sâmbătă, iunie 23

Nuxe-Masque frais Hydratante

Daca ma intrebati de ce tin cu tot dinadinsul sa scriu si despre aceasta masca faciala de la Nuxe, desi stiu ca produsele lor nu se vor mai gasi in Romania, raspunsul este urmatorul: pentru ca mi-a placut produsul si pentru ca l-as recumpara. Am desfiintat multe masti cumparate din comert si care nu m-au multumit, dar cand e cazul sa pot lauda ceva, o fac cu draga inima.
Este o masca racoroasa, o tin in frigider, ideala pentru vara. hidrateaza instantaneu si aduce la normal un ten obosit. Obosit de caldura, umflat de somn sau pur si simplu cand ai o perioada proasta, plina de nervi, probleme, sicanari. Actioneaza ca un balsam, tempereaza fata, indulceste trasaturile stresate, are un mic efect de lifting. Te face sa arati mai bine, chiar daca in sinea ta apele sunt involburate si infuriate. Textura crema se comporta admirabil, nu lasa niciun strop de urma de grasime, intra in piele. Eu o tin in frigider, asadar a fost o adevarata placere sa o am astazi pe fata, deoarece in Bucuresti, ca-n poezia lui Labis, seceta a ucis ultima boare de vant/soarele s-a topit si a curs pe pamant/a ramas cerul fierbinte si gol
Cu flori de apa, crin, iris, nufar si extract de baobab+un derivat de migdale dulci, lemn dulce si zanthoxulum cu actiune delicata dar precisa, masca hidratanta rece este pe placul meu. Recomandarea mea: sa fie cumparata si folosita vara. Am vazut ca este  la mare moda sa spui si ce nu contine, deci iata; fara uleiuri minerale, fara coloranti, fara ingrediente de origine animala.
Pentru fata si ochi si pentru toate tipurile de ten. Eu cred ca se potriveste si fetelor tinere si persoanelor cu ten matur, sre deosebire de prima masca de la Nuxe, cea de roze descrisa AICI si pe care o recomand de la 30+ sau daca intr-adevar sunt probleme foarte mari de hidratare. Nu e genul de masca pe care as flosi-o si pentru zona decolteului.

5 comentarii:

Calin Andreea Daniela spunea...

Pe mine parca ma tenta mai mult cea de roze...

sti de concursul de pe blogul meu? nu mai stiu daca ti-am spus si mai urmeaza unul curand...
http://anfreutza.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

Geta spunea...

chiar nu stiam ca produsele Nuxe nu se vor mai gasi in Romania..pacat pentru ca si mie imi plac foarte mult

adela sirghie spunea...

@Geta: eu le-am descoperit abia in aceasta primavara.

mada spunea...

pacat ca Nuxe se retrage din Romania... eu nu am apucat sa incerc de la ei decat o crema de ochi ... am vazut ca si Lierac-ul s-a retras din Romania ( cel putin la Sensiblu nu il mai gasesti ...)

adela sirghie spunea...

Da, si Lierac s-a retras...