marți, octombrie 28

ROGE CAVAILLES


Astazi semnalez trei noi produse descoperite in ultima perioada, minunate toate trei- si pe care cu siguranta le voi recumpara: uleiul pentru dus -Huile Bain et douche (veloutante), Dermazero (creme lavante visage et corps) si crema de maini. Toate trei sunt de la Roge Cavailles, despre care am mai scris, cu mare drag, AICI

Pana acum nu pot spune ca am avut vreun gel de dus preferat. Desigur, de placut-imi plac multe-cu cat mai pline de miresme-dulci, acrisoare, florale, gurmande-cu atat mai bine. Insa pe locul 1 este, in acest moment Huile Bain et Douche.
Este special formulat pentru curatarea pielii uscate si sensibile, formula sa fiind imbogatita cu trei uleiuri naturale (ulei de migdale dulci, ulei de argan si ulei de orez) hraneste intensiv pielea si o protejeaza de uscarea excesiva. Non-grasa, textura sa uleioasa se transforma intr-o  spuma cremoasa si face din baie sau dus o adevarata placere. Lasa pielea moale, supla si catifelata. Exclusiv pentru corp. Se clateste dupa utilizare.
Fara sapun – Fara parabeni – Hipoalergenic - Testat clinic pe pielea sensibila.
Eu cred ca este un produs ideal pentru mine, caci sar destul de des peste crema pentru corp. Stiu, nu ar trebui sa fiu lenesa, dar oricum am o groaza de lucruri pe care le folosesc pentru ingrijirea personala: masti de par, masti de fata, scrub, fond de ten, demachiere, ulei de cuticule, lacuri colorate, asa ca atunci cand trebuie sa aplic lotiunea de corp, nu mai am timp si o aman pana data viitoare. Nu inlocuieste crema de corp, cred ca este imposibil acest lucru, dar este o alternativa buna, caci pielea ramane hidratata.
Dermazero a fost si el o revelatie. Spun a fost, pentru ca l-am terminat, caci l-am folosit zilnic fara sa ma plictisesc nicio secunda de el (am avut 300 ml). Am crezut ca il voi folosi pentru dus, dar a fost atat de potrivit pentru tenul meu, incat mi-a parut rau sa il irosesc folosindu-l pentru corp . Acum imi dau seama ca ar fi trebuit sa il incerc macar o singura data, dar oricum am hotarat ca il voi recumpara si voi suplini aceasta lipsa.  Creme lavante Dermazero este special formulat pentru pielea delicata si sensibila si are o formula exclusiva ce ajuta la fortifierea filmului hidrolipidic.  Fara sapun, 0% coloranti, parabeni, fenoxietanol, pH fiziologic. Curata machiajul surprinzator de bine, chiar nu ramanea mare lucru pe discheta cu apa micelara, parca ar fi fost special creat pentru ingrijirea tenului. Nu usca tenul excesiv, datorita complexului de agenti surgras, pe care il au toate produsele Roge Cavailles. Potrivit pentru demachierea de seara dar si si pentru cea de dimineata. In plus, avea mirosul acela pudrat, frantuzesc, atat de special, dupa care eu pur si simplu ma innebunesc. Deja mi-e dor de el…

Crema de maini este nutritiva si fina, foarte hranitoare si nu lasa filtru gras. Eu am pielea mainilor uscata, cred ca ar trebui sa o folosesc zilnic, din pacate numai in sezonul rece ma preocupa cremele de maini la modul serios.
Fara parabeni, fara silicon, hiperalergenica.

Niciun comentariu: