marți, august 14

CHANEL Coco Noir

De vis: reclama noului parfum de la Chanel, Coco Noir. Nu stiu cum miroase, stiu ca este oriental si pacatos. In rest, poti sa spui ca ar putea fi suma tuturor fanteziilor tale, si nu ai fi departede adevar. Mai viseaza cineva alaturi de mine?


Parfumul a fost creat de Jacques Polge. Printre notele lui gasim grapefruit, trandafir si esenta de trandafir, narcisa, iasomie, frunza de muscata si esenta de boabe de tonka braziliana si venezueleana, patchouli indonezian, lemn de santal din Noua Caledonie, vanilie bourbon si mosc alb.


10 comentarii:

Girl Pearl spunea...

Huh, eu numai vise am!

Annamaria spunea...

Si eu imi pun mari sperante in Coco Noir! :)

Federova spunea...

Oriental si pacatos?? Ce descriere sexi!
Tocmai s-a mai nascut un vis...al meu! ;))

iri spunea...

yay!!! depeche mode\:d/ melodia:D

Cristina spunea...

De cand am vazut comentariul de pe Fragrantica ( primul, pe care cei de la Chanel le-au cerut sa-l scoata pr ca ei nu lansasera promo-ul oficial) am stiut ca va fi hitul anului! Pt cele interesate de compozitie, comentarii, urmariti Fragrantica! Sunt curioasa cand va aparea, august sau septembrie ?!! Bineinteles inca nu la noi!

Mimoza spunea...

intotdeauna Chanel ne face sa visam!

DeliasBeautyBlog spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Jaques Polge este "nasul" Chanel de ani buni , incepand de la Coco mademoiselle si Chance asa ca e de asteptat ceva asemanator si la fel de revolutionar....

Anonim spunea...

hello ....am coco noir...dar sincer ...mademoiselle miroase mult mai bine , parerea mea:)

adela sirghie spunea...

@Anonim: l-am incercat si eu, de cateva ori chiar. Nicio inspiratie, nicio revelatie. Reclama e de nota 10. Nu il voi cumpara, nu am de ce...Si eu am Coco Mademoiselle, care e mult deasupra lui Coco Noir.