miercuri, mai 14

LE PETIT MARSEILLAIS in Romania

Pentru mine, totul a inceput cand mi-am dat seama cat de mult imi place mirosul sapunului de Marseille (celebrul savon de Marseille), produs in sudul Frantei, zona Provence, inca din secolul al XIX-lea. Primul produs a fost sapunul in forma de cub care a devenit, in scurt timp, emblema brandului, fiind recunoscut pentru calitate, continutul de 72% de ulei de masline si bineinteles, a mirosului inconfundabil:

Asa ca prima oara am cumparat sapunul patratos, apoi detergent (asa miros toate rufele mele dupa ce le spal, caci nu l-am mai schimbat de ani de zile) si apoi am descoperit si toata gama Le Petit Marseillais. Gasiti AICI primul meu review cu gama cu lapte de karite si miere. destinata parului uscat si deteriorat. Intre timp am mai incercat si balsamul cu miere.

Fara sa aiba vreo legatura cu lansarea din luna mai, eu mi-am propus sa incerc toate produsele lor, caci mi-au placut foarte tare. Sunt trei game: pentru ingrijirea parului(sampoane, balsamuri si masti), pentru curatarea corpului (geluri de dus) si pentru ingrijirea corpului(lotiuni si balsamuri).





Dar incep cu
1-GAMA DEDICATA INGRIJIRII PARULUI

Conţine produse destinate părului uscat şi deteriorat, celui normal şi celui vopsit. Ingredientele alese sunt recunoscute pentru eficacitatea şi proprietăţile hrănitoare şi regeneratoare. Laptele de karité, mierea, uleiul de şofrănel, extractul de afine, mărul şi frunzele de măslin sunt secretele acestor produse care răsfaţă podoaba capilară cu un tratament franţuzesc tradiţional şi eficient.

-Sampoanele- au fost primele care mi-au atras atentia:

Le Petit Marseillais șampon pentru păr normal cu lapte de migdale dulci și semnințe de in
Le Petit Marseillais șampon pentru păr uscat și deteriorat cu miere si lapte de karite
Le Petit Marseillais șampon pentru păr vopsit și deteriorat cu ulei de șofrănel și afine
Le Petit Marseillais șampon pentru păr normal cu măr și extract de frunze de măsline
-Balsamurile:


Le Petit Marseillais balsam pentru păr normal cu lapte de migdale dulci și semințe de in
Le Petit Marseillais balsam pentru păr vopsit și deteriorat cu ulei de șofranel și afine
Le Petit Marseillais balsam pentru păr uscat și deteriorat cu lapte de karite și miere 

-Mastile:
Le Petit Marseillais masca pentru par uscat si deteriorat cu lapte de karite si miere
Le Petit Marseillais masca pentru par vopsit si deteriorat cu ulei de sofranel si afine

2 GAMA GELURILOR DE DUS
Conţine NOUA sortimente, toate preparate cu ingrediente atent
selecţionate, cu pH neutru pentru piele, testate dermatologic şi având o bază pentru curăţare de origine vegetală, biodegradabilă. Ingredientele ce stau la baza gelurilor de duş Le Petit Marseillais sunt: laptele de vanilie obţinut din batoane recoltate manual, parfumatele flori albe de portocal, laptele vegetal de migdale dulci, piersicile albe şi nectarinele coapte sub soarele mediteranean, mierea de levănţică din Alpii din Haute Provence, mandarinele şi lime-ul, pinul şi feniculul marin din munţii Auvergne, laptele de bumbac şi macul provenit din culturi organice, precum şi laptele vegetal.
-Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu lapte de migdale dulci
 -Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu lapte de bumbac și mac(provenit din culturi organice)
 -Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu lapte de vanilie (batoanele de vanilie sunt racoltate manual din Madagascar)
 -Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu flori de portocal(culese manual primavara, cand sunt intens parfumate)
-Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu piersici albe și nectarine
 -Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu mandarine și lime(din culturiecologice):parfum proaspat, acrisor si racoritor, ideal pentru vara
-Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu miere de levanțică, 
-Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu pin și fenicul marin (unisex)

3. GAMA DEDICATA INGRIJIRII PIELII
Are la bază untul de karité, alături de migdalele dulci, uleiul de argan, laptele de smochine şi uleiul de muşeţel. Crema şi laptele de corp hidratante sunt special concepute pentru îngrijirea pielii uscate, lăsând în urmă o piele fină, hidratată şi luminoasă.
-Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu lapte(formula extra fina pentru piele, cu Ph neutru, curata delicat. Spuma sa placuta emana un parfum delicat si autentic, clatindu-se usor, iar pielea ramane moale, hidratata si hranita)
 -Le Petit Marseillais loțiune de corp hidratantă cu unt de karite, migdale dulci și ulei de argan

-Le Petit Marseillais lapte de corp hidratant cu unt de karite, ulei de mușețel și lapte de smochine
-Le Petit Marseillais cremă de corp hidratantă cu unt de karite, ulei de mușețel și lapte de smochine

-Le Petit marseillais crema de corp hidratanta cu unt de karie, migdale dulci si ulei de consum
Da, am scris despre toate pentru ca doresc sa le incerc pe toate:)
Produsele sunt disponibile in hypermarketuri. Nota ZECE(10) pentru raportul caliteate-pret.

6 comentarii:

Felicia spunea...

eu nu am stiut ca au aparut in Romania si in februarie mi-am luat din Spania gelul de dus cu piersici si nectarine la 0.5 litri.Miroase divin!L-am ascuns sa nu mi-l consume fiu-miu, dar m-am linistit cand l-am vazut in Carrefour.

Alexandra G. spunea...

gelurile de dus sunt super, dar samoponul si masca de par nu mi-au placut deloocccc!!! voi incerca si lotiunile de corp

adela sirghie spunea...

In Spania gama LPMme un pic mai mare, lucky us! Eu am luat floarea de mac, era o oferta la Sorli Discau:)

Unknown spunea...

Si eu m-am bucurat foarte tare cand am vazut gama la DM pt ca am tot cautat de cand ai scris prima data despre ea, si am inceput cu șamponul si balsamul pentru păr uscat și deteriorat cu miere si lapte de karite si imi plac foarte mult, dar o sa le incerc si pe celelalte..

Anonim spunea...

Ma bucur mult cand am posibilitatea de a le cumpara si online si le-am gasit pe un site, dar cand am vrut sa dau comanda nu am fost hotarata pentru ca sunt atatea arome care s-ar putea sa ma incante :D

NADIA CANDREA spunea...

suna tare bine, inca nu le-am incercat, dar iti multumesc mult pentru prezentarea lor!