sâmbătă, octombrie 11

Azi imi place…zmeura de la Yves Rocher


Multa vreme am evitat gelurile de dus gomante, pentru ca cele pe care le-am incercat eu pana acum aveau in compozitie, din nefericire, niste particule nisipoase, pe care le socoteam destul de dubioase, enervante, parca intrau peste tot si nu vedeam niciun beneficiu. Total neprietenoase. Asadar, le-am ocolit cu sarg, vreme de foarte foarte multi ani si daca nu as fi primit cadou gelul de dus Yves Rocher cu miros de zmeura as fi uitat pe vesnicie de ele. Exfoliaza bland, contine particule medii, din samburi de kiwi si pudra din samburi de caise, nu degreseaza excesiv pielea, miroase demential, ca spuma de zmeura batuta bine in lighian (daca v-a facut vreodata bunica). Se poate folosi zilnic, nu agreseaza si nu usuca excesiv. Nu atenteaza deloc la ultimele ramasite de bronz pe care poate le mai aveti, repet, efectul gomant este soft. Curata mult mai bine decat un gel de dus obisnuit, pot afirma acest lucru cu certitudine, dar nicidecum nu inlocuieste gomajul corporal clasic. Contine peste 98%ingrediente de origine naturala si nu are nici parabeni in compozitie

As vrea sa le am pe toate din aceasta gama-Les Plaisirs Nature, si pe cel cu miros de capsuni, si pe cel cu miros de vanilie, de piersica si de mure, pe mine ma relaxeaza sa incep dimintetile de toamna in acest fel, cu aburii din baie parfumati in arome fructate.

Pentru mine a fost o surpriza frumoasa.
Nu le pot cataloga drept beautynews, caci eu le-am descoperit in urma cu doua saptamni, insa cred ca fetele care cumpara mai des de la Yves Rocher stiu despre ele de pe la inceputul verii, dar consider ca meritau semnalate oricat de tarziu le-as fi descoperit.



8 comentarii:

Ioana spunea...

Pe astea nu le-am incercat, am insa un alt gel de dus de la Yves Rocher cu miros de cafea. Imi vine sa-l beau :)

adela sirghie spunea...

da, da , il stiu si pe acela:)

marie spunea...

Da m-au tentât de cand au aparut, arome diverse, ambalaj atragator, pret bun... mi-am luat varianta cu aroma de vanilie, dar a fost mult prea soft efectul de exfoliere. Mirosul in schimb se pastra ceva timp. Nu cred ca o sa il mai recumpar.

Lory's Blog spunea...

Gel de dus abraziv am folosit de la Avon doar...din gama Senses! Care imi plac tare mult! :)

Alice din oglindă spunea...

Și eu le-am încercat cam pe toate de la Yves Rocher, cu exceptia acestora dar o să le încerc, ador aroma de zmeură! Multumim de pont!

Debora Tentis spunea...

Zmeura... ne place in fiecare i... nu doar azi... ;-)
Am si eu un gel de dus de la ei cu capsuni... mama ce bine miroase.. asa cum zicea Ioana- imi vine sa-l beau.
Multumim pt articol,l-am trecut pe wish list :-)

Butterfly spunea...

Nu le-am incercat pe astea cu particule dar stiu ca gelurile de dus Yves Rocher sunt geniale ;)

Alexandra D spunea...

Preferatul meu ramane tot gelul simplu cu miros de cafea. Si am observat ca el se regaseste si printre preferintele barbatilor. Insa compozitia gelurilor abrazive le face atractive pentru mine. Trebuie incercate.