marți, mai 13

Cat dureaza pe unghii lacul CND VINYLUX?

In urma cu o saptamana scriam AICI ca am participat la lansarea noii colectii CND PARADISE, ocazie cu care am beneficiat si de o manichiura cu Electric Orange:

Inainte cu o saptamana

Lacul se lauda ca "tine" sapte zile si sapte nopti, este o inovatie in materie de lacuri de unghii si acum, ca ati vazut pozele de martea trecuta, iata cum arata dupa trecerea timpului. Pozele sunt facute astazi, cu telefonul:

Dupa o saptamana



Rezultatul este foarte multumitor: nuanta nu s-a matuit, lacul nu a sarit (chiar deloc), marginile sunt insa putin-putin tocite, dar cred ca este normal, avand in vedere ca in aceasta saptamana mi-am spalat parul de cel putin trei ori si nu am folosit manusi de protectie.
Trebuie mentionat ca a fost respectata procedura: am avut baza speciala, doua straturi de Electric Orange si lac protector, toate CND. Recomand ca inainte de a le cumpara pe toate pentru acasa, inclusiv dizolvantul special pentru unghii, sa incercati CND Vinylux la un salon si sa va convingeti ca si pe unghiile voastre rezista acest lac sapte zile (sau mai mult, caci eu inca nu l-am sters).

6 comentarii:

Ioana spunea...

Chiar ca a rezistat perfect, se vede doar ca a crescut unghia. Si se pare ca iti cresc foarte repede unghiile ! La mine dupa o saptamana nu se vede sa fi crescut deloc. Si din pacate si parul imi creste, de asemenea, extrem de incet :(

Anonim spunea...

Cand am vazut postarea prima data m-am indragostit de culoare si acum aceeasi parere culoarea e superba si rezistenta oje e de luat in considerare desi eu imi schimb destul de des manichiura :))

Unknown spunea...

La mine a tinut 10 zile :) Am incercat top coat-ul si cu alta oja, insa a tinut mai putin, cam 3 zile. Cu siguranta are un loc fruntas in categoria produselor rezistente.

adela sirghie spunea...

Da, topcoat-ul CND prelungeste durata de viata a lacului.

Anonim spunea...

Cum pot sa intru in posesia unui lac CND VYNILUX si in acelasi timp sa vad culorile si preturile.Multumesc

adela sirghie spunea...

Le gasesti la Topline.