marți, decembrie 9

Cadouri de Craciun. Azi, BOTTEGA VERDE #2


MUST KNOW: Bottega Verde este  producatorul numarul 1 de cosmetice naturale din Italia, luand nastere in inima Toscanei, din imbinarea ingenioasa a stiintei cu natura. 
Avand la baza peste 300 de ingrediente active naturale, produsele Bottega Verde ingrijesc pielea cu delicatete, pastrandu-i frumusetea si tineretea. Special pentru sarbatorile de iarna si exclusiv in Farmaciile Help Net, Bottega Verde propune splendide cadouri speciale potrivite atat pentru rasfatul personal, cat si pentru intreaga familie.
Seturile cadou cu ulei de Argan (preferatele mele), supranumit si “Aurul Marocului”, sunt ideale in sezonul rece, gratie proprietatilor regenerante si intens hranitoare ale acestui ingredient extrem de pretios. Imbogatit cu extracte florale de iasomie sau iris, lasa pe piele un parfum delicat si extrem de placut.

Alte optiuni Bottega Verde pentru sarbatorile de iarna: aromele delicioase de ciocolata, mar si scortisoara sau miere, care trezesc gustul dulce al copilariei si entuziasmul specific Craciunului.
Editia speciala de Craciun cu arome de iarna imbina arome fructate, rurbarba, si pepene rosu cu parfumul floral de iasomie si lemn de santal, pentru a crea o adevarata simfonie a simturilor.
  Daca iti doresti un cadou cu esente fine, te poti indrepta catre unul dintre seturile cu magnolie, bujor sau vanilie neagra, arome incarcate de mister si senzualitate.
 Linia de cadouri masculine este si ea bine conturata, si pune la dispozitie o paleta diversificata, incepand cu parfumuri proaspete si tonice cu note marine si pin, pana la arome lemnoase de mosc, condimentate armonios cu extract de piper negru, scortisoara si mir.


5 comentarii:

Lory's Blog spunea...

Imi place cum suna seturile astea cu arome care mai de cre mai senzuale, mai placute si mai ademenitoare! :)

adela sirghie spunea...

si pentru mine sunt o descoperire recenta, am crema de maini si spumantul de baie cu argan.

Unknown spunea...

Am avut setul cu ulei de argan, crema de fata mi-a placut foarte mult. Desi am ten gras, chiar il hidrata fara sa lase o pelicula grasa.
Produsele cu iasomie, iris, scortisoara nu le-as pune pe fata, ca sunt iritante pentru ten, insa pentru dus, dupa dus si pentru maini le accept cu placere :)

adela sirghie spunea...

@Alexandra Cenuse: oh, eu am o simpatie mare mare pentru cremele putin parfumate pentru fata. Si fondul de ten e parfumat, iar pudra mea Guerlain miroase a violete. Nu m-am iritat niciodata. Depinde mult de ten.
De ex. plante aromatice precum menta, rozmarinul, busuiocul sunt nemaipomenite pentru tenul meu, imi tempereaza tenul mixt, imi vindeca micile cosuri, ma fac sa ma simt foarte bine. Iar tenul meu arata foarte bine la 42 de ani, nu iti spun acest lucru pentru ca vreau sa ma laud, ci vreau sa iti spun ca am facut acest lucru de cand ma stiu fara vreun efect iritant.

Unknown spunea...

Hehe, esti un caz fericit. Mie nu imi place mirosul lor pe fata, in niciun produs cosmetic. Oi fi eu mai sensibila. Acum na, daca mie nu imi face bine un produs, nu inseamna ca e rau pentru toata lumea :)