vineri, decembrie 13

De Sarbatori, sa ne(mai si) jucam! De data aceasta cu Artistry


Nu mai este niciun secret ca acum folosesc numai fondul de ten Artistry, nuanta Chiffon, pe care l-am descoperit in urma cu doua luni si nu l-am mai lasat de atunci:)
Am scris despre el AICI si nu mi-am schimbat parerea. Intrucat despre Artistry am fost intrebata de fete din toata tara, de la Alba Iulia (Laura, esti pe receptie?) si pana la Miercurea Ciuc, iata ca acum va recomand  sa intrati si sa va jucati in studioul de machiaj virtual Artistry.
Despre ce este vorba?
Fie ca doriti sa incercati un nou machiaj, fie ca vreti sa dati o forma noua sprancenelor sau sa vedeti cum v-ar veni o noua coafura/culoare de par in anul 2014, studioul de machiaj virtual Artistry va poate ajuta. Va rog intrati numaidecat AICI,  ca sa va convingeti. Puteti trece oricand de la un machiaj clasic la unul extravagant, accesand optiunea machiajelor complete. Puteti vizualiza si tipari imaginile sau transmite prin e-mail noul look.
Cum procedezi? Accesezi aplicatia, selectezi unul dintre modelele predefinite sau utilizezi o fotografie cu tine, in care este preferabil sa porti totusi parul strans pentru ca trasaturile sa fie cat mai vizibile.
Este atat de simpatic si de prietenos(nemaivorbind de cat de util este), incat va veti juca si va veti juca, nici nu veti simti cand intra Mos Craciun sa lase darurile.
Asadar, cine se mai joaca alaturi de mine?

Reintalnirile cu fosta mea colega Ana Maria Curca sunt mereu pline de surprize:



17 comentarii:

Diana spunea...

cat de frumoasa e fusta romaneasca!
iti sta foarte foarte bine, desi, cred ca am mai vazut-o la tine pe blog si cred ca am scris acelasi lucru :)

adela sirghie spunea...

Da, este si foarte calduroasa, o port intens in ultimele zile, mi-a fost dor de ea:)

Cecilia spunea...

Foarte draguta fusta! Ti se potriveste!
M-am jucat cu programelul, totul a fost ok la machiajul fetei, cand a ajuns la ochi aratam ca un clovn.
Oricum foarte draguta animatia.

adela sirghie spunea...

Mie imi place mult ca poti schimba coafurile si culoarea parului.

coco spunea...

ce fusta superba!!!

Veronica Picioroaga spunea...

E super fain programul! de mult voiam ceva de genul asta ! in plus , vroiam sa-ti spun ca-mi place f mult costumatia ta...fusta e senzatie..:-)

Alina Canura - Anghel spunea...

You`re so pretty :D Si-mi place foarte, foarte mult fusta! :*

Hapi spunea...

Atat zic: share :)
Nu ma joc pentru ca nu cred ca este Artistry la Cluj ;)

Alice wonders spunea...

Am venit in sectiunea de comentarii tot pentru a complimenta fusta, e minunata! Si cata concentrare in imaginea cu desenul :)

adela sirghie spunea...

Multumesc, si eu port cu mare drag aceasta fusta! E calduroasa si placuta, cea mai faina fusta de iarna pe care o am.
@Hapi: gasesti Artistry la Cluj, dar prin vanzari directe, daca te intereseaza ceva, poti intreba chiar pe site-ul lor sau pe pagina lor de Facebook.

cris spunea...

Adela, tu cum ai procedat ca sa testezi fondul de ten de la Artistry? Ai avut mostre? De unde?

adela sirghie spunea...

@Cris: nu, nu am avut nicio mostra. Am fost la ei pe Sos Pipera sa fac un test despre starea actuala a tenului meu si apoi am incercat tot ce aveau nou: fondul de ten si machiajele de toamna/iarna.

Anonim spunea...

Adela, ai o figura f senina! cred ca senitatea asta iti da frumusetea :) roxana

Anonim spunea...

Buna Adela,

Tinuta ta e senzationala. Si fusta si bluza!
Nu am fost surprinsa sa vad ca toata lumea a mentionat-o.
Dc se poate, poate ne spui de unde sunt. Nu neaparat ca sa gasim aceste haine, dar pt a descoperi un loc de unde putem achizitiona haine atat de deosebite.
Multumesc.
Elena

adela sirghie spunea...

Va multumesc frumos pentru aprecieri si ganduri bune tuturor!
Fusta pe care o port este de la Adrian Oianu. Am mai postat o tinuta cu ea pe blog, de aceea nu am mai mentionat designerul care a creat-o.

v_tina spunea...

Si mie imi place fustita! Esti tare frumusica! >:D<

v_tina spunea...

Si mie imi place fustita! Esti tare frumusica! >:D<