luni, august 13

Jurnalul meu de beauty din august 2012

La ora 12 trecute fix, vineri, cand inca soarele stralucea sus pe cer, am avut programare la coafor: Tony's Style, pe o straduta din Piata Dorobanti. Programarea a fost facuta de Corina Kristaly de la Topline(impreuna cu ea am organizat multe giveaway-uri frumoase pe acest blog),  care mi-a pregatit o surpriza. Mi-a propus sa incerc un produs nou aparut pe piata romaneasca, Maroccan Oil. Ea stie, asa cum stiti si voi, daca imi cititi blogul, ca eu acord o importanta extrem de mare uleiului/serumului pentru cuticule. Am parul fin, drept, pisicos, uleios, fara volum, pe care trebuie sa il spal la doua zile. Am mai spus acest lucru, nu ma plang, deoarece nu am fire albe, parul este sanatos si lucios, nu cade, se aranjeaza repede. Ca sa fie fericit are nevoie de doua produse: un sampon bland, care sa curete fara sa agreseze, si un ulei pentru varfuri. Din cand in cand, ca un rasfat, balsam sau masca.
De parul meu s-a ocupat chiar Tony, hair-stylist la care eu nu mai fusesem niciodata. Samponul si balsamul folosite au fost  de la Joico. Apoi mi-a taiat varfurile, nu mai mult de un centimetru. Ca sa tai varfurile parului meu si eu sa fiu in extaz, este mare lucru, iar eu va spun acum cu mana pe inima ca Tony este un maestru. Parul meu are acum o linie fina si extrem de rafinata, verific acest lucru din ora in ora, in toate oglinzile care imi rasar in cale. Nu e o linie ascutita, ci una dulce si soft. Genul acela de drept ascutit nu e pentru mine, pur si simplu nu ma prinde. Spun aceste lucruri, deoarece am intalnit si "stilisti" care parca ar reteza cu briceagul varfurile. Apoi a desfacut sticla de Maroccan Oil(era sigilata, tocmai ce venise de la Topline), a pus vreo patru-cinci picaturi pe parul inca umed si a aplicat pe toata lungimea parului, fara sa atinga zona radacinilor. Uleiul are un miros elegant, putin vanilat, de cofetarie de lux, intra repede in firul de par, il suavizeaza instantaneu si il hidrateaza. In primul moment, eu m-am cam speriat, pentru ca niciodata nu am pus atata ulei pe bietele mele firisoare de par. Chiar credeam ca o sa mi se lipeasca parul de cap. Insa citisem deseori despre Maroccan Oil in Vogue si stiam cat de apreciat este, asa ca nu am zis nimic, mi-am inghitit cuvintele. Am luat si eu din sticla cu ulei si mi-am hidratat mainile si cuticulele, fiindca uleiul de argan este unul dintre prefereatele mele. In doua- trei minute a intrat in piele si nu a ramas defel vreun filtru gras, inestetic. Nicio urma. Parul, ca si pielea mainilor era suava si dulce, ca de bebelus. Parul l-am spalat duminica, nu mi-am dat seama daca mai persista vanilia. In ciuda faptului ca a pus atatea picaturi de ulei, podoaba mea capilara nu s-a ingrasat mai repede, fiind de-a dreptul si pe de-a-ntregul consecventa cu ea insasi.
Gasisti Maroccan Oil la Topline sau in saloanele partenere. Deocamdata nu au adus decat uleiul, desi gama este foarte generoasa.
Ingrediente AICI

13 comentarii:

Alexandra G. spunea...

eu am samponul de la ei si nu m-a impresionat deloc, dar deloc... de fapt, nu-mi place delooooocccc... un sampon de 20 de lei e mai bun decat acesta :|

adela sirghie spunea...

De restul produselor nu stiu nimic... dar uleiul e spectaculos.

Anonim spunea...

am folosit ulei sampon masca de la ei ,sunt horror.Sub produse de supermarket.Din pacate.Lili

adela sirghie spunea...

Ele trec drept produse premium. Sunteti sigure ca nu erau fake-uri? E prima intrebare care imi vine in minte, dar repet, am incercat numai uleiul pentru varfuri.

Girl Pearl spunea...

Ma bucur ca ti-a placut, eu nu am folosit niciun produs de la ei.

Alexandra G. spunea...

Regret sa te dezamagesc, dar samponul meu nu era fake. Sincera sa fiu orice ulei e bun pentru par aplicat asa cum trebuie si cat trebuie.

De masca auzisem de la cineva ca e buna, dar eu am de la keune si o sa ma tina o mie de ani.

Singura mea dragoste de la topline a fost, este si va fi JOICO.

adela sirghie spunea...

Nu, nu ai de de sa ma dezamagesti, incercam sa inteleg. Topline pozitioneaza Maroccanoil la acelasi nivel cu Joico. Chiar imi spuneau ca M au o strategie de marketing foarte selectiva: inainte de a putea comercializa intreaga gama cu sampoane, masti scl, au primit doar uleiul...
Eu am regretat ca nu aveau samponul si masca, ar fi fost o discutie completa.

coco spunea...

vreau si eu...ce pret are ? am avut unul vanilat si ii duc dorul :)

adela sirghie spunea...

@coco: am incercat sa aflu, dar nu am reusit decat partial. 160 sau 170 lei-dar nu stiu gramajul. Revin cu amanunte cand le primesc.

Sânziene si matraguna spunea...

M-as mira sa aiba mai mult de 5-10% ulei de argan in el. Este un serum pe baza de siliconi , ei sun responsabili pentru mai tot luciul si descalcirea. Cyclomethicone este volatil, dimethicone este film forming. Părerea mea este ca e prea puțin ulei in el pentru a il numi ulei . Din fericire macar, siliconii sunt minunati pt par :)

natty spunea...

Si eu il am, comandat de pe lookfantastic acum vreun an, si nu imi place deloc. Parul meu e uscat, ondulat, si doar il intinde putin, nu l hidrateaza, nu i face nimic. Am si sprayul pt stralucire, nu mi place. Si de fapt e doar silicon, nu ulei, scrie si pe eticheta. E doar marketing hype!

adela sirghie spunea...

@Natty: sunt tare uimita de lucrurile pe care le-am aflat de la voi. Eu chiar imi propusesem ca dupa ce termin uleiul pe care il folosesc acum, de la Joico, sa cumpar de la Maroccan Oil.

natty spunea...

Nu stiu ce sa spun, poate tie chiar ti se potriveste, din cate stiu tu ai parul fin si drept, al meu e prea uscat si cret probabil.
Daca iti face atat de bine, ia-l si foloseste-l!