sâmbătă, august 4

Uichendicale si alte indragostiri:

6 comentarii:

Scarlet spunea...

Pare fain filmul.
Cred ca o sa mi-l rezerv pe weekend.:)

http://girlpearl12.blogspot.ro/

Anonim spunea...

frumos film :)

Annamaria spunea...

Merita vazut? Am avut oarece reticente in privinta vizionarii acestui film, datorita prezentei lui Robert Pattinson. :)

adela sirghie spunea...

Alege varianta online cu subtitrare. Daca nu iti place, apasa esc:)
R-Patz de-abia acum incepe sa fie actor, inainte era varcolac sau ceva de genu':)

Annamaria spunea...

Varianta online poate contine "urme" de virusi :))... prin urmare, astept sa il vad pe HBO pe 19 august. Patz era un teribil si infricosator vampir, cu care mi-am otravit ochii pret de 30 minute, dupa care am adormit :D.

Mimoza spunea...

mie nu prea mi-a placut... mi se parea prea... "tras de coada"...