joi, iunie 7

Eu nu ma panichez usor

La un moment dat, laudam AICI un produs dr Hauschka si ma miram ca printre ingrediente se numara si alcohol-ul. Era unul dintre produsele mele favorite la acea vreme. Am mentionat la vremea respectiva faptul ca nu era deloc deranjant si ca nu usca deloc tenul. Nu am avut nicio problema si nu a fost iritat nici o secunda. Nu mi-a aparut niciu cos/pustula/zgaiba scl in perioada aceea. Apoi am cautat explicatia si aveti mai jos, cu copy-paste, motivatia. Vi se pare ok? Ati avea incredere intr-o astfel de prezentare? Mentionez ca eu as cumpara Translucent Broonze Concentrate din nou, fara nicio ezitare, folosesc in continuare produsele lor(am scris despre ele) si sunt interesata de explicatiile oferite. Mentionez ca le cumpar din strainatate.

Why do some Dr.Hauschka Skin Care products contain alcohol?

Herbs and flowers are the core of Dr.Hauschka Skin Care preparations and many are extracted in a mixture of alcohol and water. We use a Certified Organic food-grade ethyl alcohol (ethanol) from wheat. Many plants are extracted in alcohol because it extracts the widest variety of plant constituents. Alcohol also serves as a natural emulsifier, preservative and carrier, helping ingredients penetrate the skin. Alcohol is not drying to the skin when part of a carefully formulated Dr.Hauschka composition. Our alcohol is derived from a fermentation and distillation process and is gluten-free. Isopropyl alcohol is never used in Dr.Hauschka Skin Care products.

Benzyl Alcohol
A naturally occurring essential oil compound that is part of the pure essential oil blend that makes up the scent of many formulations. Benzyl alcohol has solvent and preservative properties and is naturally occurring in pure essential oils such as clove, jasmine, and wallflower.
Cetearyl Alcohol
Cetearyl AlcoholA fatty alcohol derived from plant oils that has a firm, white, wax-like appearance with emulsifying properties. Helps bind the components of creams, hydrate the skin and make it soft and supple.

9 comentarii:

Alexandra G. spunea...

nu stiu ce sa zic... sincera sa fiu pe mine nu m-au dat pe spate produsele de la aceasta firma asa a nu prea ma incred in ce zic ei :(

Coconut spunea...

Alcoolii buni sunt alcoolii grasi, cum ar fi cetearyl alcohol (mai sunt cativa), eu nu mi-as pune pe piele ethanol indiferent cat de bio o fi el. Dar asta e alegerea mea, facuta in urma a nenumarate experimentari. Tot din experienta iti spun ca efectele nocive ale alcoolului se vad de multe ori dupa mai mult timp (luni sau chiar ani). Pe termen foarte scurt alcoolul imi irita glandele sebacee si tenul luceste foarte repede (3-4-5 ore de la aplicarea produsului).
In ultima vreme vad ca abordezi tot subiecte controversate :), mie imi place, sunt genul de persoana care intoarce lucrurile pe toate partile inainte de a lua o decizie.

adela sirghie spunea...

@Alexandra G: eu sunt fan dr Hauschka...toate chestiile de la ei mi-au fost potrivite. Le-as folosi pe toate.

adela sirghie spunea...

@Coconut: si unde aplici parfumul?

Coconut spunea...

Adela, :). Ai dreptate cu parfumul, dar pentru el fac o exceptie, de regula il aplic pe incheieturi, cu toate ca in ultima vreme l-am folosit extrem de rar, nu de teama alcoolului, dar parca nu-mi mai place niciun parfum. Chiar zilele trecute m-am gandit la intoxicatia ta cu parfum :)

Simona spunea...

Ce spune si coconut. Cetyl, cetearyl, benehyl, glicerina, aceștia sunt alcooli. Primii 3 sunt grasi , glicerina este un umectant (glycerol).

Multe extracte de plante sunt hidroalcoolice, dar exista si hidroglicerice. Le prefer pe acestea.

Si eu evit cosmeticelele care conțin alcohol denat pe cat pot, mai puțin. Parfumurile :)

adela sirghie spunea...

@Coconut: aceea a fost o treaba teribila. Nu o voi uita toata viata mea. Si nu cred ca alcool-ul din parfum a fost de vina.

adela sirghie spunea...

Poate o sa vi se para ciudat, insa eu nu as putea renunta la acest produs care mi s-a potrivit perfect pentru ca are benzyl alcohol sau limonene.

adela sirghie spunea...

M-am tot gandit la aceasta postare si mi-am dat seama ca avea un titlu total nepotrivit, care a creat multe confuzii, asa ca am incercat sa gasesc unul mai potrivit.