miercuri, decembrie 25

Craciun fericit!!!-partea a doua:)

7 comentarii:

Vision By Mila spunea...

Craciun Fericit! Nu mai este buton de "search" pe blog?

adela sirghie spunea...

Butonul acela de Search se blocase la un moment dat, nu mai avea niciun rost, sper ca intre timp l-a reparat Blogger, il reintroduc, va fi primul pe coloana dreapta, unde era si inainte. Te rog mult sa ma anunti daca functioneaza. Xoxo!

delia spunea...

vaaaaaaai cat de frumoooss! <3

Mila spunea...

Din pacate nu functioneaza, am incercat si pe blogul meu, cu acelasi rezultat. Nici nu observasem ca nu mai are nici un efect. Multumesc oricum de incercare, eram curioasa si interesata de un sampon "bun", si ar fi fost mult mai usor sa apas pe butonul de "search". O seara placuta!

adela sirghie spunea...

@Delia: si eu m-am uitat la el de cateva ori...

adela sirghie spunea...

@Mila: era un buton foarte util, si eu il foloseam des. Poate ca la un moment dat isi va reveni, sa speram ca il va repune Blogger in functiune.

adela sirghie spunea...

@Mila: sampoane care mi-au placut mult si despre care am scris: Yes to Carrots, Tigi, Keune...