joi, octombrie 2

Girls just wanna have fun!

Nu am mai trecut pragul unui magazin Kenvelo de foarte multa vreme, dar aseara am aflat ca s-a rebranduit si s-a transformat in KVL , su o noua identitate vizuala si cu un nou slogan #urban#free#style, iar la petrecerea de lansare/relansare am descoperit o noua colectie si o cabina minunata, unde poti proba hainele si accesoriile in cel mai haios mod cu putinta. Mai jos sunt trei exemple fascinante, trei gratii de circoteca: eu, Cristina Shopping Therapy si Pentru dive…va jur ca ne-a facut placere. Eu am purtat o pereche de ochelari-bicicleta de culoare roz/ si m-am simtit fix ca minunata fata din OZ...

2 comentarii:

Lucica Lazar spunea...

Ce dragute sunteti! :) Am zambit privind pozele :) :-*

adela sirghie spunea...

Da, ne-am dixtrat, nu ne-am plictisit...