joi, septembrie 11

AMWAY SATINIQUE ANTI-HAIRFALL


Acum, ca toata vacanta am fost parazit si nu am facut nimic in afara de gradinarit&lenevit&citit&scris aaah, Doamne bine ca macar nu m-am ingrasat de la atata visare, chiar, cum ar fi fost sa ma trezesc cu vreo doispe-treispe kile in plus de la jamon y queso y Chardonnay&gin tonic G'Vine, am decis sa revin la ecuatia pentru care v-ati abonat la newsletter-ul blogului meu, adica sa completez rubricile deja consacrate.
Pe primul loc se afla … ei bine, ingrijirea parului, caci niciodata nu am avut, cred eu, o podoaba capilara mai frumoasa, mai bogata si mai stralucitoare. Bodaproste!


Despre gama impotriva caderii parului de la Amway am vrut sa scriu rapid inca de la lansare (un beautynews adica), apoi am decis sa le incerc mai intai si apoi sa scriu, ceea ce se si intampla in acest moment. Cu mentiunea ca da, regret ca nu am scris despre Anti Hairfall si la beautynews, poate as fi atras atentia asupra produselor si ar mai fi beneficiat si alte fete de aceasta gama cu adevarat spectaculoasa. Nu imi amintesc vreodata sa fi spus ca voi ramane fidela unui sampon de par. Nici nu cred ca am gandit acest lucru, pentru ca mereu incerc produse noi in materie de beauty, acum si cu aceasta finalitate, de a-mi informa coect cititoarele despre beneficiile produselor incercate sau dezamagirile produse, insa de data aceasta chiar voi ramane fidela.



Eu nu privesc aceste produse drept sampon+balsam, ci le socotesc produse tratament, caci in cazul meu au functionat 100%. Parul meu este mediu-lung, drept, moale si rar si-asta e bonus, clar- gras la radacina. Not cool. Nu de putine ori am fost nefericita din cauza lui, caci am invatat destul de greu sa ii fac pe plac, desi sarmanul de el nu cerea nimic special. In mare: nu il mai vopsesc, nu il mai incarc cu produse de styling, ii tai varfurile doar cand simt ca e nevoie (uneori o singura data la sase-opt luni). Da, am cateva fire albe, le smulg cu penseta cand le vad, stiu, e o metoda barbara si nemiloasa, hair stylist-ii nu accepta asa ceva, pufnesc din nas a crunta dezaproare, dar nu tot ce spun ei trebuie luat mot-a-mot, caci ei vor sa te conviga sa te vopsesti luna de luna. Daca te vopsesti luna de luna, parul devine, in timp,  aspru, greu de intretinut, ai nevoie de produsul x, apoi de produsul y, ah nu functioneaza, pai atunci ai mare nevoie de toata gama xxx ca sa repari daunele facute de vopsea. Si tot asa, la nesfarsit.


De ce imi place  Satinique Anti Hair Fall: in principal, ca parul nu se mai rupe si nu mai cade. Am folosit gama vreme de doua luni si pot spune ca efectele se vad. De la o posta. In plus, parul castiga volum si textura. Cand imi trec mana prin el, il simt mai des si aceasta, pentru cine are par putin si anemic, e o mare fericire.
In rest: curata fara sa agreseze, lasa parul stralucitor si nu ingrasa. Textura samponului este foarte fina, ca matasea, este o adevarata placere sa te speli pe cap. Balsamul este si el foarte eficient in cazul meu, descurca minunat, nu mai ai nevoie de masca sau de ulei/serum pentru varfuri. Eu il aplic numai pe varfuri, de fapt de la jumatatea parului in jos, caci evit sa aplic produse in regiunea scalpului, care este gras. Gama miroase divin, a parfum scump, cesta este un plus pe care putine game de lux pentru par l-au invatat. Dar calitatile standard, gen miros, suplete si stralucire dupa folosire, sunt spulberate de eficacitatea produselor, de a impiedica atat ruperea cat si caderea parului, si tocmai de de aceea nu precupetesc aici cu laudele.

Nu stiu, desigur, daca am salvat sau nu fix 1800 de fire de par pe luna, cum scrie in descrierea oficiala, greu de contabilizat asa ceva dar rezultatele sunt vizibile si iti dai seama singura ca produsele functioneaza. Dar tin minte ca am o prietena care isi numara zilnic firele de par pierdute, deci nu e chiar imposibil sa gasim vreo doritoare. In acest caz, o rog sa imi lase un comentariu:)

Iata datele oficiale:
Șamponul și balsamul împotriva căderii părului SATINIQUE™ energizează și stimulează scalpul, ajutând la reducerea pierderii părului, cauzată de ruperea firului fragil, fin sau subțire. Complexul puternic Enerjuve™ hrănește foliculii firelor de păr. Conține ginseng care ajută la exfolierea scalpului și extract din frunze din dud care determină creșterea părului, datorită proprietăților antioxidante. Salvează cu până la 1800 de fire de păr/lună. 
CANTITATE: 280 ml 
PREȚ DE VÂNZARE RECOMANDAT: 61.45 LEI (șampon), 65.13 LEI (balsam)



Al doilea aspect: am inceput sa folosesc si tratamentul:
Loțiune Tonică pentru Scalp SATINIQUE™ contribuie la obținerea unui păr mai puternic, cu mai mult volum. Conține un amestec de palmier pitic, rooibos verde și extract de rădăcină de lemn dulce și un amestec de extracte de shiso (plante japoneze) care revitalizează părul. Acestă combinație reduce căderea părului, îl energizează și contribuie la calmarea scalpului iritat și uscat, reduce mătreața, îmbunătățește nivelul de hidratare și creează senzația de fir de păr mai gros.
Mod de folosire (explicat pentru Blogul Adelei Sirghie) de Raluca Teodora Felea, trainer Amway:
  • Aplica pe scalp in cinci sectiuni de la tampla la baza gatului: doua randuri pe fiecare parte si un rand pe mijloc
  • Maseaza delicat cu miscari circulare. Incepe de la linia firelor de par in apropierea tamplelor. Apoi, muta degetele deasupra urechilor. Maseaza fiecare zona 5-10 secunde. 
  • Continua masajul din zona de deasupra urechilor spre baza gatului.
  • Muta degetele pe zona centrala a scalpului, continua masajul de la linia firelor de par pana in crestetul capului.
  • La final, maseaza crestetul pana la baza gatului. 
  • Foloseste Lotiunea tonica pentru scalp
  • Aplica pe scalp in cinci sectiuni de la tampla la baza gatului: doua randuri pe fiecare parte si un rand pe mijloc
  • Maseaza delicat cu miscari circulare. Incepe de la linia firelor de par in apropierea tamplelor. Apoi, muta degetele deasupra urechilor. Maseaza fiecare zona 5-10 secunde. 
  • Continua masajul din zona de deasupra urechilor spre baza gatului.
  • Muta degetele pe zona centrala a scalpului, continua masajul de la linia firelor de par pana in crestetul capului.
  • La final, maseaza crestetul pana la baza gatului. 
CANTITATE: 80 ml 

PREȚ DE VÂNZARE RECOMANDAT: 234.30 LEI

Cateva lucruri in plus valabile pentru toate gamele Amway Satinique:


TEHNOLOGIE EXCLUSIVĂ SATINIQUE™

Complexul ENERJUVE™, care stă la baza noii game SATINIQUE, combină ştiinţa şi natura, pentru a oferi părului o îngrijire performantă.
ENERJUVE este un complex brevetat în SUA, ce conţine lipide speciale pentru întărire, creatină pentru fortifiere şi componentul 18-MEA pentru netezire, create pentru a regenera părul deteriorat. Acest complex foarte eficient penetrează firul de păr din exterior, acţionând direct asupra semnelor de deteriorare ale acestuia,  reparând-l şi redându-i vitalitatea din interior către exterior. Mai mult, specialiştii au descoperit că, atunci când este deteriorat, părul se încarcă negativ. Din acest motiv, părul îşi pierde rezistenţa, devine casant şi lipsit de viaţă. ENERJUVE™ acţionează asupra părului deteriorat pentru a anula energia negativă a acestuia, lăsându-l îngrijit și mătăsos, netezind cuticula pentru o strălucire naturală. 

FORMULE UNICE AMBALATE ÎN CULORI VIBRANTE, STRĂLUCITOARE. SEMNIFICAȚIA CULORILOR

Formulele unice SATINIQUE™ conţin ENERJUVE™, un amestec autentic de substanţe nutritive şi unul dintre cele două parfumuri create în exclusivitate pentru această colecţie. Gama SATINIQUE™ de șampoane și balsamuri prezintă noi ambalaje în culori diferite pentru o alegere mai uşoară a produselor potrivite: portocaliu pentru hidratare, magenta pentru păr vopsit, violet pentru volum, argintiu împotriva căderii, albastru contra mătreții și verde 2 in 1 pentru păr normal. În completarea lor vine gama de stilizare și tratament, în aceleași culori vibrante. 

UN AMESTEC DE PLANTE ȘI NUTRIENȚI ATENT SELECȚIONAT

Gama SATINIQUE™ cuprinde ingrediente inovatoare, dedicate sănătății părului, cu plante și nutrienți atent selecționați:
• Uleiul de semințe de kukui – ajută la hidratare și conferă strălucire: pentru un păr tern, uscat și dificil de aranjat
• Uleiul de Macadamia – oferă o netezire delicată și volum natural pentru părul drept, moale și lipsit de viață
• Extractul de rodie – repară aspectul degradat și menține culoarea firului de păr deteriorat din cauza expunerii la raze UV, a vopsirii repetate și a tratamentelor cu diverse substanțe
• Uleiul de borago – oferă tratament suplimentar de hidratare și revitalizare cu formula 2 in 1
• Conține Vitamina E și Pro Vitamina B5

PARFUM și AROME

Pentru gama SATINIQUE™ au fost create parfumuri exclusive ce încântă simţurile şi fac din utilizarea produselor o experienţă deosebit de plăcută. Cu note de top de bergamotă, măr verde și zmeură, la care se adaugă frezie, zambilă, magnolie și lăcrămioare, desăvârșită cu arome de piersică, trandafir de Damasc, ceai și mosc, această combinație florală trezește simțurile. 



10 comentarii:

Lacra Lacry spunea...

Buna. M-am bucurat enorm sa citesc acest review.. Abia astept sa dau si eu comanda.. La cate am incercat inclusiv masti facute acasa, inca nu am gasit un produs care sa imi convina si firul de par sa nu mai fie atat de moale si incalcit.. O zi buna!

adela sirghie spunea...

Dupa cum vezi, eu am scris aici mai mult decat de obicei, pentru ca in cazul meu a functionat tratamentul. Parul ramane moale, matasos, dar nu inestetic sau lipit de cap, ci cu textura si volum, sa stii.

Anonim spunea...

Am avut alopecia , oare in cazul meu functioneaza? Intotdeauna am avut par foaarte des dar acum am o gaura de marimea unei monede...

adela sirghie spunea...

@Anonim: eu am vazut niste exemple, inclusiv poze facute de cei de la Amway, in care spuneau/aratau ca au reusit sa vindece. Dar o sa-i dau link Ralucai, trainer Amway, sa raspunda ea aici, caci nu am citit studiul si concluziile. Te rog urmareste postarea, cu siguranta iti va raspunde.

Raluca Felea spunea...

Draga Adela,

Iata exemple care cred ca il vor incuraja pe prietenul blogului tau:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1462128227394306&substory_index=0&id=1394125760861220
Recomand utilizarea zilnica cu tehnica de masaj detaliata in articolul tau.
Spor la treaba!

Lucica Lazar spunea...

Multumim de review! sincer nu am auzit de aceasta gama si pare a fi foarte buna cum spui tu 100% <3
Eu am parul foarte des,poate prea des :D imi cade foarte mult,este cam uscat si deteriorat :( Acum doua saptamani m-am tuns un pic sa se mai regenereze
pupici :-*

Anonim spunea...

Adela,produsele amway le comanzi direct de pe site-ul lor sau ai numarul unui reprezentant?pentru ca e o adevaratta aventura sa faci o comanda direct de pe site,,inregistrare dificila.
multumesc

adela sirghie spunea...

Din pacate, este singura modalitate…am intrebat si la Amway, de aceea a durat putin raspunsul meu

Unknown spunea...

Buna! SI eu sunt fana a acestei game SATINIQUE dar nu numai. Sunt reprezentant Amway, asadar daca doriti produse le pot comanda eu pt voi si le trimit prin posta/ curier. Email : ale.satmar@gmail.com

Unknown spunea...

Doresc și eu un sampon, cum să procedez ca nu-mi dă voie la înregistrare.
Poate un nr de telefon, sau email. Vă mulțumesc mult.