luni, septembrie 22

Din nou despre "Operatiunea Dulapul"

Dupa numarul de afisari, inteleg ca aceasta este poza din postarea care v-a retinut cel mai mult atentia. Am ales sa o postez din nou, pentru ca ea ascunde cateva lucruri banale si cateva sfaturi pe care simt nevoia sa le repet.
In primul rand, luati-va la purtat toate hainele din sifonier. Investiti in calitate, nu in cantitate. Fara fake-uri. Decat un Louis Vuitton fals, de o mie de ori mai bine o geanta Zara frumoasa.


Geanta Chanel (mini) este cea mai veche.  Cumparata din Viena. Da, stiu de unde am cumparat toate hainele/gentile, caci atunci cand selectezi, tii minte detalii, povesti, intamplari, nicidecum numarul de pungi/plase. Este singura geanta de culoare alba pe care o am.. Impecabila. O port in fiecare an, vara-toamna, cu siguranta o voi avea si peste 20...

Rochia este cumparata in urma cu opt ani, din Madrid si este creatia unui spaniol, Pedro del Hierro. Nu ma mai satur de ea, chiar daca este toamna, prelungesc placerea purtarii, o combin cu un cardigan fin. Am umblat mult dupa rochia aceasta, caci am vazut-o in catalog si vitrine, dar se epuizase peste tot. Intr-un final am gasit-o la reduceri, in aeroport, inainte sa ma intorc acasa, fix in momentul cand pierdusem orice speranta. Am mai multe rochii albe pe care le port chiar si toamna. De altfel, cardiganul DVF din casmir gri este singurul lucru nou din aceasta tinuta, a fost cumparat din Barcelona, in urma cu doua saptamani.  Incaltarile sunt roz prafuit, Miu Miu, cumparate in urma cu aprox cinci-sase ani, din Palma de Mallorca. Le-am luat crezand ca sunt comode, bucuroasa ca am gasit ceva frumos la reduceri unde de obicei nu gasesc nimic masura mea, dar la prima purtare mi-au facut niste rani si niste basicute atat de dureroase, ca nu am mai rezistat si le-am dat jos, am mers desculta pe strazi, spre amuzamentul trecatorilor. Le-am mai imblanzit cu timpul, le-am purtat prin casa pana si-au revenit. Foc si para, am vrut sa le fac de ocara si am scris despre ele si o postare pe blog la vremea respectiva "Sunt regina basicutelor" se numeste, o puteti reciti AICI. 
Nu ma consider "fashion", nu ma innebunesc dupa trenduri, investesc insa in calitate, si numai in lucruri pe care stiu cu siguranta ca le voi purta multa vreme, vad ca se potrivesc cu silueta mea si ma simt bine purtandu-le. Cred ca valoarea lucrurilor pe care le avem este data de numarul de purtari  pe care il putem contabiliza in decursul timpului. Stiu ca am mai vorbit aici de Cost per Wear CPW (costul pe purtare) si sper ca cititoarele mele sa nu uite aceasta teorie.
Ah, iar eu nu ma sfiesc sa apar de mai multe ori in public cu aceeasi tinuta, caci nu concurez cu nimeni. Nu imi retusez pozele, nu imi ascund varsta, nu stiu cand si daca voi apela la botox/fillere...

13 comentarii:

Alina Canura - Anghel spunea...

Adela, ce frumos ar fi sa gandeasca mai multa lume ca tine! Nu ca mi-ar pasa, dar stii de cate ori am auzit in spatele meu "uite-o si pe aia, e imbracata cu aceeasi rochie ca la evenimentul x" si alte asemenea replici inteligente :) Cum spuneam, mie nu imi pasa, dar altora, mai sensibile da. Pe de alta parte, arati minunat, eu ti-as da maxim 30 (sa nu zic sub, chiar!) si nici nu ai nevoie de artificii. Dar eu nu sunt nici impotriva unei usoare estetizari, acolo unde este nevoie si necesitate :) Toamna frumoasa, ca tine!

Federova spunea...

Am o rochie alba cu gaurele foarte asemanatoare de pe Sheinside :D. Este foarte calitativa si imi place mult desi a fost ieftina. Uneori e ca la loterie calitatea carpitzelor :D.

Cecilia spunea...

Imi plac postarile astea, imi place ca ai ales din nou poza pentru a-ti sustine discursul.
Mi-a placut mult paralela intre Vuitton-ul fals si Zara autentica.
Eleganta este greu de invatat, de educat..

Cherry Queen spunea...

foarte mult imi place tinuta iar povestea din spatele fiecare piese este tare frumoasa. :)

Incerc si eu sa investesc in haine pe care sa le pot purta in mai multe combinatii. :)

pupicei!

Butterfly spunea...

Ti-o "ascunzi" pentru ca arati impecabil de fiecare data si esti neschimbata de-a lungul anilor, intr-adevar piesele de calitate din garderoba sunt cele mai pretioase. Pup!

Gabriela spunea...

Foarte bine arati, ca de obicei, dar sa nu exageram totusi. Nu se poate spune ca arati sub 30 de ani. Arati intr-adevar cu cativa ani mai tanara, dar mie mi se pare ca atunci cand ii spui unei femei ca arata mai tanara, vrei sa spui de fapt ca oamenii in varsta sunt urati. Fiecare varsta are farmecul ei si oameni frumosi gasim printre toate categoriile de varsta.
Nu judec afirmatiile de mai sus, doar imi exprim parerea sincera.
Imi place la nebunie ca ai incredere in tine si se vede ca ai invatat foarte multe lucruri de-a lungul timpului..si nu doar in domeniul beauty. Stii ce iti sta bine, esti delicata si feminina. Mi-ar placea intr-o zi sa aflu mai multe despre partea ta sensibila. Te admir sincer!

adela sirghie spunea...

Eu in realitate am 42. Realizez ca in general par mai tanara decat femeile de varsta mea, dar acest lucru nu e neaparat un cadou al vietii, caci, dupa cum o dovedeste din plin acest blog, sunt preocupata de subiect. Si nu ma refer acum la alegerea unei creme antirid sau a unui fdt bun, ci la o minte sanatoasa si la un corp sanatos. Apoi urmeaza. intr-un registru relaxat, desigur, completarile de rigoare.

Mikyangel spunea...

Sincer, acum te vad prima data si nu-ti dau mai mult de 35 de ani.Iar tinuta e foarte frumoasa intr-adevar!
Acum la 35 de ani a inceput sa ma preocupe si pe mine calitatea nu cantitatea,pentru ca pana acum cumparam orice imi cadea in mana.

Sabina spunea...

Citand un clasic in viata, adica eu, nici 30-ul nu mai e ce-a fost, nici 40-ul se pare! Te pup
PS botoxul arata invariabil nenatural, am incercat si m-am lasat. Mai bine o piele hidratata si ingrijita decat o o fata intepenita

Mihaela Bolea spunea...

Bună, Adela.
Aceasta este prima postare pe care ţi-o citesc şi simt nevoia să-ţi spun că mă bucur să te descopăr.
La modul cel mai sincer, văzându-te pentru întâia oară, nu aş fi zis că ai mai mult de 25 de primăveri, iertată să-MI fie uimirea :-)
Eşti o persoană frumoasă din toate punctele de vedere, abia aştept să-ţi descopăr şi celelalte postări, am convingerea că-mi vor fi pe plac :-)
Weekend frumos, cu drag!

adela sirghie spunea...

Va multumesc, sunt bucuroasa sa vad ca am cititoare noi, xoxo!

Lory's Blog spunea...

Wow! Nu cred in varsta ta! Bravo! :)
Felicitari! Intr-adevar calitatea este mai de pret fata de cantitate. Insa de multe ori nici nu stii ce sa mai cumperi....

Alexandra G. spunea...

Adela, eu nu inteleg de ce nu mai scrii! Articolele tale sunt valoroase chiar si acum, 8 ani mai tarziu! :(