Zuzele spunea...

da, e foarte bun! dar merg si mixate plantele. Pentru cei carora nu le place procedeul asta cu strecuratul plantei, exista la Plafar si ceai de rozmarin. Alegeti firma Hofigal pentru ca este organic si nu are nici un adaos de conservanti

Butterfly spunea...

De cand te-am auzit cu infuzia de rozmarin mi-am facut si eu si sunt foarte multumita, la abur m-a deranjat la inceput mirosul dar acum m-am obisnuit si e ok ;)

adela sirghie spunea...

@zuzele@butterfly: eu am rezultate foarte bune cu rozmarinul, iar mirosul chiar imi place, desi este destul de puternic.

Alexandra A. spunea...

Buna! stiu ca ti-am scris in urma cu cateva ore, dar iata ca am gasit postul despre tonic. De fapt e destul de simplu. Am sa practic si eu de acum incolo. Am mai folosit inainte dimineata si seara ceai verde. Era bun, insa nu am continuat mult timp. Ma stresa un pic sa tot fac un ceai sa il pun pe fata...foloseam mereu proaspat. Dar, daca spui ca e bun si 2-3 zile tinut la frigider, asa incepe sa-mi placa din nou. Tot rozmarin am sa cumpar si eu. Si incep si sesiuni de aburire! tot cu rozmarin. Dupa aceea eu m-am gandit sa-mi aplic mascuta cu tarate de greu,absolut divina, o las 30 de minute si apoi o folosesc si pe post de srub. Daca am sa o folosesc dupa aburi cred ca ar avea rezultate si mai bune. Multumesc de idei!
Apropos, ar trebui sa vorbesc cu dumneavoastra de fapt, sunt micuta, insa nu cred ca respectul pentru o persoana sta doar in folosirea unui ,,dumneavoastra". Nu stiu. Poate nu e asa, insa am observat ca in comunitatea de bloguri, nu se mai tine cont de aceasta eticheta si de aceea am recurs si eu la eliminarea ei. Sper ca n-am gresit.

Alexandra A. spunea...

Acum am vazut si raspunsul!multumesc

adela sirghie spunea...

@Sandra: sigur, ai facut foarte bine ca nu mi-ai spus dumneavoastra:)
Imi pare bine ca ai decis sa imi urmezi sfaturile, eu am avut rezultate foarte bune, incearca si masca cu miere de albine(te ungi cu ea)

Gya spunea...

Ms pentru reteta:*

adela sirghie spunea...

e si preferata mea:)