sâmbătă, iunie 5

Hermes Kelly Bag: So Noir

Costa 5450 de euro, dar nu o veti gasi in magazinele Hermes, ci trebuie sa iti treci numele pe o lunga lista de asteptare ca sa ai privilegiul de a o cumpara. Pentru modelele rare, fie ca este vorba de Kelly bag sau Birkin bag, cu diamante sau piele de croco, dai comanda, dar poti astepta pana la doi ani pana ce primesti telefonul prin care ti se confirma elegant ca geanta dorita de tine este in magazin si asteapta sa vii sa o platesti si sa o ridici..
In imaginea alaturata aveti noua geanta monocroma Hermes Kelly din colectia So Noir.
Lacatelul si restul micilor accesorii nu mai sunt aurii sau argintii, ci negre.
Este noua it bag a lunii iunie si face parte din cele zece must have-uri propuse de revista Vogue France pentru luna in curs.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

13 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

5000 de euro... Pentru Elena U. ar fi o jignire. Pentru mine, un vis. Variantele ieftine vor umple pietele si, in curand, vom gasi modele din musama la cel mult 50 ron.
Traiasca poporul chinez!
:)

Alexandra G. spunea...

Prea ieftina pentru mine... :))

Butterfly spunea...

Eu cred ca ei se gandesc la cumparatori sa aiba timp sa stranga banii necesari...:))
Snobism...sunt atatea genti frumoase pe care le poti lua pe loc si cu bani mai putini, ce sa astept atata dupa geanta lor :D

Oana spunea...

sa ajungi sa dai pe o geanta cat dai aproape pe o masina.. :)) haha

Zuzele spunea...

cand o sa am vila cu piscina si un SLK in curte, o sa-mi fac timp si pentru geanta asta :P

Magda spunea...

must have luna aceasta dar eu o primesc peste 2 ani...si must have la 5450 de euro de parca moda e doar ptr oameni cu bani.e frumoasa dar nici nu-mi permit sa visez la ea.

Magda spunea...

must have luna aceasta dar eu o primesc peste 2 ani...si must have la 5450 de euro de parca moda e doar ptr oameni cu bani.e frumoasa dar nici nu-mi permit sa visez la ea.

Ana-Maria spunea...

Nu am dat niciodata mai mult de 150 Euro pe o geanta... :(

Ana-Maria spunea...

Off topic: Fffff faina piesa de pe fundal. :)

adela sirghie spunea...

@Kelly Bag So Noir poate fi comandata in magazin, cred ca dureaza doua-trei luni pana cand se poate livra. Doi ani dureaza modelele speciale, din piele de crocodil, cu diamante pe lacatel scl...

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: o melodie speciala. Si videoclipul e frumos...cu Jeremy Irons.

Cristina Cioba spunea...

mai bine îmi iau un beetle...:D

Ale spunea...

E frumoasa, imi place ideea de geanta monocolora si ca partile metalice nu lucesc.