sâmbătă, noiembrie 16

Cizme peste genunchi

Prima oara am luat cunostinta cu cizmele peste genunchi prin anii '92. Era cea mai hot piesa de rezistenta la care putea sa viseze orice fata. Desi in perioada aceea faceam si eu destul de multe excese, din nestiinta, cum ar fi fuste prea scurte si machiaj prea pronuntat, par permanent si vopsit in suvite, nu am reusit niciodata sa rezonez cu acest stil. In poze, in reclame, pe catwalk, cizmele peste genunchi pot arata foarte bine, nimic de reprosat. Insa in viata de zi cu zi mi se par excesive, nu le-as putea recomanda nici daca ai cele mai lungi picioare din lume. Big No din punctul meu de vedere.
Dar astept si alte pareri, poate sunt eu prea conservatoare...

15 comentarii:

Diana spunea...

Eu am avut o pereche, dar complet fara toc.
Cu toc cui mi se par ... nepotrivite pt personalitatea mea... :)

Anca spunea...

Cat ma bucur ca spui asta si mie mi se par nepotrivite!

Mihaela Mih spunea...

Da, eu cu siguranta nu voi avea o astfel de pereche vreodata. Nu pot sa spun neaparat ca imi displac la persoanele slabe, cu picioare foarte lungi, dar la 1.60 m ai mei, cu siguranta as parea hilara. Totusi, modelul din fotografie e muuuult peste genunghi. :)

Butterfly spunea...

Mie imi plac foarte mult dar nu le-am gasit pe cele potrivite pentru mine, intr-adevar cele pe care le-am probat mi s-au parut nepotrivite, deci ideea de cizme pentru genunchi nu ma deranjeaza dar parca nu sunt pentru mine :D

Orjen spunea...

Ah, da, mie mi se par dizgratioase. Intr-adevar, am vazut cateva pictoriale in care isi aveau rostul, dar in viata reala, mai ales ziua in amiaza mare, mi se par de prost gust.

In virtutea inertiei, acum vreun an sau doi, imi luasem si eu o pereche fara toc si mi-am dat seama in scurt timp (slava cerului) cat de ridicol arat. Am scapat de ele.

Elena Daniela spunea...

Mie mi se par vulgare in varianta co toc..

Federova spunea...

Mie imi plac si chiar imi doresc o pereche dar fix pana la genunchi nu mai sus.

adela sirghie spunea...

Federova, dar vorbim de lucruri diferite. Pana la genunchi e o dimensiune…peste genunchi=o cu totul si cu totul alta dimensiune:)

Unknown spunea...

si eu gandeam exact ca tine...pana am vazut combinatia asta

http://www.google.ro/imgres?newwindow=1&safe=off&sa=X&biw=1137&bih=822&tbm=isch&tbnid=COM2svVWPpf0kM:&imgrefurl=http://fashionbombdaily.com/2013/09/29/wore-better-ciara-vs-rita-ora-emilio-puccis-fall-2013-printed-black-white-dress/&docid=wStnPrTXlauGaM&imgurl=http://fashionbombdaily.com/wp-content/uploads/2013/09/Ciara-vs.-Rita-Ora-in-Emilio-Pucci-Fall-2013-Printed-Black-and-White-Dress.jpg&w=450&h=675&ei=H1qOUrUlj5GzBunJgcAE&zoom=1&ved=1t:3588,r:81,s:0,i:332&iact=rc&page=3&tbnh=194&tbnw=125&start=73&ndsp=38&tx=56&ty=72

sau asta

http://fashionbombdaily.com/2013/09/29/wore-better-ciara-vs-rita-ora-emilio-puccis-fall-2013-printed-black-white-dress/

bineinteles, in a doua imi place ciara.

rochie scurta cu maneci lungi si cizme destul de lungi astfel incat sa lasa foarte putina piele la vedere mi se pare perfectiunea intruchipata

Orice alta varianta mi se pare cam...sluty

adela sirghie spunea...

@Larisa: da, variantele trimise de tine sunt foarte reusite, chiar nu e nimic de obiecat. Insa si eu am spus acelasi lucru: in poze si pe catwalk arata foarte bine...

Hapi spunea...

Imi plac DAR am din acelea joase si se pot indoi , arata foarte interesant indoite si le prefer asa

Anonim spunea...

Oare comentariul meu.....cu cizmele joase si care se pot indoi, s-o fi pierdut?
It s me, Hapi

Anonim spunea...

mie imi plac si imi tin de cald. ca o armura. :)

adela sirghie spunea...

@Anonim: foarte interesant…la ideea de armura nu m-am gandit. Mai degraba mam gandit la pitzi, drept sa spun. O sa mai cuget la ideea cu armura, poate ca o sa incep sa le simpatizez…macar putin:)

claus web spunea...

Mi se par elegante, interesante si probabil le-as purta la o tinuta dedicata unui eveniment in oras. Mie imi plac mai mult cele fara toc, insa ideea nu este rea. Nu sunt niste cizme cu care sa mergi la job, zilnic, dar la un eveniment monden, unul social, etc. cred ca ar un fel de piece of resistence. Mie imi plac :)