joi, iunie 3

mascara maro???



M-am intrebat mereu de ce sa cumpar o mascara maro, cand cea neagra accentueaza fantastic ochii. Dar asa cum, in toiul verii, sub soarele arzator, negrul devine o culoare ciudata, la un moment dat mi-am dat seama ca macar o data in viata ar trebui sa incerc o varianta mai soft, mai calda, mai pamanteana. Si iata, de cateva saptamani, am inlocuit negrul carbon si port o nuanta ciocolatie, mult mai sweet. Tot pentru volum, desigur. Accentueaza la fel de bine ochii, dar intr-un fel mai bland. Se vede mai frumos si efectul final pare mai sofisticat si mai luminos in lumina naturala. Asadar, in ceea ce ma priveste, de acum inainte voi avea doua variante: mascara de vara si mascara de iarna:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

29 de comentarii:

Mirela Niculai spunea...

eu mereu am avut mascara maro.. o folosesc mereu cand port un machiaj soft ziua

Anonim spunea...

daaaaa,in momentul asta mascara maro port...e mai sweet

mada spunea...

si eu am si mascara si creion dermatograf maro ... insa nu le folosesc daca am cearcane inchise la culoare ... mi se pare ca maro-ul accentueaza aspectul obosit al ochilor (atunci cand exista)... daca pielea este luminoasa si proaspata, atunci e ok...

si maro-ul mi se pare ca merge super la ochii albastru deschis ... ( eu ii am caprui)

Zuzele spunea...

si eu am avut si maro, si mov, si albastra, si argintie..:)

adela sirghie spunea...

@mada: eu mereu folosesc un iluminator pentru ochi. Combin maro cu auriu sau cu un roz discret. Negrul carbon a inceput sa mi se para hard.
In ultima vreme, ciocolatiul mi se pare foarte elegant si sofisticat.

cosmofever spunea...

Da, e o alternativa mai placuta vara, si mai ales in timpul zilei. Pe langa Benefit Bad Gal negru, am si mascara maro, DiorShow nuanta Chestnut si sunt multumita de el.

adela sirghie spunea...

@Cosmofever: sa stii ca si eu ma gandesc uneori ca poate am fost prea dura cu Bad Gal de la Benefit. Principala nemultumire cred ca era legata de faptul ca pana acum am manuit numai "periute" mai mititele:)

adela sirghie spunea...

@Mirela Niculai: uneori simti nevoia unui machiaj mai relaxat, mai putin vizibil. Eleganta discreta poate ca vine in timp...

Ana-Maria spunea...

Am avut mascara maro inchis Telescopic, L'oreal. :) Arata bine.

Nimphetamin spunea...

Multa vreme am purtat mascara maro, pt ca un make-up artist imi spusese ca cea neagra imbatraneste (am eu o chestie cu batranetea, don't ask). Eu oricum am genele dificile, nicio mascara nu mi le curbeaza frumos :( In fine, dupa ani si ani de maro, am trecut din nou pe negru, iar acum mi-ai adus aminte cat de frumos poate sa arate o mascara maro ;)

adela sirghie spunea...

@Nimphetamin, bine ai venit pe beautynews! Negrul inaspreste trasaturile, le face mai dure, de aici vine ideea ca imbatraneste. Acelasi lucru este valabil si in cazul fetelor care au parul brunet.

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: stiu ca am spus despre L'Oreal ca e agresiv si ca ii evit, insa sunt constienta ca au si review-uri pozitive

Anonim spunea...

fetelor dar de mascara verde inchis ce spuneti ?
mai ales daca ai ochii verzi sau albastri si pielea bronzata ;)

Liv spunea...

Buna fetelor, eu am folosit si mascara mov, si maro, si verde, si albastra, diverse culori. Am ochii albastru deschis (turcoaz-verzui, nu stiu cum sa-i descriu mai bine) si mi s-a parut ca arata foarte bine combinatia de mascara verde cu fard de pleoape roz sau violet (a propos de flacara violeta).
In ultimul timp am devenit insa foarte minimalista si ma machiez rar, cand merg la vreun eveniment.
Adela, am citit la tine pe blog (am stat intr-o noapte si am citit aproape tot blogul :)) despre uleiul Academie pentru ten gras, si mi l-am comandat si eu de pe net (azi ar trebui sa ajunga, m-au sunat de la firma de curierat). Vroiam sa te intreb daca ti se pare potrivit pentru un ten sensibil, eu avand un ten "minunat", cu zona T foarte grasa si restul fetei extrem de sensibil si iritabil...
Merci si week-end fain!

Nimphetamin spunea...

Multumesc de primire, te citesc de mai mult timp;)
Eu am folosit (si inca folosesc) mascara de culoarea prunei, asa cum imi doream de ceva vreme. Nu iese deloc in evidenta culoarea, nu este puternica precum negrul, dar nici nu se vede movul, asa cum mi-as fi dorit.

adela sirghie spunea...

@My coffe break: mie mascara colorata(verde, mov, albastru) mi se pare interesanta, dar nu pot sa o port mai mult de cateva ori pe an. Am impresia ca nu imi intensifica privirea, ca e doar un fel de experiment. Prefer un fard colorat si o mascara neagra /maro.

adela sirghie spunea...

@Nimphetamin: am intrat si eu pe blogul tau, mi-a placut si te-am trecut in blogosfera mea:)

adela sirghie spunea...

@Liv: bine ai venit pe beautynews! Asta da pasiune pentru beauty, sa faci o noapte alba:)-deci meriti aplauze!
Sunt fericita ca ti-a placut blogul, sper sa fii multumita de uleiul pe care l-am recomandat. Insa trebuie sa iti spun ca in unele cazuri, uleiurile pot cauza iritatii ale tenului foarte sensibil. Faptul ca e natural, bio, eco sau facut numai diin plante macerata(sau orice alta combinatie dichisita de acest gen) nu inseamna ca nu poti avea surprize neplacute. Iti recomand un test pe o portiune mica a fetei inainte de a-l folosi cum se cuvine. Test inseamna sa stai cu uleiul minim 12 ore. Eu nu cred ca vei avea probleme, dar paza buna trece primejdia rea.
Eu pur si simplu am adorat acest ulei purifiant!

Liv spunea...

Multumesc de primire, Adela :)! Pasiunea pentru beauty este veche, de vreo 10 ani, am lucrat si in domeniu (adica pentru o companie de cosmetice), am facut si pe beauty editor-ul acum cativa ani, deh, boala veche si grea. Acum lucrez intr-un domeniu care nu are nicio legatura cu frumusetea (sau, ma rog, nu cu cea umana :)), dar pasiunea a ramas.
M-am bucurat tare mult sa descopar blogurile de beauty romanesti, sunt cateva site-uri si bloguri straine de genul asta pe care le urmaresc, dar simteam ca lipseste ceva... si atunci am dat peste blogul tau! Dupa cum iti spuneam, l-am "rasfoit" o noapte intreaga :).
Ma bucur ca am ajuns aici, mai ales ca intotdeauna mi-a parut rau ca in Romania nu exista nicio revista specializata pe beauty, iar ce gasim in revistele glossy generaliste, ca sa le spun asa, e tot un fel de publicitate mascata (stiu prea bine, doar am lucrat in domeniu).
In fine, m-am intins cat o zi de post, vroiam sa-ti multumesc pentru raspuns. Am primit uleiul, si il voi folosi in seara asta. In general nu am probleme cu uleiurile esentiale, daca sunt intr-o baza ok, deci sper sa fie ok.
Seara frumoasa!

adela sirghie spunea...

@LIv: atunci astept feedback-as soon as possible. Nu am citit alte review-uri despre acest ulei, deci sunt foarte curioasa cum va reactiona pielea ta:)

Nimphetamin spunea...

Multumesc, Adela. Ma bucur ca ti-a placut si ma simt onorata sa fiu inclusa in blogroll-ul tau. Te-am inclus si eu, nu se putea altfel ;)

Liv spunea...

Buna Adela,
Eu citisem despre produsul asta si pe site-ul beaute-test.com (e un site frantuzesc cu review-uri) si erau putine pareri, dar bune.
Am folosit ieri seara uleiul, zona T e ok, din pacate pentru obraji (zona critica la mine) a fost destul de agresiv, in sensul ca m-am cam inrosit (cred ca aveam si pielea cam deshidratata), desi am aplicat peste un balsam destul de gras.
Ma rog, m-am inrosit mai ales pe obrazul drept, unde eu am in general probleme, nu prea inteleg de ce, ca stangul e ok. Sa fie oare de la telefonul mobil (il tin numai la urechea dreapta), desi nu-l pun pe piele?!

adela sirghie spunea...

@Liv: nu imi dau seama care sunt cauzele. Dar pe obraji, in zona ta critica, ai putea folosi crema obisnuita(sau balsamul gras de care spuneai), fara sa mai adaugi uleiul. Apoi, peste o saptamana , poti incerca cu balsam+ulei(tot pe zona obrajilor, desigur), dar in aceasta ordine. Sper sa fie mai bine!

Cris spunea...

n-am incercat pana acum mascara maro, dar m-ai facut curioasa :))

Anda Zelenca spunea...

Eu folosesc mascara maro (si waterproof),vara,cand merg la mare sau la strand.
e mult mai soft si pare mult mai natural :D

adela sirghie spunea...

@Anda Zelenca:bine ai venit pe beautynews, te astept cu mare draga ori de cate ori ai timp!
xoxo

Ale spunea...

Mai demult si eu foloseam mascara maro, fiindca sunt blonda si parea mai natural. Nu am mai avut ocazia si ideea sa cumpar, dar nu m-ar deranja.

Unknown spunea...

eu folosesc din cand in cand (destul de rar, recunosc) mascara mov - o nuanta foarte subtila, la lumina parca accentueaza mai delicat irisul verde. o folosesc de fiecare data cand vreau un look foarte natural.

adela sirghie spunea...

@EllaSuchardine: mov cu iris verde e splendid:)