vineri, mai 9

Jeune et jolie



Inca un film pe care il recomand (stiu, azi e vineri si este al treilea in aceasta saptamana, dar mi-am propus sa nu mai uit de rubrica FILME, deci anunt cand vad ceva ce merita mentionat)
Asadar: 17 ani, patru anotimpuri si patru cantece. Jeune &Jolie.  Ati putea spune ca seamana putin cu Nimphomaniac, si aveti ceva dreptate, insa Jeune&Jolie est mai credibil si mai usor de digerat, trecut printr-un filtru mai romantic.
 Cred ca despre Marine Vacth (cea care interpreteaza personajul principal, frumoasa Isabelle), vom vorbi, peste ani cu "marea actrita):
Online, subtitrat-AICI
Trailer:

2 comentarii:

morphine spunea...

am vazut filmul si mi-a placut mult actrita, este o frumusete naturala

adela sirghie spunea...

Si este o actrita cu multa forta, cred eu. Cu siguranta vom mai auzi de ea.