marți, decembrie 3

BURETELE KONJAC si TENUL meu GRAS


Sunt cateva lucruri neaprobate de marea majoritate, dar pe care eu le practic de foarte multa vreme, au efecte spectaculoase si nu voi renunta niciodata la ele:)

Primul obicei, il practic de peste 30 de ani si mi-a adus numai beneficii: aburul facial-curata tenul in profunzime. Ma spal pe fata cu ceai de menta, busuioc si rozmarin. Nu mi-au iritat niciodata fata, nu am am avut nicio neplacere din cauza lor in 30 de ani,  am avut numai de castigat de pe urma acestor trei plante simpatice si vindecatoare a tenului meu mixt.

Al doilea, il practic de peste 25 de ani: imi spal parul des, o data la doua zile. Zilnic, daca asa simt. Nu mi s-a rarit, nu mi-a cazut, l-am avut tot timpul curat si stralucitor, cum imi place mie.

Al treilea, il practic de "doar" 20 de ani: folosesc buretei pentru demachiere (de celuloza, mai nou si Konjac)

Al patrulea, il practic de  doar doi-trei ani: nu mai folosesc crema noaptea.

Am scris despre toate la vremea lor, pe indelete, nu vreau sa repet acum lucruri deja stiute.

Dar de data aceasta vreau sa va vorbesc pe indelete despre obiceiul numarul trei, caci aici am de prezentat o mare descoperire, 100% naturala. Dupa ce am folosit pentru demachiere buretii de celuloza vreme de 20 de ani, pentru ca eu consider ca numarul beneficiilor aduse este foarte mare, am incercat si buretele Konjac. Oricum, nu mai devreme decat luna trecuta trecuta m-am uitat critic pe masuta de toaleta sa vad daca imi lipseste ceva si mi-am spus ca nu, nu imi lipseste nimic. Insa, iata ca habar nu aveam ca totusi ceva imi lipseste…


Cand l-am vazut prima oara, mic si deshidratat, ca un manunchi foarte modest de noodles de orez, m-am amuzat foarte tare: l-am adulmecat si pipait o jumatate de zi. Seara, conform indicatiilor, l-am pus intr-un bol cu apa calduta l-am lasat cateva minute si s-a transformat intr-un buretel verzuliu, foarte delicat la atingere. L-am folosit dupa demachierea clasica, pe tenul curat. Am masat in jur de doua minute. L-am pus apoi la uscat,  agatandu-l de atica cu care a venit, iar dimineata l-am umezit iarasi si l-am folosit. Mie masajul facial imi place si imi face mult bine, iar acum, datorita lui, am un ritual zilnic, dublat de o exfoliere usoara si constanta, care imi lasa tenul luminos si relaxat. Relaxare inseamna ca nu mai stau incruntata, iar ridurile din frunte nu mai sunt atat de vizibile. Buretele este fin ca matasea, nu agreseaza deloc si lasa tenul curat. Eu nu il folosesc pentru demachiere, nici pentru a aplica serumul sau crema, in cazul meu are rol complementar, iar argila verde din compozitie este foarte benefica tenului meu mixt (gras in zona T si normal in rest)
Dar proba de foc nu este aceasta, ci una pe care nu am scris-o niciodata pe blog, nu imi dau seama cum am uitat atatia ani sa amintesc acest lucru. Orice crema, serum, pudra, fond de ten, buretel etc (orice pun pe fata) trebuie, in cazul tenului meu mixt si capricios, sa treaca o proba foarte grea: cea in care am ciclu si imi apar cateva mici probleme pe fata. Da, au aparut si de data aceasta. Foloseam Konjac de cateva zile. Au iesit trei: unul pe frunte, intre sprancene, pe care il simteam ca poate deveni mare-mare si doua mai mici, pe barbie. Am insistat cu buretele peste toate trei, dimineata si seara si am avut marea satisfactie ca s-au retras. De aceea scriu acum un post kilometric, din pura recunostinta. S-au micsorat si au disparut frumos, fara sa lase urme, fara sa se exfolieze inestetic pielea, fara sa se inroseasca zona. Sper ca pana data viitoare buretelul Konjac sa isi pastreze calitatile nealterate. Din cate am citit, trei luni ma pot baza pe el. Promit sa revin cu informatii la zi cand va fi cazul. Am tinut neaparat sa scriu intai experienta mea cu Konjac, dar va las mai jos si detaliile oficiale, preluate de AICI, de pe LONGEVIV, de unde se pot comanda(exista variante pentru ten uscat, sensibil, acneic, dar si pentru corp…)

"Argila frantuzeasca  este foarte populara printre esteticieni, datorita calitatilor sale de curatare, exfoliere si inmuiere a pielii. Argila este bogata in minerale, lucru confirmat de testele clinice. Daca va intrebati cum sta argila in burete imaginati-va o prajitura. Puteti face o prajitura obisnuita sau puteti adauga cacao pentru a avea o prajitura de ciocolata. Savoarea si gustul acesteia va fi in prajitura. In acelasi fel, argila este adaugata in buretii Konjac. Veti simti pe pielea dumneavoastra beneficiile acestui masaj cu argila.

Utilizata la cele mai in voga spa-uri, are calitati de absorbire exceptionale. Absoarbe mizeria si bacteriile in timp ce curate porii cu grija. Contine micro molecule ce au puterea de a steriliza, astfel ca va deveni produsul ideal pentru dumneavoastra daca aveti un ten gras."

Iar acum, surpriza. Daca doriti sa testati buretele Konjac pentru ingrijirea tenului, va rog inscrieti-va cu un comentariu mai jos spuneti-mi care este produsul dorit, precum si motivul pentru care l-ati ales. Peste trei zile, voi extrage doua castigatoare, dintre frumoasele mele cititoare...

62 de comentarii:

MisS FaShiON spunea...

Cu siguranta l-as testa pe cel cu argila verde,avem tenuri foarte asemanatoare si tenul meu chiar are nevoie de orice plus de ingrijire...poate asa nu se mai razvrateste de cate ori mi-e lumea mai draga :)) :D

Veronica Picioroaga spunea...

Adela, asta este cu adevarat un cadou minunat de Mos Niculae pentru toate fetele , in special pentru cele care stiu despre ce vb aici :-) Eu am aflat din blogosfera despre aceste buretele si sunt convinsa ca ar fi perfect si pentru mine..Din datele pe care le-am cules de-alungul timpului am vazut ca o curatare eficienta este primul pas pentru un ten radios , iar daca mai adaugam si ceva alge ..poti sa zici ca ai fost la spa! O combinatie perfecta! Eu am tenul sensibil si probleme mai mereu , ca e vara ca e iarna tenul meu reactioneaza cum vrea el! Acum , pe langa faptul ca am puncte negre si un luciu usor de care tare as vrea sa scap.. tenul incepe sa usture , sa fie iritat, se descuameaza pe alocuri si am senzatia de ten incarcat .Nu folosesc tot timpul machiaj iar cand o fac aleg intotdeauna ceva natural, asa ca un ten frumos , fara probleme e tot ce imi doresc! Buretelul Konjac cred ca m-ar ajuta sa am o exfoliere blanda astfel incat sa nu irite si mai tare si sa-mi lase tenul sa respire perfect intreaga noapte , ptr ca si eu...ca si tine am descoperit ca tenul reactioneaza mai bine cand e lasat curat noaptea si abia dimineata cremuit . Mi-ar placea un burete cu argila rosie care sa-mi hidrateze in acelasi timp si sa-mi lase tenul radiant!promite reintinerire si eu ii cred pe cuvant , asa ca pe asta il vreau ! Desi, din gama lor mi s-ar potrivi si buretele simplu ptr ten sensibil sau chiar cel pentru femei sportive:-D Sper ca Random sa-mi poarte noroc ptr ca-mi doresc tare de tot sa am si eu buretelul Konjac ! Merci Adela !

Dexxy spunea...

Buna, mie mi-ar placea sa il incerc pe cel cu argila verde, pentru ca tenul meu este mix si sunt o "fericita posesoare" de puncte negre si cosulete ocazionale. Cred ca s-ar imprieteni cu tenul meu pentru ca folosesc des si buretii de celuloza si imi plac rezultatele obtinute.
O zi buna

Anonim spunea...

As vrea sa testez un buretel pentru tenul mixt/gras. Si eu am probleme cu tenul in acea perioada si mai nou mi-au aparut mai multi decat de obicei si sunt un chin :( mi-a placut review-ul m-a convins sa incerc si eu unul :D

Andra spunea...

Mi-ar plăcea să testez buretele Konjac cu adaos de cărbune de bambus fiindcă tenul meu are tendințe acneice și mereu caut produse specifice pentru problema aceasta.

Monica spunea...

Si eu am tot un ten gras, cu cateva mici imperfectiuni care apar cu o oarecare periodicitate si cu cateva punctisoare negre, am invatat sa il tin cat de cat in frau, dar tare mult as dori sa testez acesta mica minune, sunt tare curioasa daca aspectul tenului se va imbunatati si care sunt efectele acestuia pe termen lung.

Andreea Costache spunea...

Buna! :) si eu tot pe cel cu argila verde l-as alege :) tot din cauza/datorita tenului gras..sunt foarte curioasa cum este un produc de genul acesta iarna (cand pielea mea se mai usuca putin..)

Unknown spunea...

Buna :) Mi-ar placea sa testez buretelul pentru ten gras. M-a facut foarte curioasa, avand in vedere ca nu am folosit niciun buretel pentru demachiere pana acum.

Libelula84 spunea...

Buna, Adela! Sunt "mandra" posesoare a unui ten tern, fara stralucire cu mici imperfectiuni. Mi-as dori sa incerc un burete Konjac cu argila roz. Nu am mai citit despre acest burete pana acum si sunt tare curioasa daca mi s-ar potrivi.

Aurelia Dumitru spunea...

Adela, l-as testa cu drag pe cel cu argila verde, pentru ten normal/gras. Am mai incercat bureteii de celuloza pentru demachiere, dar am renuntat la un moment dat, nu stiu de ce, probabil pentru ca se pateaza si nu mai par la fel de igienici.

Moomin spunea...

Buna, Adela!

Imi face cu ochiul buretelul cu carbune de bambus. Am tenul acneic si cred ca m-ar ajuta sa diminuez efectele acneei. Sunt foarte curioasa cu privire la acest buretel.

elena spunea...

Sunt curiosa de efectele sale miraculoase.Mereu m-a interesat tot ce tine de ingrijirea fetei.Burete Konjac 100% pur - fibre vegetale.

Unknown spunea...

As testa cu mare placere buretelul pentru ten gras, as vrea ca starea tenului meu sa se imbunatateasca si imperfectiunile sa dispara.

Laura spunea...

Wow, ce de cuvinte de lauda. Eu n-am avut probleme cu cosurile in perioada aceea, adica imi mai aparea cate unul razlet, dar nu neaparat cand imi venea. Insa in toamna asta, tenul meu parca a luat-o razna. Nu stiu de ce am avut cam multe cosuri pe frunte, pe barbie, unele dureroase...E minunat daca se retrag dupa ce folosesti buretelul, mie doar cu Zineryt imi treceau atat de rapid, insa de vreo 2 ani nu mai folosesc, astfel ca astept sa se retraga de la sine. Totusi, trebuie sa recunosc ca m-ai facut curioasa si mi-ar placea sa incerc "Burete Konjac 100% pur - fibre vegetale".

cris spunea...

eu l-as incerca pe cel verde pentru ten mixt...tocmai pentru ca nu prea cred in tipul asta de exfoliere :)
Eu folosesc exfolianti Paula's Choice ( stiu ca tu nu prea agreezi produsele), am incercat diverse tipuri de washcloth...asa ca probabil trebuie sa vad ce e si cu "micutul Konjac" !

adela sirghie spunea...

@cris: eu nu am incercat nimic de la Paula's Choice, nu mi-am facut nicio parere pana acum. Toate fetele din blogosfera au scris despre ele, asa ca am considerat ca nu are rost sa vin si eu cu aceleasi produse. Nici nu pot sa spun ca mi-am dorit ceva neaparat de la PC.

Dia spunea...

La fel ca si tine Adela, ma confrunt cu ten mixt/gras, ten cu tendinta acneica si sensibil pe deasupra, iar toate aceste lucruri ma impiedica sa ma pot bucura de un aspect neted si uniform al fetei. Mi-ar face deosebita placere sa testez buretelul cu argila verde, mai ales dupa ce m-ai convins ca este un produs care tie ti-a adus beneficii. Evit de fel sa folosesc prea multe produse pe ten si prea multe procese de teama de a nu-mi provoca reactii adverse precum pustule sau cosuri adanci si iritatii, dar am curajul sa folosesc acest buretel. Cred in acelasi timp ca imi va fi benefic pentru zona barbiei, zona in care am fire inestetice si care majoritatea cresc pe sub piele, iar exfolierea mi-ar fi de mare ajutor, mai ales daca sustii ca este o exfoliere blanda. Am un ten destul de dificil pe care cu greu il pot potoli, iar daca reusesc, nu este pentru mult timp. Ma simt in mare masura capabila sa il testez si cred ca voi putea spune cu adevarat daca acest buretel va face minuni sau nu.

Te pup!

cris spunea...

nuu... nu te-am acuzat de nimic, doar tin minte ca mai demult ai scris intr-un post ca nu prea te atrag produsele in cauza. Nici eu nu sunt chiar mare fan, dar de nevoie le-am tot incercat (adevarul ca sunt chiar tricky...trebuie sa inveti sa le folosesti corect ca sa vezi rezultatele) si chiar am ramas fidela exfoliantilor si unora dintre cremele hidrantante

adela sirghie spunea...

@cris: nu, nu m-am simtit deloc acuzata de ceva, dar am considerat ca trebuie sa raspund, pentru ca nici pana acum nu am incercat nimic de la PC.

cris spunea...

sincer...nu cred totusi ca buretelul Konjac poate face "minuni" asa cum spera unele dintre fete, doar o exfoliere minima aproape imperceptibila. Pentru cele care se confrunta cu pori infundati, exces de sebum, probleme de keratinizare trebuie mai mult decat atat .

adela sirghie spunea...

Buretelul este un produs complementar. Este un review pe care eu l-am scris din inima, caci mi-a fost foarte util in perioada ciclului. Sper ca argila verde din el sa fie la fel de eficienta si luna viitoare.

carmen elena spunea...

Ce spui tu suna minunat, eu am testat cu putin ulei de ceai verde pe cosurile aparute in perioada x insa buretele asta pare mult mai .Avand un ten mixt cu tendinte de ingrasare in diferite momente mi-ar place sa testez buretele Konjac cu argila verde frantuzeasca, pentru ca asta imi pare potrivit ptr tenul meu zilnic, nu musai in momentele cu probleme. Sper sa ajute si la problema cu punctele negre desi nu cred in minuni ;))

Unknown spunea...

Mie mi-ar placea sa testez buretelul cu adaos de carbune si bambus, pentru ca scrie ca e bun pentru excesul de sebum, cu care ma confrunt si eu, si pentru porii acneici (eu am niste pori imensi).

Elena Daniela spunea...

Frumos cadou ne faci, Adela! :)
Eu mi-as dori buretelul cu fibre vegetale. Multumesc pentru oportunitate! :)

Second Love spunea...

Wow, cate variante ale acestui burete exista!
Mie mi-ar placea sa il incerc pe cel cu argila roz frantuzeasca pentru piele obosita si devitalizata.
Ma bucur tare ca ne spui obiceiurile tale bune, ce si-au demonstrat eficienta de-a lungul timpului.

Lilly spunea...

mi-ar placea tare mult sa incerc si eu acest buretel cu argila verde pentru ca am aceleasi probleme ca si tine, ten gras si cosuri in anumite faze ale ciclului menstrual
in acelasi timp vreau sa incerc si eu ceaiul din 3 plante, multumesc pentru pont si pentru faptul ca mereu te gandesti la noi si vrei sa ne daruiesti mai multa frumusete :)

Camelia Andrasescu spunea...

Adela, nici nu stiam de acest buretel, multumim pentru informatii. Cred ca si mie mi-ar prinde bine sa incerc un buretel pentru tenul mixt, ca si al tau.
Multumesc inca o data.

CorinaOltean spunea...

Buna Adela! Mi-as dori sa testez buretelul cu argila verde, la fel ca si tine simt cum stresul zilnic se acumuleaza pe fata mea si l-as folosi ca sa-mi ofer in fiecare diminetata/seara un pic de relaxare odata cu ritualul de demachiere. Merci de ocazia de a-l incerca!

Unknown spunea...

Cu sguranta l-as incerca...pe cel pentru piele sensibila...iarna pielea mea se usuca..mai ales in zona T..si de ceva vreme am pe fata o iritatie aparuta pe sistem nervos..am incercat toate cele..cred ca ar fi minunat sa il incerc mai ales ca prezentarea ta m-a facut extrem de curioasa de acest buretel vegetal si natura...mai ales ca nu am auzit de el..sper din suflet sa am ocazia sa il incerc. Te urmaresc de mult si te admir pt ceea ce scrii..si ca iubesti animalele foarte mult :D

alessa spunea...

Aş dori să-l încerc pentru că mă confrunt cu problema accneei şi a tenului gras încă din liceu şi sunt tare curioasă dacă buretele mă poate ajuta în vrun fel. Pe lângă cel verde, am văzut că mai există o versiune cu adaos de cărbune de bambus, cu efect antioxidant pentru tenul gras.

Georgiana State spunea...

Mi-ar placea si mie un buretel Konjac special pentru ten sensibil .Imi doresc sa-l incerc ptr ca s-a tot scris despre el numai de bine si-as vrea sa vad rezultatele pe propria-mi piele :-) Eu inca nu am gasit produsele perfecte pentru tenul meu si de aceea curiozitatea este si mai mare. Ma incanta ca este natural , fin , ca exfoliaza bland si stimuleaza circulatia sangvina...de aici si efectul de reintinerire...Suna tentant!

Cecilia spunea...

Foarte interesant produsul! Nu am mai auzit pana acum prin blogosfera noastra.
O intrebare off-topic, de cate ori te dai cu crema pe zi? Doar o data?
Inspirata de tine, nu mai mai dau cu crema seara, ci doar dimineata si cand ma intorc de la serviciu.
Felicitari pentru folosirea ceaiurilor in rutina ta, inspirational.
Am intrat pe site-ul celor de la Konjac si mi s-a parut foarte interesant buretelul 100% fibre vegetale deoarece este 100% natural, indicat pentru pielea sensibila. Din cate vad toate review-urile sustin ca iti lasa pielea radioasa. Si cine nu-si doreste asa ceva?
Sint de acord cu tine ca o curatare in profunzime a pielii si masajul ei o mentine tanara si luminoasa.

Unknown spunea...

Oscilez intre buretelul cu adaos de carbune de bambus si cel cu argila verde, am vazut ca cel cu argila este pt tenul gras si normal, eu am un ten mixt, gras in zona t si in jurul nasului, normal in rest si din cand in cat imi apar cosuri, asa ca nu stiu ce sa aleg, dar totusi cred ca as opta pt cel cu argila verde, cel cu carbune este recomandat adolescentilor, iar eu am depasit de ceva vreme stadiul acesta.

Alexandra D. spunea...

Buretelul pwntru ten sensibil imi cam face cu ochiul, pentru ca fata me anu suporta oricw fel dw produse si tinde sa faca urat la orice ingredient cat de putin iritant. Cred ca ar fi o incercare tare buna buretelul asta sper sa fiu si norocoasa :)

Unknown spunea...

Mi-as dori sa incerc buretele cu argila verde, deoarece am un ten foarte gras (uneori si episoade acneice destul de urate), iar eu sunt fan argila, imi place sa folosesc masti cu argila in orice combinatie.
Multumim pt aceasta posibilitate de a testa buretelul Konjac :*

MarinaD spunea...

Servus, eu as opta pentru buretele varianta argila verde pentru ten normal si pielea grasa.
M-a convins recomandarea ta in primul rand, iar descrierea produsului de pe Longeviv a intarit curiozitatea de a-l incerca.

Anonim spunea...

Multumim pt review! Nu am auzit de acest tip de burete,dar m-ai facut curioasa. Mi-ar placea sa il incerc pe cel cu argila verde pt ca am tenul mixt dar imi apar si cativa monstruleti:-(

gabyparasca spunea...

Ador produsele pe care le promovezi; iar lupta cu tenul gras pentru mine e deocamdata una necastigata; din pacate...
as dori bertelul Konjac pentru ten gras pentru a castiga macar o mica batalie:)

Butterfly spunea...

Interesant buretel...merita incercat ;0

Veronica Soare spunea...

http://www.longeviv.ro/index.php?route=product/product&filter_name=burete+Konjac&product_id=405

Oh, eu l-as testa pe cel cu argila roz frantuzeasca, tenului meu i-ar prinde bine...

marina spunea...

Buna Adela, din ce am citit in prezentarile de pe site, as incerca fara ezitare un buretel cu argila verde, avand un ten mixt care se mai revolta cu imperfevtiuni si are nevoie constanta de curatare atenta. Fara ezitare, cata vreme ti a lasat asa o impresie placuta, fiind clar exigenta realist cu produsele pe care le folosesti.

Seara frumoasa!✨

fashion doctor spunea...

am scris mai demult despre el si il folosesc tot demult.pup

Ioana T. spunea...

Eu as vrea sa incerc buretele pentru tenul gras/mixt, deoarece sunt chiar curioasa cum functioneaza un astfel de produs

Pina spunea...

As dori sa testez buretelul cu argila verde, sunt foarte curioasa ce efecte ar avea asupra tenului meu mixt.

adela sirghie spunea...

@fashion doctor: stiu, am citit la tine, insa iata ca eu de-abia acum l-am descoperit…

Zicolorata spunea...

As dori sa testez același buretel pe care l-ai încercat si tu datorită faptului ca am ten mixt si implicit aceleași probleme pe care le-ai expus. O zi minunata iti doresc!

Zicolorata spunea...

As dori sa testez același buretel pe care l-ai încercat si tu datorită faptului ca si eu am tenul mixt si implicit aceleași probleme. O zi minunata iti doresc!

mimoza spunea...

vai, ce discoprire! si eu care credeam ca le-am auzit pe toate! :-) multumesc ca mereu aflu lucruri noi de pe blogul tau.
eu as alege buretelul cu argila rosie pentru ca am tenul uscat la suprafata si ridat. imi doresc foarte mult unul!:-)

Anonim spunea...

draga Adela, eu citesc blogul tau inca de la inceput. pentru mine ai fost si esti o sursa extraordinara de inspiratie. desi avem stiluri vestimentare diferite si pareri diverse in ceea ce priveste machiajul si beauty-ul, blogul tau ramane pentru mine one of my staples.
vroiam sa te intreb, nu te-am auzit des mentionand exfoliantii chimici. doream sa te intreb: ii folosesti? daca da, ce produse? ii utilizezi demult timp? multumesc Roxana

Gavriloi Adina spunea...

As dori sa incerc buretelul pentru ten mixt, pentru a-i oferi tenului meu mai multe beneficii cu un singur produs:relaxare, exfoliere blanda, curatare profunda, dar totusi si o cumintire a excesului de sebum din zona T.Ce mi-as putea dori mai mult decat un mic "prieten", care sa rezolve toate aceste lucruri?!

adela sirghie spunea...

@Roxana: foarte mult mi-a placut comentariul tau:)
Mi-a mers fix la inima.
In ceea ce priveste exfolierea chimica-eu am folosit produse de la dr Murad(din pacate nu se mai gasesc la noi in tara) in momentul in care nu mai stapaneam problema tenului. I-am citit si cartea-Wrinkle Free Forever Intre timp, el a mai schimbat formulele produselor
In acest moment, sunt intr-o perioada soft, tenul arata foart bine si simt ca trebuie sa il lecuiesc cu ulei purifiant, peeling bland(ambele de la Acad'Aromes Academie), ceaiuri. Il mentin foarte bine hidratat, sa aman cat mai mult aparitia ridurilor. Poate ca te vei mira, poate ca nu, dar il tin foarte bine sub control. In cazul tenului meu, peeling-ul chimic era un pic agresiv, deshidrata tenul si eram mereu speriata sa nu pigmentez. dar daca va fi cazul, nu voi ezita sa refolosesc. As alege tot dr Murad, caci l-am si cunoscut si am discutat despre problemele tenului meu.
Dar ceea ce spun este valabil in acest moment, caci daca ma uit in oglinda si intr-o dimineata nu-mi place ce vad, schimb metoda.

Alexandra D spunea...

Mie mi s-ar potrivi buretele cu argila verde pentru ca am tenul mixt spre gras, si ii trebuie ingrijiri speciale. Am pus in aplicare multe din trucurile descrise de tine pe blog, si mi-a fost foarte bine. De cand sunt mamica caut mereu produse miraculoase, adica eficiente si daca imi pot aduce si putina relaxare sunt perfecte. Cred ca acest buretel cu actiunea lui de exfoliere usoara si purificare intra in categoria produselor miraculoase.

Cristina Ionela spunea...

Mi-ar fi foarte folositor buretelul pentru ten mixt pentru ca, desi pana in toamna asta nu am avut probleme cu tenul, acum ma confrunt cu exces de sebum in zona T si piele foarte uscata in rest. Nu stiu ce sa mai incerc, pana acum nu am mai avut astfel de probleme.

Zarada spunea...

Pot sa-ti spun doar atat : dupa ce am citit povestea ta, am simtit acea senzatie pe care majoritatea dintre noi o cunoastem sau am cunoscut-o candva : il VREAU! Am nevoie de acest buretel ! Si ca o fata buna ce sunt, am intrat pe site sa-l comand asa cum fac mereu cind imi doresc cate ceva, insa ... acesta a fost mesajul pe care l-am gasit in dreptul buretelului special:

Burete Konjac cu argila verde frantuzeasca – ten normal si piele grasa
Producător: Konjac Sponge
Cod produs: 2023-W
Disponibilitate: Out Of Stock

Aici trebuie sa pun o fata din aia lunga si suparata, dar nu stiu cum se face ! :D

Deci motivul pt care il vreau, in afara de pielea mea mixta, uneori cu probleme in anumite zile ale lunii, in afara de faptul ca-s curioasa ca o pisica, e ca nu-l pot cumpara de pe site !

Te-am pupat si te citesc cu mare drag!

Adelina Eneșca spunea...

Foarte interesanti bureteii! Eu am folosit pana acum dinaceia de celulaza, se gasesc la dm, si mi-au placut, insa bureteii Konjac imi par ispititori! L-as incerca pe cel 100% pur. Mi se pare ca e cel mai potrivit pentru mine.

Anonim spunea...

Buna, mi-ar placea cel cu argila verde pe care il folosesti tu; am un ten exterm de sensibil si as vrea sa il testez pentru ca produsele recomandate de tine mi-au placut/facut bine.

Un Mos incarcat cu lucruri bune/stare de bine tie si cititoarelor tale!

Mihaela Matei(micaela_neagu)

adela sirghie spunea...

Pe Longeviv.ro? Imposibil...

adela sirghie spunea...

@Zarada: am incercat si eu sa comand, caci am cam ramas tablou, dar merge. Garanta, am si confirmarea ca bureteii sunt pe stoc. Inclusiv cei pentru acest concurs, evident:)

Zarada spunea...

Ciudat, eu am dat copy&paste la ce scria pe site in dreptul buretelului. Am intrat direct de pe link-ul de la tine. Daca observi si literele sunt diferite iar eu nu am diacritice, ciudat, ciudat ...
Pina la urma tot intru eu in posesia buclucasului :))

aetana spunea...

Daca as putea incerca probabil l-as alege pe cel cu argila frantuzeasca tenul meu este destul de gas si de dubios mai mereu, insa de cand a aparut vremea rece n peisaj parca nu mai are nicio noima. Pori dilatati, aspect tern, cosuri urate care nu vor sa treaca, f urat.

Unknown spunea...

Burețeii din celuloză sunt de nelipsit pentru mine, folosindu-i, în special, pentru înlăturarea măștilor faciale.
Nu am încercat unul Konjac pentru ten, dar mi-ar plăcea. În schimb, am folosit buretele Konjac de corp pentru pielea sensibilă, căruia i-am realizat chiar ieri recenzia pe blog, și îl ador. :)

Anonim spunea...

Draga Adela , vino te rog, cu un cos mare cu bureti, albi, verzi negri. Te asigur ca vor placea tuturor fetelor ( chiar si celor necunoscatoare in ale
ingrijirii tenului)." "Ultimul unknown" si l-a procurat, mai mult ca sigur, nu stiu de unde, dar îi dau un tip ..... de la DM Germania.