marți, iunie 22

Sunt regina basicutelor!

Fie ca vorbim de sandale Replay, Prada, Miu Miu sau Salvatore Ferragamo, orice pereche noua de incaltari imi provoaca migrene, dureri cumplite la primele purtari si basicute obraznice si transparente in spate, unde incepe glezna, pe laterale si chiar si tafnos infipte in laba piciorului. Cum incepe vara, cum incep si eu sa am probleme. Nici macar flip-flops-urile nu sunt incaltari comode pentru mine. Nu am auzit vreo fata care sa se planga mai mult si mai amarnic decat mine, asa ca m-am considerat dintotdeauna regina neincoronata a basicutelor. De la o pereche de balerini, singura mea pereche de balerini(considerata comoda, dar pe mine m-au "batut "ingrozitor )mi-a curs sange in plina vara, in plina strada, ca pana si trecatorii pareau ingroziti.
Prin urmare, pentru ca nu am mai inteles nimic, am incercat, de-a lungul timpului, nenumarate geluri, prafuri si spume racoritoare care sa mai indulceasca putin durerile si creme care sa cicatrizeze cat mai rapid micile rani. In urma cu o luna, dupa o astfel de experienta dureroasa, am auzit de extractul de mimosa tenuiflora, denumit si "arbore al pielii". Maiasii o considerau o planta magica, datorita efectelor spectaculoase de cicatrizare a ranilor.
Tocmai imi cumparasem o pereche de sandale noi, cu talpa de pluta si bentite colorate suprapuse. O frumusete de sandale, care la prima vedere mi s-au parut foarte comode. Dupa o plimbare prin centru, ma ardeau picioarele si basicutele se ivisera in cateva locuri. De spart, s-au spart singure, pana am ajuns acasa. Lasasera la vedere niste plagi nu tocmai mititele, dar nici foarte mari, insa dureroase, inflamate, rosii si foarte urate. Am aplicat Cicaderm de la Ivatherm si de-a doua zi chiar, am constatat cu surprindere ca pielea ranita a inceput sa ma "manance", semn ca a si inceput procesul de vindecare. Intr-o saptamana, s-au exfoliat si au cazut. Fara sa ramana urme vizibile, lucru care inseamna foarte mult cand e vara si vrei sa stralucesti cu o pedi perfecta.
La modul de folosire scrie ca se aplica de doua ori pe zi, insa eu am folosit-o intensiv, ori de cate ori imi aminteam, pentru ca am vrut sa accelerez vindecarea. Am mai intrebuintat-o si dupa epilat, ca sa stinga roseata si dupa ce m-am ars cu o margine de farfurie fierbinte, ca sa nu raman cu urme. Si nu am ramas:)
Alte intrebuintari: cicatrici postlaser, microchirurgie, plagi mici.
Extractul de mimosa tenuiflora este un produs cicatrizant si calmant, stimuleaza capacitatea de regenerarea a pielii, amelioreaza microcirculatia periferica si are actiune bacteriostatica si efect antiradicali liberi datorita continutului in bioflavonoide.
Cicaderm contine apa termala Herculane (ce atenueaza iritatiile si catifeleaza pielea), costa 25 ron si se gaseste in farmacii.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

16 comentarii:

Madalina spunea...

Ahhhhhh basicute si rani de la pantofi...imi suna atat de cunoscut! Crede-ma Adela, nu esti singura care trece prin acest chin. Si eu am avut niste balerini Diesel de panza care m-au nenorocit pur si simplu inca de la prima plimbare.Eu insa nu ma feresc sa utilizez leucoplast, chiar daca strica efectul stralucitor al unei pedi perfecte. Cu creme nu prea reusesc sa ma dau pe picioare, pentru ca transpir groaznic si nu prea merge. Tot mai comod este cu pantofiori si ciorapei...insa cum in sandale nu se potrivesc deloc...trebuie sa ne chinuim un picutz :)

Anonim spunea...

Si eu am probleme de genul asta, dar nu sandalele ma necajesc, ci pantofii, aproape de orice fel; de aceea eu cam trec de la cizme si ghetute direct la sandale. Sys

Beatrix spunea...

Si eu care credeam ca sunt singura persoana care are atatea probleme cu picioarele. CHiar asa, nimeni din jurul meu nu se plange atata ca mine. Orice pereche de pantofi am imi fac la fel besicute obraznice si dureroase. Uneori imi este frica sa mai cumpar pantofi.

Mihaela Bedea spunea...

Buna Adela! E prima data cand imi fac curaj sa postez un comentariu pe blog, desi l-am citit din scoarta in scoarta; dar vroiam sa iti spun ca nu esti singura care are astfel de probleme...eu sunt printesa basicutelor :)Asa cum ai precizat si tu, indiferent de incaltaminte intotdeauna ma jeneaza intr-un fel sau altul. Asa ca abia astept sa incerc crema asta minune! Te pup!

daniela spunea...

Incearca balerinii de la Ecco si nu o sa regreti !!!

Anda Zelenca spunea...

si eu am problemele astea aproape la orice fel de pantofi/sandale/balerini/slapi as purta :(
crema asta e foarte bine venita!

adela sirghie spunea...

@Madalina: vesti bune, vesti bune! sandale+ciorapei/sosete=combinatie trendy, agreata de toti designerii in acest an.
Cat priveste Cicaderm, se aplica topic, pe rana, nu vei transpira.

adela sirghie spunea...

@Sys: luna trecuta, cand ploua, am purtat si eu cizme, tocmai pentru ca dupa plimbarea prin centru cu sandalele noi de care spuneam, nu mai stiam ce pot sa incalt sa nu ma doara:(
@Mika: si eu ma gandesc la lucrul acesta cand cumpar sandale noi. Insa drama este la primele purtari, am impresia ca in timp ajungem sa ne imprietenim oarecum.

adela sirghie spunea...

Mihaela Bedea, bine ai venit pe beautynews! Dupa cum am constat in aceasta seara, suntem mai multe regine, imparatese si printese, chiar cateva contese si ducese am putea numara!
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Daniela: vara viitoare incerc balerini, anul acesta nu mai cumpar decat cizme:)xoxo!

adela sirghie spunea...

Anda Zelenca: credeam ca voi avea bube toata vara, dar pielea s-a vindecat frumos.
Asa ca am o parere foarte buna despre mimosa tenuiflora.

ColourMePretty spunea...

si eu sunt "demna" purtatoare a unei carnatii paguboase care ma ajuta nu doar sa capat cu usurinta rani ci si sa le vindec incredibil de incet,cu petele de rigoare.Cred ca am semne maronii si de la basicutele sau ranile de cativa ani,nu exista nimic care sa nu ma bata inclusiv flip-flops.Fie ma bat la inceput,fie abia dupa mult timp de la purtare sau pe tot parcursul atunci cand picioarele se umfla dupa cateva ore.Nu am ce sa fac,am ajuns sa imi cumpar sandale cu o singura bareta subtire ca sa existe cat mai putine sanse sa ma bata pe undeva.De curand o prietena mi-a dat plasturi transparenti si parca e o schimbare decat comprese si leucoplast insa evident nu pot sa imi acopar toata laba piciorului.Cel mai des ma bat la spate si degetul mic,asta din cauza latimii.As vrea macar sa mi se vindece mai usor si sa nu mai lase pete.

ColourMePretty spunea...

uitasem sa mentionez ca cel mai mare dezatru a fost produs si la mine tot de singura pereche de balerini,care nu erau la prima purtare,si culmea intr-o plimbare cu trenul la Bucuresti cand chiar nu aveam cum sa ma schimb.Asa ca m-am procopsit cu ceva poze amuzante in mall lesinata langa o farmacie bandajandu-mi picioarele cu un bax de plasturi :)

MooNy spunea...

OF, cat chin am pana gasesc ceva de incaltat si oricum ma bat toate. Picioarele mi le consider strict ca sursa dee durere. Am gasit un loc sau doua ca vand pantofiori, balerini, cizme, ghete, sandale, din acelasi tip de piele, atat de moale si comoda.
Dupa ce am nenorocit o pereche de balerini bej, m-am dus sa mai iau inca o pereche la fel. Din pacate mai aveau doar pe galben. I-am luat oar ca sa am in ce merge fara sa imi vina sa plang de curere.

Dana spunea...

Ah, si eu ma plangeam ca ma bat aproape toate incaltarile. Se pare ca se poate mai rau :( Incerc sa-mi iau tenisi/sandale din panza, parca se adapteaza mai usor formei piciorului meu.
Adela, ai incercat sa-ti faci pantofi pe comanda? Ca sa fie exact marimea ta. Eu am unii pentru dans, nu m-au batut deloc deloc. Singura problema e atunci cand stau mai mult cu ei si mi se umfla picioarele, atunci ma cam strang. Dar cred ca o sa se "muleze" intr-un final.

adela sirghie spunea...

@Nu am luat pana acum in considerare optiunea pantofi "pe comanda", insa...buna idee!!!!! O sa ma interesez.
xoxo