joi, iunie 24

Yes to tomatoes


Mereu am fost intrebata care sunt diferentele dintre Yes To Carrots si Yes to Tomatoes, pentru ca le-am laudat pe ambele pe beautynews ori de cate ori am avut ocazia. Sigur, extractul organic de morcovi este diferit de extractul organic de rosii(din ciclul iarna nu-i ca vara!), insa diferenta majora este tipul de ten caruia i se adreseaza fiecare gama in parte. Yes to carrots se adreseaza tenului normal spre uscat, iar Yes To Tomatoes celui mixt si gras.
In ceea ce priveste Yes To Cucumbers, gama bazata pe extractul organic de castraveti, aceasta se adreseaza tenului sensibil, insa deocamdata nu este comercializata si in Romania.
Gasiti Yes to Carrots si Yes to Tomatoes numai la Sephora, sunt importatori exclusivi.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

2 comentarii:

Irina M. spunea...

Deja am si eu pe lista cateva chestii pe care le-as incerca! :D lotiunea de corp cred..

Laura spunea...

Am vazut ca au adus Yes to Cucumbers in Sephora :)