vineri, iunie 11

varfurile chiar trebuie tunse la doua luni

Am fost intotdeauna extrem de sceptica in privinta sfaturilor oferite de hair-stylisti: ce sampon sa cumpar, ce tratamente innebunitor de scumpe sa aplic , ce vopsea scl. O singura doamna s-a potrivit cu stilul meu si mi-a spus chiar de la prima intalnire sa nu ma mai agit atata, ca samponul nu conteaza prea mult in aceasta ecuatie, trebuie sa curete frumos parul si ca o masca pentru varfurile tocite si eventual un serum sunt mai mult decat suficiente. Nu mai tin minte cum se numea doamna respectiva, era mama cantaretei Anda Adam si avea un par minunat. Nu am crezut-o din prima, pentru ca era o vreme cand credeam ca sampoanele scumpe au rezultate asemanatoare cu cele din reclame, deci au urmat ani si ani de cautari si deziluzii pana sa ii dau dreptate. Apoi nu am mai intrebat pe nimeni nimic, dar am citit:)
Nici acum nu intreb, dar daca vreun hairstylist imi spune ca numai un sampon scump pe care il gasesc in salonul lui va face minuni cu parul meu moale, gras, subtire si fara volum, il socotesc manipulator si sa il ocolesc circumspecta.
Singurul sfat pe care mi l-a dat stilistul meu este sa tund varfurile mai des, la fiecare doua luni(eu lasam sa treaca trei-patru) si aici trebuie sa ii dau dreptate, deoarece dupa doua luni, parul meu se tufleste ca o clatita, pierde din volum si e mancat(ros) la varfuri. Cum am trecut de doua luni, se incalceste, se electrizeaza, nu mai vrea sa stea in niciun fel.
L-am si pus la incercare pe stilistul meu si i-am spus ca o sa vin lunar pentru un ajustat de varfuri. Stiti ce mi-a raspuns? Ca nu e nevoie.
Si in acest fel mi-a castigat increderea...
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

10 comentarii:

maritza spunea...

buna!si eu am aceiasi problema cu parul:( fara volum,moale,fir subtire, si chiar sunt in cautarea unei masti bune.tu ce masca folosesti/recomanzi? Spui ca samponul nu e atat de important,poate asa e,dar eu simt diferenta dintre parul meu spalat cu un sampon oarecare si unul pentru volum.mi se aseaza mai bine,are cat de cat volum.As fi curioasa daca un sampon profesional ar da ceva mai mult volum,sau s'ar pastra mai mult timp in urma utilizarii lui.ms pt raspuns

aleka spunea...

Angela Ross o cheama pe mama Andei:)

Ema, Brasov spunea...

"Varfurile chiar trebuie tunse la doua luni": in general, da. Nu exista o incadrare stricta. Sa-i zicem mai bine periodic.
Cum fac eu:
- parul subtire, deteriorat, a caror varfuri sunt despicate se tunde la 4 saptamani pana la eliminarea problemei (e posibil ca o clienta sa nu doreasca sa-i tai deodata 15 cm din par), apoi crestem la 5-6 saptamani;
- parul sanatos, cu firul gros: 6-8 saptamani.
Conteaza deasemenea "mana celei/celui" care tunde si, nu in ultimul rand cu ce tunde.
Ema

adela sirghie spunea...

@Aleka: ce surpriza, bine ai venit pe beautynews! Am fost clienta ei, am cunoscut-o pe vremea cand lucra la Blondie, era o doamna frumoasa si ne-am placut reciproc:)
xoxo

adela sirghie spunea...

@Maritza, bine ai venit pe blogul meu. Eu pot sa iti spun ca nu folosesc sampoane scumpe, dar recomand Yes To carrots sau Yes to Tomatoes de la Sephora(sampon si balsam). Sfaturi mai multe ar putea sa ne dea Ema din Brasov(daca ne citeste o rugam sa zaboveasca un minut cu lamuriri suplimentare).
In ceea ce ma priveste, acum folosesc sampon si masca Orzene de la Plafar, pentru parul meu sunt foarte bune. Cand am folosit sampoane profesionale nu am simtit nicio imbunatatire care sa merite suma mare de bani, dar poate sunt un caz atipic:)

adela sirghie spunea...

@Ema: apreciem sfaturile tale! xoxo

Ema, Brasov spunea...

Multumesc Adela!
Sampoane profesionale. Suna foarte frumos iar codita agatata "profesional" ar trebui sa inspire incredere. De multe ori acel cuvant ridica pretul produsului cu mult peste unul din comert. Este vorba de marketing. Am incercat si folosit, bineinteles, produse din comert. Singurul cu care m-am impacat a fost L'OREAL Elseve Homme (da, stiu ca este pentru barbati). Cand mi-am deschis micul salon, am avut acces si la produse profesionale. Credeti-ma distribuitorii te curteaza cu asa zise sampoane minune. Profesionale. Scumpe, din pacate. Si diferență de calitate exista intre cele din comert si doar la unele din acestea. Personal, prefer un produs de styling pentru volum si aleg un sampon care curata si nu ingrasa parul. Dar folosesc si sampoane speciale in functie de situatie (pt. vopsit, pt. hidratare, pt. par vopsit, etc). O masca de par nepotrivita, aplicata dupa samponare, poate anula efectul de volum al samponului. Ba mai rau il lipeste de cap si nu mai poti aranja parul de loc.
Poti obtine rezultate multumitoare cu sampon pentru volum din comert. Problema e ca trebuie sa-l gasesti pe cel potrivit parului tau. Cauta prin blogurile de beauty-review si, cu siguranta, vei gasi ceva.
Eu nu pot lauda decat ceea ce folosesc la salon (TIGI, FUDGE) si nu ar fi o parare obiectiva. Luna asta sunt organizate la Brasov 3 seminarii (Keune, Revlon si Artego). Dupa participare va pot scrie cateva impresii despre produsele prezentate.
Cred ca m-am lungit putin.
Un week-end minunat!

Butterfly spunea...

Sunt de acord cu Ema, conteaza foarte mult si mana celui care tunde, si cu ce tunde. Eu alternez de foarte mult timp Pantene cu Head&Shoulers si sunt foarte multumita de rezultat, am folosit si sampon profesional dar doar pentru cazul extrem cand eram blonda. Eu nu sunt de acord sa pastrezi parul lung cu orice pret, mai bine un par sanatos si mai scurt decat foarte lung si deteriorat.

Ariana spunea...

Mi'a spus o tipa care are leg cu produse cosmetice ca samponul de la pantene spala foarte agresiv..e ca un detergent.Eu folosesc sampon de la Londa si sunt foarte multumita de el toata lumea ma intreaba daca m'am vopsit,da o tenta de stralucire.Si un tub de 1000 ml costa 53 ron deci nu e chiar scump ca ma tine un an,iar cel de 250 ml era 250 de mii acu nu mai stiu cat e.Pup

adela sirghie spunea...

@Ariana: sa alegi produsele potrivite este o treaba dificila. Mie samponul de la Pantene mi s-a parut ok, am folosit Clarifying si o masca pentru par vopsit, Nu am nemultumiri majore, insa fiind un produs pentru par gras, am observat si eu agresivitatea de care vorbea prietena ta. Acum nu mai aleg sampoane pentru par gras, ci pt volum, par normal sau chiar si pentru par uscat. Diferentele mi se par minime, dar poate sunt eu mai ciudata in aceasta privinta.