luni, iunie 14

Daily Routine

Iata ce produse folosesc in aceasta perioada:

Dimineata, ma spal pe cap cu sampon Orzene. Masca sau balsam, tot de la Orzene. Optional, PhytoDefrisant. Gel de dus So Elixir de la Yves Rocher, crema de corp din aceeasi gama, anticelulitic de la Lierac, Morpho Slim. Spray de la Rexona.
Aplic lotiunea micelara de la Ivatherm, apoi gelul de ochi de la Talika, apoi o crema oil free pores no more, matifianta si anti-rides de la dr Brandt. Fondul de ten este Matt Touche de la Yves Saint Laurent, fardul de obraz-Coralista de la Benefit, iluminatorul Ombre d'eau nr 20 de la Chanel, o umbra maro de la Dior, mascara ciocolatie de la Too Faced, Lash Injection Pinpoint, care in plus miroase frumos, a ciocolata calda. Pentru buze folosesc Benetint de la Benefit.
Parfumul meu preferat in zilele acestea de canicula este Aqua Allegoria Mentafollia de la Guerlain.
Seara, imi demachiez intai ochii cu Bi Facil de la Lancome, apoi restul beneficiaza de o lotiune usoara si placuta de la Ivamat, urmeaza lotiunea micelara tot de la Ivatherm, aceeasi crema oil free de la dr Brandt, si acelasi gel de ochi de la Talika. Mai folosesc o crema pentru ingrijirea picioarelor de la Ivatherm si Cicaderm pentru cateva rani aparute din cauza pantofilor, tot de la aceeasi firma.
Am reinceput sa iau multivitamine, alterez Centrum cu pastilele mele obisnuite, din drojdie de bere. O zi Centrum, o zi Levadura de Cerveza.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

34 de comentarii:

cosmofever spunea...

Ah, ce mi-a plăcut postul ăsta! :) Chiar mă întrebam cu privire la unii paşi :)

Thin Lizzy Store spunea...

am inceput sa folosesc demachiantul Yes to Carrots pentru toate tipurile de ten,este foarte foarte bun,catifeleaza,dar in acelasi timp te scapa de impuritati + se poate folosi pentru ochi.apoi folosesc gelul de curatare Bioderma pentru zona T si aplic lotiunea tonica pentru ten sensibil Garnier.musai ca e vara, La Roche Posay ATHELIOS XL cu factor de protectie 50+ pentru ten gras.machiajul este unul simplu,nu am nevoie de fond de ten,deoarece am pistrui si nu doresc sa-i acopar,in schimb folosesc anticearcan de la seventeen(cel mai bun pana acum,foarte cremos,nu se strange sub ochi,rezista si contine particule iluminatoare),mascara black Pure si un balsam de buze usor colorat The Body Shop.seara,trec prin aceeasi etapa de demachiere,dar adaug alta crema Young and Pure pentru prevenirea cosurilor si crema de ochi Anatomicals care nu este antirid.

Claudia spunea...

Buna Adela :)

apropos de orzene, de la tine am aflat de el si confirm si eu ca este foarte fain. Doua intrebari am:
- daca am retinut corect, tu il folosesti pe cel pentru par vopsit, dar parca nu te mai vopseai ... :) e ok sa folosim sampon pt par vopsit pe un par nevopsit?
- am citit (prea tarziu) un post de-al tau in care spuneai ca desi ai scalpul gras nu folosesti sampon pt par gras pt ca e prea agresiv... dupa ani de folosit sampoane pt par vopsit in sfarsit nu mai sunt vopsita si am trecut pe sampoane normale, dar mare mare dreptate ai cu agresivitatea sampoanelor pt par gras... asadar intrebarea: la orzene sunt 3 sampoane cu beer extract si doua cu extracts, dar nu bere... nu ma pot decide intre cel cu extract de bere pt par normal si cel pt dry/demaged hair dar care nu e cu bere.. pareri/opinii ?

maritza spunea...

ce parere ti'a facut mascara de la too faced?

adela sirghie spunea...

@Thin Lizzy Store: si pe mine ma tenteaza demachiantul yes to carrots...

adela sirghie spunea...

@Claudia: nu ma mai vopsesc, asa este, dar samponul pe care il folosesc mi se potriveste, am impresia ca lasa parul mai stralucitor, lucru care imi place foarte mult. Eu ti l-as recomanda tot pe acesta, dar daca tu vrei sa alegi neaparat intre cele doua, as lua varianta pentru par normal.

adela sirghie spunea...

@Maritza; deocamdata imi place. Insa as vrea sa vad daca se intareste repede(sau nu!), cum mi s-a intamplat cu cea clasica, de aceea nu am scris niciun review pana acum.

adela sirghie spunea...

@Cosmofever: la ce pasi te referi? Poate iti dau mai multe lamuriri...

cosmofever spunea...

Daily beauty routine steps, iar postul m-a lămurit :)

mada spunea...

buna Adela,

eu cum aud de o crema contur ochi cum ciulesc urechile :)

cum ti se pare gelul de ochi Talika? se gaseste si in Romania?

adela sirghie spunea...

Madalina, il folosesc de doua zile...nimic deosebit pana acum:(

Ana-Maria spunea...

Suna bine ritualul tau zilnic!

Irina M. spunea...

Super postul! :)
Cat iti ia aceasta rutina zilnica, Adela?

Anonim spunea...

E tare buna ingrijirea ta,dar...cat timp iti ia si mai ales bani??;)) 8-} P.S Imi place mult blog-ul tau e foarte util mult sfaturi...conversatii cu fetele pe aici care ce a incercat,daca e bun sau nu ;) Va pup fetelor:*

adela sirghie spunea...

@Irina M: nu ma gandesc foarte mult la acest lucru.Imi ia...cat e necesar. Renunt bucuroasa la alte lucruri gen mess, facebook, certuri, intalniri neproductive si discutii inutile:)

adela sirghie spunea...

@Anonim: in ce priveste timpul, am recunoscut de multa vreme ca sunt egoista si imi iau timp suficient ...sa fiu frumoasa. Bani investesc multi in ingrijirea mea, acesta este adevarul.

Anonim spunea...

Sper sa nu te supere intrebarea.Esti casatorita?:D

Anonim spunea...

Buna Adela,de mult timp am o nelamurire, sa zic asa.Atunci cand folosesc lotiune de plaja cu spf 30 aceasta impiedica bronzarea in vreun fel? Sau bronzul este acelasi ,doar protectia difera? Pt ca am auzit pe multa lume spunand ca nu folosesc creme cu spf mare pt ca nu bronzeaza.
O zi buna!Suzana

Alexa spunea...

Dar anticeluliticul il aplici inainte de crema de corp, nu?
Eu pe asta il omit mai tot timpul, imi place sa folosesc crema de corp dupa dus (Atoderm de la Bioderma), pe pielea inca umeda, mi se pare ca se aboarbe mai repede si imi lasa pielea mea uscata, fina si catifelata. Cum ar trebui sa procedez sa includ si anticeluliticul in my daily routine?

Alexa spunea...

Si apropo de mascara, si pe mine ma tenteaza sa o incerc pe aceea de la Too Faced (dar varianta clasica, negru), deci ma bucur ca o folosesti si tu, cum ti se pare? :)

adela sirghie spunea...

@Anonim: da, sunt casatorita.

adela sirghie spunea...

@Suzana: cremele cu SPF mare protejeaza eficient pielea de razele nocive ale soarelui si impiedica bronzarea rapida, asa este. Insa trebuie sa consideri acest lucru un avantaj si sa nu tii cont de ce spun prietenele tale, pentru ca bronzul vine la pachet cu foarte multe dezavantaje, iar cancerul de piele este o mare amenintare.

adela sirghie spunea...

@Alexa: anticeluliticul este primul produs pe care il aplic, apoi crema de corp. Trebuie sa te gandesti ca anticeluliticul are multe ingrediente active si ca pielea, dupa dus, este foarte dornica sa le"inghita".

adela sirghie spunea...

@Alexa: imi place pinpoint de la too faced!

Liv spunea...

Buna Adela,
Ma bucur ca ai postat aceste informatii, eu chiar ma intrebam cum se descurca alte fete pe canicula asta ingrozitoare (bine, acum nu mai e chiar canicula, dar a fost horror). Mie nu mai imi vine sa pun nimic pe fata, de-abia ma mai dau cu crema. De machiat oricum nu prea ma machiez, iar acum cu atat mai putin m-as incumeta.
Admir persoanele aranjate si la 40°, dar eu abia mai pun dimineata o crema fotoprotectoare (Photoderm Max Spot de la Bioderma, cu SPF 50+). Iar seara folosesc o lotiune micelara de la Uriage - Toléderm, si crema Epithéliale AH de la A-derma sau Cicalfate de la Avène.
Pentru corp folosesc de multe ori un gomaj uleios care e si hidratant, deci scap de cremuiala.
P.S.: n-am mai apucat sa folosesc uleiul Académie, dar te tin la curent cu urmatoarele incercari.

adela sirghie spunea...

@Mada:cred ca am uitat sa iti dau raspunsul complet: Talika se gaseste in Romania, in magazinele Douglas.
xoxo.

adela sirghie spunea...

@Liv: sunt foarte foarte curioasa cum o sa ti se para uleiul Academie:)

buburuza spunea...

de cand a inceput vara vreau sa imi iau fdt matt touch ysl, mi se pare fresh si mat pt zilele toride de vara, si de mult am vrut sa te intreb cum ti se pare,ku atat mai mult ca il folosesti deja!? si celelalte fdt de la ysl cred k sunt ok sau teint idole silky mat-lancome mi se pare bun pt tenul gras, dar le-am incercat doar pe mana tokmai de aceea ma intrebam "matt touch" kum rezista pe fatza,cum se intinde!?
p.s. daca inca nu m-am bronzat si vreau sa imi cumpar acest fdt pt vara ar fii ok sa imi iau o nuanta sau doua mai inchise tenului meu?

adela sirghie spunea...

@Buburuza: eu sunt la al doilea fdt Matt Touch, este un fdt foarte bun. Se intinde extrem de usor, e ca o spuma si are acoperire medie, iar rezultatul este unul natural. Poti sa iei un fdt cu un ton mai inchis, insa trebuie sa tii cont ca va trebui sa uniformizezi putin si pe gat, diferentele prea mari creeaza impresia de masca. De la Lancome nu am incercat, nu stiu ce sa spun...
xoxo

buburuza spunea...

mi-am luat azi matt touch'u si imi place f mult, este exact kum l-ai descris, light pt zilele de vara, e numai bun... si vroiam sa te mai intreb daca mai folosesti si o pudra peste, si daca da ce pudra, mi'am luat una de la clinique dar nu stiu de ce nu pot spune k sunt super incantata, este doar ok, nimik mai mult ...

buburuza spunea...

p.s. am uitat sa te intreb ce nr folosesti la acest fdt, eram f nedumerita cand am ales numarul si te intreb din curiozitate!?

adela sirghie spunea...

@buburuza: 04 sable, sunt la al doilea tub.
Uneori mai folosesc si pudra peste fdt, dar nu mereu, in functie de rezultat. Ca pudre, eu am doua in acest moment, una Shiseido si alta Bourjois, ambele compacte, pe care le folosesc de anul trecut.
Eu despre pudra Clinique am auzit numai lucruri bune, foloseste-o discret, aplica cu miscari largi, cu o pensula mare. Incearca sa te imprietenestii cu ea:)

Loredana P. spunea...

Buna Adela,
Citesc de ceva timp blogul tau, insa acum indraznesc sa te intreb ceva : as vrea sa stiu ce fluid folosesti tu cu factor de protectie solara;am nevoie de un fluid pentru ten mixt, cu protectie solara mai mare pentru vara, pentru cu tendinte acneice, care sa fie realmente non-comedogenic. Mentionez ca am unul de la Bioderma - tot fluid - , insa nu sunt atat de incantata de el, pentru ca imi lasa pe ten niste urme albe vizibile si un aspect usor imbacsit. Si as vrea sa te intreb si de cantitatea folosita , poate gresesc folosind prea mult :-??. Precizez ca am intrebat dermatologul inainte, insa mi-a spus ca nu conteaza ce produs, protectie solara sa fie, si cu atat mai bine cu cat e dermacosmetic. Multumesc anticipat, si felicitari pentru tot ceea ce faci pt noi!

adela sirghie spunea...

@Loredana:eu acum folosesc un tinted moisturiser cu spf15 de la Artistry, pe care l-am primit mai demult. Dezavantajul este ca se cam ia pe haine, dar produsul in sine este ok.
Dermatocosmeticele sunt bune, dar nu trebuie sa te limitezi numai la ele. Pot cauza reactii iritante-exact la fel ca si celelalte firme. Sfatul meu este sa incerci mai multe firme si sa iei in seama si marci de genul Bourjois de exemplu.