joi, septembrie 18

Beautynews: lansare L'ARTISAN PARFUMEUR

Intr-o perioada, colectionam cu frenezie parfumuri. Aveam un numar impresionant. Oriunde te uitai prin casa, gaseai un parfum, caci masuta de toaleta nu le mai incapea. Ma indragosteam pe loc si le doream pe toate. Nu pricepeam cum as putea sa ma opresc la unul singur. Apoi mi-am dat seama ca am strans, in zeci de ani, kilograme de parfumuri, nu sticle si sticlute. De sarbatori, de ziua mea sau de  Ziua Cartitei, toate ocaziile erau bune sa apara un parfum nou si faradecarenusemaipoatetrai. Prietenii mei nici nu cred ca se gandeau prea mult cand trebuiau sa imi aleaga un cadou, esential era sa stie daca il aveam sau nu. Apoi a urmat o lunga perioada in care m-am parfumat extrem de rar. Si dintr-o data, eu, colectionara de ieri, am realizat ca sunt in cautarea unui parfum semnatura. Ca vreau unul singur care sa le adune pe toate pe care le-am avut, iubit, tradat, inselat, pierdut in sclipiciul agitat al vietii de pana acum. Asa ca, in aceasta toamna, am inceput cautarea. Prima oprire importanta: lansarea L'Artisan Parfumeur de la Beautik Haute Parfumerie, petrecuta aseara:


Fondat in Paris in 1976, L'Artisan Parfumeur a fost una dintre primele case de parfumuri de nisa, inspirandu-se din forta naturii si pastrand un spirit avangardist si original. Colaborarea cu parfumieri de renume precum Bertrand Duchaufour, Anne Flipo, Olivia Giacobetti, dar si cu tinere talente precum Karine Vinchon a transformat calatoria aromelor in calitate, maiestrie si autenticitate. Ingredientele rafinate si spiritul inovator creeaza compozitii avangardiste, adevarate emotii olfactive.
Astazi, L'Artisan Parfumeur este una dintre cele mai apreciate case de parfumuri la nivel mondial, fiind prezenta in magazine de renume din New York, Londra sau Tokio. 

Doua parfumuri am reusit sa testez deocamdata, iata impresiile: 
BATUCADA: picant si sexy, superb parfum de fata rea, care nu se sfieste sa iubeasca aprig de cu seara si pana in zorii zilei, cand abandoneaza fara regrete.
Cam asa parfum scandalos poarta si tot asa traieste:



Este creat in 2011 si e catalogat ca fiind unisex, floral-fructat, insa eu il vad potrivit, cum am scris mai sus, pentru fete rele-rele.Daca imi schimb impresia, imi retrag cuvintele, daca nu, ramanae cum am stabilit:)

Top note: Lime, Davana, Coconut, Lemon, Mint, Marine Notes
Heart note: Tiare, Ylang-Ylang, Caipirinha
Base note: Vanilla, Ambergris, Benzoin, Sandalwood, Musk, Vetiver


Al doilea parfum testat este senin, cuminte si stilat, poetic parfum de ingeri, floral cu suave accente orientale, desi numele, hm, numele este, parca, o continuare a lui Batucada



PASSAGE d'ENFER

"Un parfum creat pentru a celebra trecerea in secolul 21! O interpretare luxurianta a smirnei. Numele este intunecat si tulburator, insa parfumul este linistitor si contemplativ. Aromele de crin si muschi alb indulcesc notele de fum, iar balsamurile si ambra stralucesc in intuneric. O compozitie pura si hipnotica, care ne transpune in al noualea cer!"

Le gasiti pe ambele, de fapt puteti testa intreaga colectie(eu asa intentionez!), in magazinele BEAUTIK, oricum eu voi continua sa ii vizitez, sa va spun si celelalte povesti L'Artisan, pe masura ce le voi gusta    Caligna, Fou d'Absinthe, La Chasse aux papillons, L'Eau d'Ambre Extreme, Mure et Musc Extreme, Nuit de tuberose, Premier Figuier, Seville a L'Aube, Timbuktu


                                                                               (THIS IS NOT THE END)

12 comentarii:

Monica - Pisica albastra spunea...

Vai, vai, L'Artisan Parfumeur in sfarsit si in Romania! Ce ma bucur!
Nu stiu exact gama completa de parfumuri care va fi disponibila in magazinele de la noi, dar mi-ar placea sa gasesc si sa testez:
- Premier Figuier
- Tea for Two
- La Chasse au Papillons
- Havana
- L'Eau d'Ambre Extreme
- Batucada (cred ca miroase ca un cocktail Mojito baut pe o plaja tropicala)

Ce veste aromata! Multumesc pentru vis, Adela!

adela sirghie spunea...

Toate parfumurile L'Artisan sunt disponibile, absolut toate!
Au adus toata colectia.
Batucada e scandalos… am o picatura pe incheietura...

Ioana spunea...

Nu m-am putut concentra pe ce ai scris pentru ca nu mi-am putut lua ochii de la poza ta. Arati absolut perfect, Adela! De la varful unghiilor de la picioare, la ultimul fir de par din cap. Si rochia, si cardiganul, si poseta, si bratara, si sandalele, si cardiganul, si rujul, si... tot ! Huge like!

adela sirghie spunea...

Multumesc, multumesc, rochia alba a fost preferata mea in aceasta vara. Inca o port:)

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Pe Batucada mi-l doresc si eu extrem de mult! :)

Butterfly spunea...

Am testat si eu cateva parfumuri la ei, intr-adevar sunt deosebite, arati minunat ca de obicei, o finuta :*

adela sirghie spunea...

Sunt o floare, sunt un crin, sunt parfumul cel mai fin:)

Iulia spunea...

Foarte fain scrii. Eu inca nu am depasit faza de "colectionar", sau de platou, nu se intampla nimic senzational, imi plac toate :))..Mai astept...Esti si frumoasa, pe deasupra.

Cecilia spunea...

Frumos outfit, elegant, ti se potriveste, din categoria "just perfect".
Sandalele sint nemaipomenite!

Diana spunea...

nu stiu ce-ai facut vara asta, dar esti alta. sau ce-a facut Mediterana cu tine... :)

Doina spunea...

Complimente si din partea mea, Adela! Super esti!
Dezamagita mi-s, insa, s-aud ca te cumintesti la capitolul parfumuri. Ma bucuram nespus ca rezonez cu cineva la capitolul acesta; cu toate ca imi doresc si eu un parfum semnatura, nu pot fidela doar unuia si punct! :)
Poate cu timpul...

adela sirghie spunea...

Doina, multumesc.
Ramane de vazut insa daca voi putea fi "fidela" unui singur parfum, de fapt dorinta de a gasi un parfum semnatura este cea care ma anima mai mult si mai mult. Mi-l imaginez cu un puternic accent de violete, lucru de neimaginat acum cativa ani.