duminică, august 5

Sephora Fluid Clearskin:un produs dubios

DU-BI-OS: exact acesta a fost primul cuvant pe care l-am folosit dupa ce am aplicat prima oara Fluid Clearskin Pore Minimizer de la Sephora. Si sa va si explic repede de ce. Dimineata, dupa demachiere, l-am aplicat pe toata fata, cu un masaj usor. Tenul meu era curat, exfoliat, hidratat, luminos. Nu era incarcat si nu aveam niciun cos, nicio zgaiba, nicio imperfectiune majora, nicio zona problematica. Era in urma cu vreo zece zile, cred. A doua zi ,dimineata,  imi aparusera trei cosuri mititele. Doua deasupra buzei si unul pe pometele drept. Nu am facut imediat legatura, pentru ca mie nu imi mai apar cosuri de foarte multa vreme. Chiar am crezut ca de vina sunt tantarii. Apoi, uitandu-ma mai bine in oglinda, mi-am dat seama ca sunt trei cosuri aparute peste noapte. Cele doua cosuri de deasupra buzei au fost tratate si s-au uscat, cel de pe pomete a crescut si nu a putut fi stavilit. Si acum am urma de la el, o pata maronie, trebuie camuflat cu concealer.

Iata cateva NU-uri:
-nu matifiaza(desi spune ca o face)
-nu miroase frumos
-nu reduce porii
-nu hidrateaza
-nu are efect"desincrustant"
De fapt, nici nu stiu prea bine ce e, pentru ca nu mi-a placut deloc. Il gasiti la Sephora, dar sfatul meu este sa il ocoliti.

10 comentarii:

Cristina Shopping Therapy spunea...

Bine ca ai scris despre el. Chiar ma batea gandul sa mi-l cumpar.

adela sirghie spunea...

Pe mine crema aceasta m-a buimacit...chiar nu o inteleg. E un fel de strutzocamila:)

Lavender Thoughts spunea...

Cel mai nesuferit aspect al unui produs prost.Nu face nimic si,mai mult decat atat,inrautateste situatia.Sephora nu m-a convins niciodata cu produsele pentru ingrijirea tenului (mixt,cel putin).

Mimoza spunea...

:)) exista destule strutzocamile cand vine vorba de cosmeticale!

Mihaela spunea...

Da, nici eu nu am observat vreun efect, dar m-am gandit ca nu l-am folosit constant si nu pot fi asa categorica. Totusi, se pare ca asa am scapat de efectele lui negative.

Anonim spunea...

Si pe mine ma tenta sa il cumpar, ce bine ca ai scris despre el!

adela sirghie spunea...

Pata maro de pe pomete este tare tare incaptanata. A ramas acolo dupa ce am folosit prima oara acest produs, promit insa sa scriu cand va trece. Prin septembrie, probabil:(

Girl Pearl spunea...

Nu l-am incercat...:)Multumesc de parere.

http://girlpearl12.blogspot.ro/

Adelina Eneșca spunea...

Ce produs ciudatel. Bine de stiut ca trebuie sa il ocolim :)

mania blog spunea...

Multumim pentru info.