luni, decembrie 2

YVES ROCHER-mascara VOLUME VERTIGE


Eu intotdeauna am avut o singura mascara "in uz". Stiu fete care detin patru, noua sau chiar 13… vorbesc serios, nu e gluma:)
Cred ca asa este mai simplu sa le compari, un Dior cu un Lancome, un Chanel cu un Yves Rocher, dar, pe de alta parte, nu vei avea ocazia sa le testezi, observi si sa le vezi fortele pe o perioada lunga de timp. Cand am cumparat Chanel Le Volume am fost extrem de incantata, am scris AICI despre marea descoperire. Iata care au fost primele impresii, caci acum, dupa cateva luni, vreau sa va spun ca ar trebui sa trec aceasta mascara la dezamagiri. Deci chiar nu credeam ca in 2013 va trebui sa mai incep o alta mascara.
Articolul despre Le Volume a fost scris in luna aprilie, iar la inceputul lunii noiembrie mascara Chanel ori se terminase, ori se uscase. Total.  Nu mi-a venit sa cred. Am folosit-o zilnic si consider ca numai cinci luni pline am reusit sa ma bucur de ea. Dezamagirea mea este data de faptul ca pana acum, eu foloseam o mascara un an intreg. Da, am avut o mascara Yves Rocher care a fost folosita la capacitate maxima un an de zile. La fel Max Factor. Nici nu imi puneam problema ca un Chanel sa reziste atat de putin. 27 euro am platit…nu-i merita. Defel.
Asa ca in ultima vreme am inceput sa folosesc din nou Yves Rocher, de data aceasta Volume Vertige, care are toate calitatile pe care le doresc eu: culoare intensa, perie generoasa, volum maxim, gene separate si nu lipite. Peria este geniala, dozeaza perfect. 9 ml. Nu curge, nu se ia, se demachiaza usor. Despre efectul de curbare nu prea stiu ce sa spun, caci eu am oricum genele curbate. Provocarea este alta: sa vedem daca "tine" un an. Sau macar zece luni.
Il gasiti AICI, pe site-ul YVES ROCHER, dar trebuie verificate ofertele din luna decembrie, caci sunt spectaculoase, produsele vin insotite de cadouri consistente, surprize si reduceri impresionante…

Nu am planuit sa scriu si astazi despre YR, dar eram tare suparata pe Le Volume de Chanel(inca mai sta, uscat si total inutil, pe masuta mea de toaleta).
Mai jos, iata si noile oferte din decembrie ale YR:

1. -40 % pentru 1 produs la alegere. Cu exceptia promotiilor, a seturilor, a produselor cu bulina verde si a produselor in editie limitata.

2. O surpriza din 7 la alegere pentru o comanda de minim 39 RON :
-Rimel negru Sexy Pulp
-Trusa portfard
-Crema de zi Nutritive Vegetal
-Surpriza secreta in valoare de 105 RON
-Fard de pleoape duo nuante intense, negru si gri smoky
-Lapte reparator pentru corp
-Set 2 cani festive

3. Pentru o comanda de minim 85 RON : Apa de parfum SO ELIXIR PURPLE YVES ROCHER poate fi achizitionata la pretul de 15 RON.

4. Cheltuielile de expediere sunt oferite pentru comenzi de minim 99 RON.

16 comentarii:

Anonim spunea...

E sanatos sa folsesti un rimel un an de zile???? Eu stiam ca trebuie schimbat o data la 3-4 luni sau cand incepe sa aiba un miros ciudat.

Dia spunea...

Ai incercat si trucul cu bagatul tubului in apa calda? Poate poate il mai aduci la viata. Eu, de obicei, cand se termina pulverizez putin parfum si il mai pot folosi o scurta perioada. Sanatos sau nesanatos, pana acum nu am avut probleme de niciun fel. :)

delia spunea...

exact! un rimel nu trebuie folosit atata timp. are valabilitate de max 6 luni. se pot dezvolta germeni care sa iti irite ochii...

adela sirghie spunea...

La carte asa este- sase luni. Eu mereu am folosit un an, nu am patit nimic. Mentionez ca folosesc mascara de 24 de ani, avem o istorie lunga.
Nicio mascara utilizata de mine nu a avut vreodata miros ciudat dupa un an.

adela sirghie spunea...

@Delia: eu nu prea cred acest lucru, mascara se inchide bine dupa fiecare utilizare.

Camelia Andrasescu spunea...

Da, sunt de acord cu tine, si eu folosesc mascara pana se termina, chiar si un an...Il folosesc doar eu, nu am conjunctivita sau alte minuni si asa cum spui si tu nu am constatat vreun miros aparte. Pupici!

Annamaria spunea...

Odinioara, imi era rusine sa le spun prietenelor ca eu folosesc mai bine de doua treimi din an un rimel :). Dar daca atat imi ajunge, ce pot eu sa fac? Am si uitat cand am cumparat ultimul rimel pentru volum, Yves Rocher. Cred ca era o promotie de 8 martie, 2013, of course :D!

adela sirghie spunea...

Dar nu este prima oara cand scriu pe blog ca eu folosesc o mascara un an de zile, nu am facut din asta vreun secret.

adela sirghie spunea...

@Dia: doar cu apa. Cu parfum mi-ar fi frica. Dar cu apa fierbinte a mers foarte bine vreme de cateva zile cand am ramas fara nicun strop si nu eram hotarata ce sa cumpar.

Annamaria spunea...

Sa nu uit! Maaaare, mare dezamagire cosmetica: Lancome – Ôscillation Vibrating Infinite Powermascara.
Promite cu surle si trambite ca prin cele 7000 de oscilatii pe minut ale sale, alungeste si ofera un volum generos... Eu nu am reusit decat sa ma murdaresc pana si pe maini, butonul pentru vibratii mi se parea de domeniul fantasticului... efect de alungire ok, insa volum deloc, separarea genelor fara succes :( :(. Pentru un asemenea pret, ma asteptam sa imi planteze niste gene in plus, unde mai pui ca s-a uscat in 4 luni!!! Mai sa plang, parol!
Dupa 2 ani insa... periuta inca vibreaza :))... Nu m-am incumetat sa il arunc.

http://www.sephora.com/oscillation-vibrating-infinite-powermascara-P220111

Ioana spunea...

Pe mine nu m-a tinut un an nici o mascara. Adica fara sa aduc mici "imbunatatiri" - asta inseamana ca am resuscitat o mascara de la Dior prin adaugarea, pur si simplu, a catorva picaturi de apa in tub. Si pot sa o folosesc in continuare fara sa observ vreo modificare majora fata de aspectul initial. Ma durea inima sa arunc Dior-ul la gunoi :)
Chiar ma bucur sa aud ca mascara de la Yves Rocher e atat de buna, o sa o cumpar si eu pentru ca are un pret absolut rezonabil . Eu sunt genul cu mai multe mascara pe masuta de toaleta asa ca abia astept sa o incerc.

adela sirghie spunea...

Eu o sa arunc Chanel, sau poate il folosesc sa imi aranjez sprancenele, asa uscat ar fi bun…dar nu simt nevoia sa il resuscitez, caci el functiona prost in ultima vreme. Iar cel nou este perfect deocamdata.

adriana spunea...

eu recomand cu cea mai maaareee incredere rimelul de la Lancome-Hypnose...e bestial!!isi face treaba de fiecare data, sunt deja la al 3 lea tub si oricand as da ceva mai mult pentru el(are un pret destul de piparat, dar tine mult, se demachiaza foarte usor, nu se intinde, separa genele, zici ca ai gene false..:) )

Dia spunea...

Daca te stii cu ochi sensibili, atunci nu e un sfat prea bun sa folosesti parfumul. Nu stiu daca rimelul contine vreun strop de alcool si in ce masura, dar parfumul mi se pare ca a ajutat destul de mult in utilizarea lui, il inmoaie si dilueaza si se comporta de parca ar fi abia desfacut. O sa incerc si eu cu apa data viitoare, sunt convinsa ca riscurile sunt mult mai mici asa.

Annamaria spunea...

Euuuuuuuuuuuuu am comandat produse necesare si dragi mie, de obicei, in valoare de 200 RON, am comandat Apa de parfum SO ELIXIR PURPLE YVES ROCHER in valoare de 15 RON siiiiiiiii am primit Apa de parfum Tendre Jasmin pentru 1 RON :) :) :)!

http://www.yves-rocher.ro/images/templates/gift/ROdec2013/t14.jpg

adela sirghie spunea...

Da, oamenii joaca cinstit: reducerile sunt reduceri!