joi, noiembrie 7

Azi imi place


Imi place mult cand vad pe strada femei bine imbracate. Dar genul de femei la care nu iti sare in ochi cat s-au straduit cu potrivitul hainelor, cu ondulatul parului, cu machiajul ochilor, cu unghiile sau cu accesoriile. Sau oricum, nu toate deodata. Femei frumoase, ingrijite, dar relaxate.
Imi plac femeile care stiu sa iasa in oras cu prietena cea mai buna si sa ceara un pahar de vin rosu. Sau alb.
Imi plac femeile in ochii carora se vad carti citite. Carti multe.
Imi plac femeile care vorbesc incet, care nu simt nevoia sa se faca auzite in tot localul.
Imi plac femeile care stiu sa taca la coafor, la manichiura si la pedichiura.
Imi plac femeile care isi cumpara singure flori si nu ezita sa se opreasca atunci cand vad un buchet frumos la colt de strada.
Imi plac femeile care au privirea calda atunci cand ies din libraria de unde si-au luat doua carti.
Imi plac femeile care merg singure in parc, sa se plimbe. Pe ele insele, pe nimeni altcineva.
Imi plac femeile care isi cumpara lumanari parfumate pe care le aprind seara, cand se gandesc la ale lor.
Imi plac femeile parfumate, dar care nu lasa valuri dupa ele.


13 comentarii:

Mihaela Mih spunea...

Si mie! Foarte cute postarea asta. :)

Diana spunea...

Vai, Adela, m-ai inmuiat de tot :)
Azi chiar planuiam o plimbare la libraria preferata... :)

alex_and_ra spunea...

Ce frumos!

fashion doctor spunea...

si mie! perfecta femeia asta...

Mihaela Curea spunea...

Un articol ce ar trebui printat si lipit prin mall-uri , magazine, facultati.

Camelia Andrasescu spunea...

Minunat articolul,subscriu si eu la cele mentionate!

adela sirghie spunea...

Puteti si completa...

Ioana spunea...

... Imi plac femeile care se plac pe ele insele.

Articolul tau e o poezie cu versuri albe.

Mihaela Mih spunea...

Imi plac femeile fericite cu sanii lor mici si cu o inocenta aparte. :)

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Ai zis asa de frumos! Si mie imi plac femeile astea! :)

Alina Canura - Anghel spunea...

Foarte frumos spus! Si mie imi plac femeile astea :)

adela sirghie spunea...

Ne plac femeile acestea pentru ca ne regasim. Femeile acestea suntem noi.

Annamaria spunea...

Imi plac femeile care zambesc cu ochii.