luni, decembrie 15

Cadouri de Craciun #5 Azi, ORLY SPARKLE:)


Imi sunt foarte dragi toate cele sase lacuri de unghii create de Orly cu ocazia sarbatorilor de iarna. Le-am primit pe toate sase inca din luna septembrie si inca nu m-am plictisit de ele, pentru ca le combin in zeci de feluri si reusesc sa ma surprina de fiecare data. Fie ca le aplic in mai multe straturi, fie doar in unul singur(rapid si eficient, ca o perdea stralucitoare),fie ca le folosesc pe post de strat superior peste un lac inchis/deschis, cele sase se comporta cameleonic si reusesc sa ma surprinda de fiecare data. Tinsel si Glitterbomb sunt spectaculoase, transforma instantaneu orice baza plictisita in spectacol de Craciun, cu globuri, beteala si luminite. Steal the Spotlit a fost preferata mea multa vreme, un verde smarald plin de globuri trandafirii, a urmat Bling-un chihlimbar despre care sustin ca care imi poarta noroc, Tinsel primeste nota 10 la capitolul veselie si ambient, Mirrorball straluceste ca zapada in plin soare, iar Exlosion of Fun a fost cea mai adimrata. Oricare dintre ele ar putea fi o alegere minunata pentru un cadou de Craciun. Se aplica extrem de usor, nu trebuie sa iti bati deloc capul cu ele.
Pentru noaptea de Revelion am comandat online o tunica cu paiete de smarald, sper sa ajunga la timp si atunci voi purta Steal the Spotlight pe unghii, ruj rosu pe unghii si clasicii Pigalles...






15 comentarii:

Butterfly spunea...

Ultimul model pe verde mi se pare incredibil de frumos ;)

http://butterfly9999.blogspot.ro/

adela sirghie spunea...

oh, sunt niste bijuterii toate sase, le poti combina la infinit...

Mihaela Mih spunea...

Mie-mi place Mirrorball. :)

hapi spunea...

De sezon. Absolut superbe.
Sunt gen "sand"? Adica se "agata" putin, nu au textura fina, nu-i asa?

Lory's Blog spunea...

Uuu, nice! se pare ca unghiutele vor avea sclipici de Craciun! :)

Ioana spunea...

Tinsel ! OMG, ma duce cu gandul la cirese coapte...
O vreau neapărat.

Anonim spunea...

cel auriu e superbissim! si pe cel rosu il ador! de fapt toate sunt lovely <3 <3 <3 larisa

adela sirghie spunea...

@Mihaela Mih: da, este Mirrorball este foarte eleganta, asa o vad eu...

adela sirghie spunea...

@hapi: da, putin, dar sunt prea faine ca sa te supere asa un amanunt:)

adela sirghie spunea...

@Lory: mult, mult sclipici:)

adela sirghie spunea...

@Ioana: da, este o colectie splendida si foarte functionala

adela sirghie spunea...

@Larisa: cum am spus, din septembrie ma tot joc cu ele si nu m-am plictisit...

Anonim spunea...

buna Craciun Fericit! si acum momentul adevarului... unde sa le gasesc? la sephora "Nu, nu avem" "nu avem" si la Douglas, la emag nu au culorile astea minunate... deci unde se ascund de mine splendorile astea? larisa-desperata-dupa-oja-orly-sclipicioasa

adela sirghie spunea...

La salonul Keiko in Dorobanti gasesti:)

Anonim spunea...

oh multumesc frumos, Adela, mi ai salvat sarbatorile: )! un An Nou superbissim! Larisa