marți, septembrie 16

Jurnalul meu de beauty din toamna anului 2014-ORLY SMOKY (prima parte)

Toata vara m-am uitat la pozele cu noua colectie de toamna 2014 de la Orly, SMOKY fall, asa ca primul lucru pe care l-am facut cand m-am intors din vacanta a fost sa ma programez la mani/pedi la Keiko Nord, salon care s-a deschis in primavara si unde nu am reusit sa ajung la lansarea oficiala. Asa ca in aceasta toamna, cand am fost invitata la o mini-inaugurare organizata ad-hoc pentru mine (lucky me,lucky me, I Know!) m-am simtit foarte foarte rasfatata, caci m-au intampinat cu prosecco si multe tratatii dulci:


Iata primele trei lacuri din colectia SMOKY de la Orly care mi-au atras atentia:


De la stanga la dreapta: EDGY(described as an antique bronze shimmer), DARKEST SHADOW(black with strong red and pink/copper shimmer) si SMOKED OUT(really dark mate green  base with bright, emerald green shimmer. 

Iata cum descrie Orly intreaga colectie:

"This fall beauty emerges from the shadowy corners of our imaginations. Bold, saturated colors are inspired by shades worn on the smokiest of eyes. Dusty tones are blended with matte shimmers, creating an elusive yet intriguing mix of hues. Bring yourself to the dark side of beauty with Smoky."

Celelate trei nuante (le veti vedea oricum pe toate sase pe unghiile mele in aceasta toamna!) sunt mai temperate, mai poetice, aduc cu ele o blandete pe care o veti regasi daca va plimbati pe aleile pline de frunze uscate ale unui parc de provincie, in timp ce impartasiti cu prietena draga din copilarie repere culturale lipite cu melancolie:

De la stanga la dreapta: HIGHLIGHT (a pale grey creme.), BRUSH IT ON (a sparkly rose pink/bronze/gold duochrome glitter) si BLEND (a warm-toned taupe creme)
Eu am ales sa incerc, fara sa stau deloc pe ganduri, Darkest Shadow. Si pentru manichiura si pentru pedichiura.
Este un negru imbogatit cu sclipiri in nuante de rosu si cupru, mai mici si mai maricele, pe care il gasesc oarecum extravagant, o nuanta cameleonica si speciala, care contureaza frumos, plin, la modul aristocratic, mana pe care o impodobeste. Ani de zile am purtat nuante foarte foarte inchise, se poate spune ca am revenit la o iubire mai veche. A fost aplicata pe unghiile scurte, taiate natural (foarte putin rotunjite, ca un hatar facut modei care cere forma de migdala), in doua straturi, acopera minunat si 100%striatiile mele, asadar iata cateva poze outdoor si indoor:







                                                                                           INDOORS:




Lacurile Orly nu contin DBP, formaldehyde si toluen.
Orly este Cruelty Free, nu face teste pe animale.

17 comentarii:

Diana spunea...

mmm... bratara aia... :)

Zuzele spunea...

cat de frumos este lacul!!!!!

adela sirghie spunea...

I know...

Camelia Andrasescu spunea...

Ce primire frumoasa ai avut! Bravo lor! Sunt sigura ca te-ai simtit ca o printesa moderna! Culorile sunt fabuloase, intr-adevar!
Si eu am remarcat bratara, superba, sa o porti cu mare drag! Pupici.

Carmen spunea...

In prima poză, cea in care ti se vad si degetele, se vede o piele f uscată a mâinilor, zici ca degetele sunt ale unei doamne...venerabile

adela sirghie spunea...

Da, asa este, am pielea foarte uscata, nu am folosit crema toata vara si am si gradinarit zilnic, fara manusi(inclusiv cand aplicam chimicale) Nu faceti ca mine! Acum fug sa ma dau cu cea mai performanta crema de maini pe care o am, tot de la Orly, cu argan oil, data trecuta a facut minuni, sper ca saptamana viitoare sa arata mai bine mainile mele!

coco spunea...

Ce minunatii! Foarte speciale!!

coco spunea...

Ce minunatii! Foarte speciale!!

Ela spunea...

Superba oja!
Îmi poți spune dacă te rog de unde e brățara? E minunata de a dreptul :)

adela sirghie spunea...

A fost cumparata mai demult, din Barcelona, de la magazinul Cartier.

Marioara spunea...

Buna. Adela poti te rog sa-mi recomanzi mai multe creme,fluid, care ti-au placut in mod deosebit,merci ! Am incercat serul de la Joico,despre care am citit la tine pe blog si mi-a placut mult,asa ca am mare incredere in ce recomanzi tu !

adela sirghie spunea...

Ulei pt varfuri de la NASHI folosesc acum, voi scrie zilele urmatoare despre el, sunt cam in urma cu postarile...

adela sirghie spunea...

@Marioara: se fac comenzi aici-http://ikontrading.ro/nashi_argan
selectezi judetul si contactezi distribuitorul. E complicat, dar produsele sunt fenomenale.

Alina Canura - Anghel spunea...

Am vazut cateva ce merita adaugate la colectie :D inclusiv cea de pe unghiile tale ;)

adela sirghie spunea...

Foarte rezistent lacul…inca arata impecabil, desi luni am fost la manichiura si am mai si pslat una-alta, fara manusi menajere.

Anonim spunea...

Buna. De unde se pot achizitiona aceste lacuri de unghii?
Multumesc!

adela sirghie spunea...

Sediul Rowe sau sediile Keiko in Bucuresti, poti gasi adrese si harta daca dai search pe google.