vineri, noiembrie 29

LACURI OPI si BLACK FRIDAY:)

Oferta Yves Rocher- reducere 40 % la toate parfumurile-AICI.
Oferta este verificata: nu au marit preturile ca sa aplice o reducere, ci chiar joaca fair play:)
Spectaculoase oferete Opi (lacuri din colectia San Francisco, EuroCentrale la 25 lei) gasiti AICI
Iar de la Tina R puteti alege cizme, ghete, botine si  multe pulovere calduroase-AICI
Cele mai mici preturi la imbracaminte-ca de obicei, Miniprix-AICI
Preturi reduse si la mancarea pentru animalele de companie-AICI

20 de comentarii:

Lucia spunea...

Au o oferta si mai buna pentru abonati: orice produs la 1 RON la o comanda de 89 RON. Tocmai mi-am comandat noul parfum, printre altele :).

adela sirghie spunea...

Ce ti-ai luat?

Lucia spunea...

Noul parfum Comme une evidence Intense(la 1 RON), la care am primit si un vaporizator de poseta 15 ml, 4 geluri de dus cu cafea, produse din noile editii limitate cu cacao, un sampon, un set de 3 geluri de dus.
La surprize, mai apare paturica si un balsam antirid pt seara.

Lucia spunea...

PS: oferte de genul asta apar o data la cateva luni, deci nu e ”one time thing” acum ca e black friday.

adela sirghie spunea...

da…jos palaria!

Ana spunea...

Acestia: http://www.sensodays.ro/#lacurideunghii, au OPI la 20 de lei. Or fi fake?

Annamaria spunea...

Carti cu 50% reducere pe librarie.net! Am dat iama! :)

adela sirghie spunea...

@Ana; Nu-i cunosc pe cei semnalati de tine…

adela sirghie spunea...

@Annamaria: super!

Unknown spunea...

https://www.facebook.com/Beauty.In.The.Bottle?fref=ts Au reduceri bune la o selectie de lacuri..printre care si OPI.
Cizmele de la TinaR cu tot cu reducerea lor de 50% http://www.tinar.ro/botine-carpat-maro-(maro)-~-maro.html se gasesc aici la un pret mai mic:
http://www.depurtat.ro/cumpara/botine-carpat-camel-7752312

Madalina spunea...

Dar OPI la 25 lei gasim si la Top Line, au oferta 1+1 gratis, deci.....tot cam pe-acolo iese pretul. Si acolo le poti vedea in realitate..in magazin

adela sirghie spunea...

@Madalina: adevarul este ca si eu m-am gandit ca noi, fetele din Bucuresti, suntem extrem de norocoase: primele noutati la noi ajung, ofertele cele mai cu mot noi le primim, cele mai bune showroom-uri, noi le avem. Insa eu am cititoare foarte bine informate din Cluj, Brajov, Covasna, Tulcea etc… ele nu au cum sa testeze si sa profite de avantajele Topline(care din pacate nu are site). Desigur, eu cunosc oferta 1+1 gratis de la Topline, insa trebuie spus ca aceasta oferta se refera la faptul ca poti cumpara un lac(de ex In my Santa Suit) si primesti nca un ac identic. Deci vei avea 2X In my Santa Suit. Frumos, dar u suficient...
In oferta prezentata de mine, am incercat sa ofer mai multe posibilitati: ca fetele din afara capitalei care ma citesc(si sunt multe, te rog sa ma crezi) sa poata avea optiunea de a alege ce vor fara constrangeri si sa poata comanda online chiar daca locuiesc in Orastie, Simeria, Cugir sau Valul lui Traian.

Diana spunea...

yves rocher chiar au oferte bune acum! tocmai fac lista!
bine spus, Adela.
o cititoare fidela care traieste "viata la tara" :))

Andra spunea...

Eu am profitat de oferta 1+1 gratis de la Topline de 8 martie si mi-am luat 2 lacuri diferite, nu trebuia sa fie aceeasi nuanta. Mi-as fi luat si acum, dar din pacate s-a desfiintat sediul din Iasi :(

adela sirghie spunea...

E important sa intelegeti ça eu aici am recomandat firmele online cu care am interactionat si mi s-au parut ok. Nu poti "recomanda" fara sa cunosti deloc. Nu spun ca Beauty in a Bottle nu e ok, dar eu nu ii cunosc nu am referinte despre ei, deci nu am o baza cat de cat stabila sa ii pot recomanda. Poate anul viitor voi cunoaste mai multe...

adela sirghie spunea...

@Diana: da, Yves Rocher are nota 10, pe merit, caci stie sa se adapteze timpurilor nostre...

Diana spunea...

ocazie buna de a cumpara atentiile de Craciun pentru colegele- prietene :)
eu am cumparat de la beauty in the bottle, sunt super ok...

adela sirghie spunea...

Eu nu stiu nimic de ei…de fapt, inainte sa recomand Opi online, eu intreb Topline. Promit sa intreb...

Unknown spunea...

Da, inteleg ca ne recomanzi ce cunosti.. si -ti multumesc. Nu de putine ori sugestiile tale s-au transformat in achizitii pentru mine.
Si eu am comandat de la Beauty.In.The.Bottle si am fost multumita. Am OPI si de la Topline si din strainatate cumparate si calitatea acestora e identica cu cea a ojelor de la Beauty.In.The.Bottle.

Madalina spunea...

Adela, cu siguranta noi cele din Bucuresti suntem privilegiate. Eu am vrut doar sa aduc o completare la sursele mentionate de tine. Din cate stiu, Top Line are magazine si in afara capitalei, in unele malluri din tara. Din pacate nu stiu detalii si nici nu stiu daca oferta 1+1 s-a aplicat si in alte orase unde exista Top Line