vineri, decembrie 27

IN MY SANTA SUIT

Cea mai frumoasa dintre cele mai frumoase: pentru mine, in acest an navalnic si isteric 2013, nuanta In my Santa Suit de la Opi, colectia Marriah Carey for Holiday (trebuie sa o stiti, in noiembrie am avut un giveaway cu intreaga colectie.) Atunci nu stiam ce sa aleg, pentru ca mi-au placut toate nuantele, insa acum pot sa spun ca cea pe care am purtat-o cel mai des a fost un rosu ravasitor(cum altfel) cu nume un pic prea cuminte pentru cat de indrazneata este: In my Santa suit. Am primit-o la evenimentul #DecemberBeautyBloggersMeeting.Este un rosu special, pe care ai impresia ca l-ai cautat toata viata, culoarea globurilor incalzite de caldura semineului cand seara de-abia a inceput, iar cadourile inca nu au fost puse sub brad:








7 comentarii:

Alina Canura - Anghel spunea...

Aseara, dupa ce mi-ai lasat comentariu pe blog, am cautat repede oja sa vad cum arata :D Este superba, intr-adevar!

adela sirghie spunea...

Sa stii Alina ca Hapi River a fost prima care a semnalat-o. Apoi am declarat-o si eu cea mai frumoasa nuanta de lac pe 2013…nu ma mai pot satura de ea, nu imi vine sa mai incerc si altceva de cand am primit-o…si sunt multe care asteapta la rand.

Camelia Andrasescu spunea...

minunata culoarea, sa o porti cu drag in continuare!

DanaMakeup spunea...

Si eu i-am dedicat o postare. O iubesc

Cristina Shopping Therapy spunea...

Vai cât de mișto e :) Nah ca o pun și eu pe lista :))

Hapi spunea...

Este si preferatul meu asa ca stii ca de fiecare data cand il aplic imi amintesc de unde a venit :)

Federova spunea...

Nice, red it's always on top!