vineri, august 17

Narciso Rodriguez For Her

Dupa ce in lunga vara fierbinte care tocmai a trecut,  nu am putut folosi decat cele doua ape alegorice si fantastice de la Guerlain-Herba Fresca si Mentafollia, odata cu racoarea adusa de ultimele zile si de soarele bland cu care a venit acest anotimp ciudat plasat la mijlocul lui august 2012, parfumul meu preferat este altul. Nu e vorba de unul nou, ci de unul pe cat de vechi, pe atat de indragit de inima mea. Mi se pare foarte ciudat ca nu am scris niciodata despre el, desi il am, il cunosc si il iubesc de dinaine de a deschide blogul. Nu stiu, poate ca fara sa imi dau seama, am vrut sa il tin secret:)
Nu este genul de parfum de papusica, dulce si vesel ca un curcubeu cand ai o bicicleta portocalie si te plimbi prin Paris. Este genul de parfum intrigant, pe care nu il place toata lumea si pe care nu toate femeile il apreciaza. Cand i l-am prezentat prietenei mele Alina, extaziata de descoperire, mi-a spus ca nu ii place deloc si ca nu suporta genul acesta de parfum. A fost prima oara cand nu i-a placut un parfum din categoria celor pe care eu le socotesc perfecte. Chiar cred ca locul lui For Her ar fi trebuit sa fie printre parfumurile de nisa. Ce socotesc eu ca are deosebit si intrigant? Ei bine, o cantitate de mosc ce se contureaza puternic din prima secunda si te insoteste pe parcursul intregii zile, ca un soare arzator. Daca moscul este e placul tau, cand vei purta acest parfum, te vei simti sub o vraja, incontinuu si fara sanse de a scapa.
Odata ce moscul din Narciso Rodriguez imi intra in vene, eu mai pot distinge doar suave accente de vanilie si un strop de vetiver, dupa cateva ore, stins si melancolic.
Mereu m-am gandit la acest parfum ca fiind genul pe care l-ar putea purta o femeie la 35 de ani, la intalnirea vinovata cu un amant mai tanar, mult mai tanar...
Dar iata si notele complete:
Notes:
Honey Flower, Solar Musk, Orange Blossom, Osmanthus, Amberlyn, Vanilla, Tactile Musk, Tactile Woods, Vetiver.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si mama il avea pur si simplu il adoram. Intoarce capuri pe strada.hihi:*

Adelina Eneșca spunea...

Mmmmmm....pare minunat din descriere! Cred ca ar fi pe gustul meu. Momentan sunt foarte indragostita de Shalimar, desi nu am reusit sa mi-l achizitionez inca. Si imi place mult si Un Jardin Sur Le Toit, tot dintre cele prezentate de tine. Ne potrivim la gusturi :)