luni, decembrie 9

Idei de cadouri de Craciun (a doua parte)-cutia de bijuterii de pe iLUX.ro

Inelele. INELELE. Da, dintre bijuterii, inelele mari, de cocktail sunt preferatele mele si este foarte usor sa argumentez: pentru ca eu sunt cea care se bucura de ele, cea care profita vizual de frumusetea lor: de model, de culoarea pietrei, de cum e aceasta slefuita, de gingasia combinatiilor, de eleganta pe care o transfera posesoarei. Cand  cumpar un inel frumos  am sentimentul ca o fac 100% pentru mine, cand cumpar o alta bijuterie-simt ca bucuria o voi impartasi cu toti ceilalti privitori. Cand scriu la laptop, cand sunt la masa, chiar si cand fac treburi prin casa imi place sa le port. Cu toate acestea, sunt pe deplin constienta ca ar trebui sa cumpar mai multi cercei cu perla, consider ca acestia ma infrumuseteaza si imi lumineaza fata. Si coliere statement, caci am gatul lung si pieptul mic, iar acestea daruiesc un plus de volum in partea de sus. Cu toate acestea, am mai multe pandantive. Bratarile masive sunt pe placul meu, nu stau rau nici la acest capitol. Dar la inele stau eu cel mai bine, clar!

Cu toate ca am bijuterii de cand ma stiu, nu am avut niciodata o cutie de bijuterii. De fapt, nici nu m-am gandit prea mult la acest lucru, caci le puneam frumos la culcare in cutiutele lor, cele in care le-am primit si le asezam frumusel intr-un sertar, unde stateau cuminti pana la urmatoarea purtare.
Insa in ultima vreme am tot vazut o cutiuta care parca a devenit virala pe internet, nu imi aduc acum aminte unde am vazut-o prima oara, cert este ca ea a inceput sa circule si sa tot circule ca o scrisorica de amor fatala, din comedia lui Caragiale. Tot dau peste ea si -ca-n poezie, astfel dorinta-i gata… vreau si eu una cadou de Craciun, sau Anul Nou. Nu o refuz nici daca ajunge in perioada de respiro dintre cele doua sarbatori…
Am vazut mai multe, dar o prefer pe cea roz prafuit, La vie en Rose, formata din patru compartimente, pentru toate tipurile de bijuterii, mi se pare desprinsa dintr-un budoir tip Maria Antoaneta.

cutie bijuterii  Stackers  La vie en rose
Si aici vine partea interesanta si distractiva, caci firma Stackers este singurul brand care iti permite si te invata cum sa iti compartimentezi cutia aleasa in functie de bijuteriile pe care le ai. Eu pana acum nu am stat sa ma gandesc prea mult la aceste amanunte, de aceea mi se pare acum amuzant sa ma joc. Pana acum credeam ca te duci in magazin, iti place o caseta, o cumperi-iar acasa gasesti tu o modalitate de a-ti depozita tezaurul in functie de spatiul/compartimentarile deja prestabilite. Ei bine nu! O poti seta, in asa fel incat sa vina ea in intampinarea necesitatilor tale. Iti poti compune caseta de bijuterii ideala, dupa propriile gusturi si pretentii: Stackers este formata din bucati/niveluri pe care pe poti aseza si fixa cum vrei tu, una peste cealalta, in functie de accesoriile pe care le folosesti mai des (in cazul meu, inelele). Fiecare nivel este destinat unui anume tip de bijuterii: cercei, bratari, chiar si cele voluminoase si dificile pot fi instalate comod:

Procedura este foarte simpla: Segmentele componente se fixeaza una peste cealalta, in stil piramida. Modul in care ai aranjat aceste segmente se poate schimba oricand, printr-o simpla ridicare si inlocuire. Partea superioara a casetei vine cu o mica dilema, caci lasa la alegerea ta modul in care sa arate partea superioara a casetei, caci are doua variante de capac: inchis sau deschis. Preferata mea  cea cu capac deschis, pentru inspiratie…

16 comentarii:

veronica picioroaga spunea...

hmmm..cred ca mi-ar fi buna si mie o combinatie din 3 cutii din astea :-) arata grozav.. cochetarie la maxim!

adela sirghie spunea...

da, e superba-tanjesc dupa ea, caci mai am si un beauty case roz prafuit, ma gandesc ca le-ar sta atat de bine impreuna!

Camelia Andrasescu spunea...

Foarte frumoasa si utila intr-adevar, sper sa o primesti!

adela sirghie spunea...

Intre timp am mai ochit una de pe site, e mai micuta, cu fundita, tot roz, gen bombonica:)
Dar tu ce bijuterii preferi, Camelia? Uite ca am inceput sa imi chestionez cititoarele, ca eu tot am impartasit la secrete...

Zuzele spunea...

Wow, cat de frumoasa este! Si, mai ales, imi pare utila si tocmai buna de asezat pe noptiera, langa parfumele :D Eu am o problema cu bijuteriile, in sensul ca le pun in toate cutiile si cutiutele pe care le gasesc prin casa, pe masa, pe toaleta, langa oglinda de la baie, in cosuri si cosulete.. Si din cauza imprastierii mele mi s-a intamplat sa pierd lucruri la care tineam foarte mult :( Asa se face ca am cateva foste perechi de cercei pentru ca acum mai exista doar unul, singuratic si amarat care plange ca nu mai poate fi folosit :)) Cu ocazia postarii tale, mi-am dat seama ca chiar am nevoie de o cutie pentru bijuterii sa le pot strange pe toate laolalta, in special cerceii pentru ca ei sunt bijuteriile mele preferate. Inele nu port, bratari mai rar, coliere la fel, insa cercelusii sunt nelipsiti din rutina zilnica de accesorizare :)

adela sirghie spunea...

Da, acum mi-am amintit: si eu am pierdut o pereche de cercei frumosi(si valorosi) tocmai pentru ca ii tineam imprastiati peste tot la un moment dat. I-am cautat peste tot, peste tot…nu i-am mai gasit. Tare rau mi-a parut dupa ei.

Liv spunea...

Imi plac bijuteriile..nu neaparat sa le port.Pe unele le-am primit, altele le-am cumparat eu...si le-am strans. Toate stau linistite intr-o cutiuta foarte speciala mie. Cu toate astea..Sunt indragostita de cercei..de cei discreti..micuti..
Inele..hmm...mi s-a pus pata pe unul mai mare...cu piatra mare..neagra.Mi se pare mie ca e potrivit pentru vremea asta rece :D. Trebuie sa precizez: Ador sa port un inel mare pe deget!!! In rest..sunt femeie si iubesc bijuteriile, de orice fel.. asa cum pot eu mai bine...le pretuiesc Le pastraz pe toate si in general le port in functie de ce simt si cum sunt in ziua respectiva. Uneori..nu port nimic :)

adela sirghie spunea...

Si tu unde le tii, Liv?

Liv spunea...

Bijuteriile pe care le port mai rar..le tin intr-o cutie pe care o iubesc mult. e colorata( imi plac lucrurile colorate..vesele)..Inele si cerceii..pe care le port mai des, undeva la indemana :)
Cand port un inel mare pe deget..ma simt fff bine..:) E perfect! Imi da senzatia de incredere..Daca as avea ocazia sa aleg dintr-un munte de bijuterii, de toate felurile..as alege inele si cercei :D

madalina spunea...

Este deosebita... Eu am o cutie de bijuterii handmade, realizata de o prietena priceputa, dar aceasta e intr-adevar minunata! Hai ca o meriti!

Cecilia spunea...

Cred ca si Rubin ti s-ar potrivi foarte bine, muuuuult spatiu. Iti doresc sa te viziteze Mosul cu un cadou asa elegant!

adela sirghie spunea...

@Liv: da, inelele mari sunt si preferatele mele...

Hapi spunea...

Eu mi-am achzitionat acum de la iLUX cutia cu fundita, un cadou pentru cineva special care-si va aseza acolo primele bijuterii.
Cred c-am incercat o parte din produsele lor si merita banii. In primul rand -chiar ma uitam acum, Adela, in "court ingles" la cutii (reducere) . Nu sunt deloc mai ieftine nici cu 10% reducerea pt turisti.
Adica o cutie mediocra poti lua de oriunde dar astea-s luxuriante.Daca-mi vine unul cu o cutie chinezeasca cel mult o uit pe undeva nicidecum n-o asez la vedere pe masuta de toaleta sau pe mobile in loc de bibelou

adela sirghie spunea...

Hapi, cea roz cu fundita? Acum ma uitam la ea, chiar e o minunatie: delicata si pretioasa.
Din pacate, tu nu ai prins o perioada buna la El Corte Ingles, reducerile spectaculoase sunt in ianuarie, 70-80%.

Hapi spunea...

Am avut eu un feeling ca n-o sa prind reduceri, doar o sa smulg cate una micuta si niste mostre in plus.
Si abia acum mi-am dat seama ca spaniolii au (in magazine) o incaltaminte super urataaaa.Mi s-a facut dor de Humanic, Bata, Il Passo, Benvenutti
Da, cea cu fundita.....i love it!

Federova spunea...

3 componente la alegere din cutia asta le-am avut in concurs :). Si mie imi place foarte mult modelul asta, dar si asta http://www.ilux.ro/stackers-set-3-mini-casete-bijuterii-lavender