vineri, iunie 25

Celebutante&The Benefit Times

Unul dntre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit anul acesta este o trusa de machiaj de la Benefit, se numeste Celebutante-personal stylist makeup kit. Contine cateva miniaturi dintre produsele pe care am vrut dintotdeauna sa le probez:
1 High Beam, un iluminator perlat pentru ten, cu o tenta fresh de aurora boreala
2 Benetint-lip stain-ul cu miros de roze de mai, pentru buze si obraji
3Dallas-pudra bronzanta stralucitoare pentru fata si pometi, cu efect bonne mine
4 I'm with the Band- un lipgloss pentru buze cu volum, in nuante de soft caramel
5 Lady's Choice, un rujulet mat,cremos si catifelat, intr-o nuanta nude
6 No Competition, un alt rujulet mat intr-o nuanta creme caramel, naturala dar intensa si senzuala
7 Leggy si dandy Brandy, doua nuante complementare de farduri de ochi, una deschisa, bej si alta mai inchisa, toffee
8 o pensula pentru pudra si inca o pensula creion cu doua capete, pentru a aplica fardul de ochi
9 un mic pliant cu indicatii pretioase, ca sa stii cum sa aplici machiajul pentru un efect Hollywood Radiance
Este pentru prima oara cand imi plac toate produsele dintr-o trusa de farduri, deoarece in ultima vreme folosesc un minimal make-up si ma bazez pe accentuarea trasaturilor intr-un mod natural.
Produsele Beneft se gasesc exclusiv in magazinele Sephora.
Celebutante costa 99 Ron.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

31 de comentarii:

Thin Lizzy Store spunea...

tocmai m-am angajat la sephora si am inceput sa descopar pas cu pas minunatele produse benefit,cargo,givenchy si multe alte exclusivitati.te felicit pentru modul cum te dedici frumusetii!

adela sirghie spunea...

Felicitari pentru noul job, sper sa ne mai vizitezi macar din cand in cand!

Thin Lizzy Store spunea...

multumesc!voiam totusi sa-ti pun o intrebare legata de brandurile exclusive;de ce se dedica numai magazinului sephora?de ce se gasesc doar aici?oare datorita reputatiei(sephora are una destul de buna)?

adela sirghie spunea...

Si Douglas are exclusivitatile lui... Si Marrionaud...
De obicei, marile magazine vin cu exclusivitati si cu ideile de marketing din afara. Pentru ei lucreaza echipe impresionante de Pr si marketing, pentru a stabili o strategie internationala, care sa ii definasca.
Presupun ca stim mai multe despre Sephora si exclusivitatile lor pentru ca ei au fost primii in Romania si au si cele mai multe magazine.
Poate mai sunt si alte motive, dar cred ca numai cei de la head office le cunosc.
Acestea au fost primele lucruri care mi-au trecut prin minte:)

purple spunea...

atunci vom astepta review-uri:D:))....sunt curioasa cum se va descurca iluminatorul pe ten gras vara...pt ca vreau sa folosesc iluminator pt ten dar fata imi devine uleioasa vara si n-am folosit nicioadata de frica unui dezastru:(

Anda Zelenca spunea...

din nou ma simt nasol ca noi in timisoara nu avem de unde sa achizitionam asa ceva... nu tu stila,benefit,urban decay,sephora si totate cele :(

maritza spunea...

Adela crezi ca se gasesc aceste truse acum in Sephora?Sau poate ne ajuta Thin Lizzy Store:D

Rox spunea...

Ne spui te rog cate ceva despre high beam? Cum il folosesti, ce textura are, daca e "sclipicios" tare, daca e un produs pe care il folosesti des si alte caracteristici care tie ti se par importante. Am indoieli in privinta lui. Multumesc. Sper sa nu fie prea mare bataie de cap.

Andreea spunea...

acest kit il am si eu, iar produsul care m-a incantat cel mai tare a fost rujul, ladys choice, il ador. L-am cautat si full size in sephora dar nu l-am gasit..

Anonim spunea...

si eu vreau unul :) thx for post ;) nu stiam ce sa imi iau exact :)

Anonim spunea...

Buna!As vrea sa incerc si eu concealer-ul:D imi poti spune te rog frumos in ce zona a fetei se da?Adica in zonele cu pete sau in zona obrajilor putin,nas.De fapt care e rolul concealer-ului,vreau parerea ta numaidecat:*P.S Daca mi-ai recomanda un concealer ti'-as fi recunoscatoare.Multam

adela sirghie spunea...

Maritza, se gasesc!

adela sirghie spunea...

Rox, high beam este perlat, are o textura lichida si este, din punctul meu de vedere, un iluminator destul de puternic, am nevoie de foarte putin, pentru ca imi plac machiajele curate, discrete, dar cu un aer sofisticat. Il folosesc de cateva ori pe saptamana. Nu am o regula de genul "numai seara, niciodata dimineata" ci il folosesc ori de cate ori vad in oglinda ca tenul meu nu are acel glow care sa potenteze machiajul. Deci il folosesc mai mult cand simt ca tenul meu este cam obosit, acest lucru mi se pare esential la un iluminator.

adela sirghie spunea...

@Anonim: un concelear ascunde zonele problematice ale fetei, de la mici pete si cosuri la cearcane. Il folosesti numai acolo unde este nevoie. Eu am folosit de la Eddie Funkhouser(am unul chiar acum) si de la Shiseido. Si Touche Eclat, de la Yves Saint Laurent. Vreau sa incerc Laura Mercier dupa ce il termin pe cel de la Eddie Funkhouser. La fel ca si in cazul fpndului de ten, trebuie testat inainte de a-l cumpara.

adela sirghie spunea...

@purple:poti folosi iluminator pe arcada si pe pometi, zonele cele mai uscate ale fetei:)

adela sirghie spunea...

@Anda Zelenca: imi pare rau...

adela sirghie spunea...

@half a devil: eu am descoperit high beam, lip stain si nu m-au dezamagit.

buburuza spunea...

si eu am aceasta trusa de ceva timp si intr'adevar este superba, adik toate mini produsele sunt bune si nu m-au dezamagit deloc, defapt Benefitul nu m-a dezamagit niciodata, sincera sa fiu il ador, am facut o mare pasiune pt el. si trusa am vazut'o chiar saptamana trecuta in sephora din mallul cotroceni pt cine mai este interesat. te pup, adela si crede'ma k nu e zi sa nu iti vizitez blogul. good work. xoxo

adela sirghie spunea...

buburuza, ma bucur mult si te mai astept la comentarii ori de cate ori ai timp!
xoxo

Anonim spunea...

Am inteles dar un concealer mai cun asa:D am sa merg la Sephora sa vad sau in alte magazinase din mall.Nu sunt din Buc ci din Is sper ca voi gasi.Ca gene false in tot Iasul asta n'am gasit;)) si inca ceva...concealer-ul cum trebuie sa fie mai deschis sau mai inchis ca fondul de ten.Lamureste-ma si in privinta asta te rog.Ms te puuup!

maritza spunea...

buburuza...stii cumva si la ce pret se gaseste?multumesc:*

adela sirghie spunea...

@Maritza, iti raspund eu, costa 99 Ron.

adela sirghie spunea...

@Anonim: mai deschis cu un ton trebuie sa fie!
Dar sa stii ca Shiseidio si Yves Saint Laurent sunt firme cunoscute:)
xoxo

Anonim spunea...

Stiu Adela ca sunt cunoscute aceste firme.Numai ca ma gandesc ca au preturi piperate si nu prea dau chiar asa bani in vant:)N'am de aruncat:))Da chiar cat costa un concealer de la aceste 2 firme.P.S stiu ca sunt de foarte buna calitate numai ca atatea trebuiesc si mai facem putine economii:D

adela sirghie spunea...

@Anonim: ah, eu nu prea intelesesem ce vrei sa spui prin "un concealear mai cun asa:)"
Nu stiu cat costa acum, eu le-am luat din duty free.
Aici, cu un TVA de 24% ...

maritza spunea...

of of vreau si eu Celebutante,mi'o doresc atat de mult...ce pacat ca nu sunt din Bucuresti:(( si nu am Sephora in oras:-<..(credeti ca ar putea sa ma ajute cineva sa mi'o iau?multumesc:*)

Allynna spunea...

mi-am luat celebutante din iarna, eram foarte nerabdatoare sa incerc produsele de la benefit, deoarece erau foarte laudate pe site-uri din afara. dar personal nu m-au impresionat foarte tare . mi-a placut foarte mult dallas blush/luminizer - pe acesta sigur mi-l achizitionez si separat :). fardurile nu tin mai mult de 9-10 ore si folosesc primer (tfsi); benetint si highbeam sunt ok, rujurile au o textura superba dar nu tin, glossul e ok dar nimic extraordinar.

adela sirghie spunea...

Allynna, bine ai venit pe beautynews, te mai astept la comentarii ori de cate ori ai timp.
xoxo!

Zuzele spunea...

Vai ce frumusete! O sa-i spun lui Mos Craciun si de ea :)))

Lira spunea...

Buna!
iti tot citesc si ma tot folosesc de blogul tau cam de la inceputul verii incoace dar..n-am avut 'curajul' necesar sa las commenturi pana acum.
Oricum, este foarte tempting acest concurs.

Te urmaresc cu ajutorul contului google, numele Lira
email:counting.stars24@yahoo.com

Mi-as dori trusa Celebutante, avand in vedere si reviewul facut de tine.

Multa bafta celorlate participante!

Lira spunea...

Am uitat complet sa spun faptul ca am postat pe blogul meu despre concurs, link http://prettywind.blogspot.com.

Scuze.