joi, decembrie 11

EGYPTIAN MAGIC-o crema legendara si un concurs:)

Later edit: Cele doua castigatoare sunt Pedra si Alina Vrinceanu:)

Am folosit Egyptian Magic in ultima luna pe post de masca faciala, caci tenul meu, in ciuda faptului ca este mixt, imi face din cand in cand surprize si devine uscat pe cateva portiuni, in special iarna. Si m-am gandit ca ar trebui sa va readuc in atentie beneficiile acesteia, mai ales ca am scris despre ea  si despre pretuirea pe care incontestabil i-o port, AICI.
Reiau cateva idei generale, apoi va invit la un concurs de iarna(exact ca anul trecut, tot pe vremea aceasta, cine stie, poate devine chiar o traditie de sarbatori!)

Iata ce contine:
ULEI DE MĂSLINE  |  CEARĂ DE ALBINE  |  MIERE  |  POLEN DE ALBINE  |  LĂPTIȘOR DE MATCĂ  |  PROPOLIS
Cred ca daca as fi avut tenul normal/uscat as fi folosit-o mult mai mult. Se aplica uosr, ca untul moale pe paine. Hidrateaza intens, instantaneu- ai nevoie de o cantitate extrem de mica si este genul SOS, caci functioneaza acolo unde altele irita sau nu pot face fata. O puteti cumpara de pe site-ul Egyptian Magic, iar daca introduceti la sectiunea cupon parola-ADELA, veti beneficia de o reducere de 15%. Dar surpriza acum urmeaza sa fie dezvaluita. Intrucat eu am numai cuvinte de lauda despre formula, textura si beneficii imediate, sper sa va convingeti si voi. Lasati-mi un comentariu mai jos, spuneti-mi motivul pentru care vreti sa incercati aceasta crema, iar eu voi alege pe 22 decembrie, doua castigatoare ce vor primi fiecare, din partea Egiptyan Magic o crema de 59 grame pentru a fi testata.


Sau puteti intra acum pe link-ul de mai sus pentru a comanda un esantion gratuit, care va ajunge la voi acasa fara taxe de expediere:)

Concursul incepe astazi, 11 decembrie 2014 si se termina pe 21 decembrie 2014

Conditii de participare:

1 sa fiiti abonate la newsletter cu o adresa de mail valida (abonare: dreptunghiul dreapta sus, pe pagina principala a blogului)
2 Sa imi spuneti in cateva cuvinte cum va ingrijiti tenul iarna si sa imi lasati adresa de mail cu care sunteti abonate la blogul meu
Mult succes va doresc!

32 de comentarii:

coco spunea...

pai cred ca mie mi s-ar potrivi, am tenul normal spre uscat!
folosesc crema de ochi, fata, putin iluminator in jurul ochilor si ruj, in rest machiaj doar la evenimente! Seara demachiere si ulei de caise :)
carmen_g39@yahoo.com

Unknown spunea...

Sunt abonata cu adresa disguised.marionette[at]yahoo[dot]com

De cand am citit prima data la tine despre aceasta minune am stiut ca vreau sa o am.
Am tenul foarte uscat si desi folosesc produse pentru tipul meu de ten, foarte rar dau rezultate produsele.
In ultimul an am folosit masca hidratanta de la Paula's choice care pana la un moment dat a dat roade. Acum insa, o folosesc si nu se mai remediaza starea. Folosesc ulei de migdale dulci o data la 2 zile. Asta ma mai ajuta.
Folosesc Clarisonic impreuna cu un cleanser de la Origins o data la 3 zile, mi-e teama ca as inrautati starea tenului daca l-as folosi mai des. Apoi aplic un toner de la Derma E care calmeaza roseata. Urmatorul pe lista este un exfoliant cu BHA 2% pentru putinele puncte negre de pe nas. Urmeaza un exfoliant cu retinol de la Paula's choice de care sunt foarte multumita si nu in ultimul rand o crema de noapte de la Origins. Foarte grasa.
Din pacate, cu toate acestea, am momente in care simt ca mi se jupoaie pielea de pe fata. Mai ales in perioada asta.
Dimineata folosesc o crema mai light de la Origins impreuna cu o crema cu SPF.
Mi-as dori masca aceasta in speranta ca ma va ajuta in lupta cu "desertul" numit ten.

aurelia dumitru spunea...

Buna Adela,
Mi-ar placea sa incerc crema, si eu tot pe post de masca, ocazional. De fapt, mi-am si comandat esantionul gratuit :)
Tenul meu mixt/gras iarna o ia razna si mai apar portiuni uscate, asa cum ai spus si tu. Folosesc creme mai grase iarna, e nevoie de mai multa hidratare.
Sunt abonata la newsletter cu aurelia_anca@yahoo.com

NADIA CANDREA spunea...

Indiferent de anotimp, dar cu ata mai mult iarna, imi place sa imi simt tenul hidratat, asa ca folosesc crème care ma ajuta in acest sens, pentru ca tenul meu est eoricum unul uscat...Imi doresc tare mult sa incerc aceasta crema "magica" pentru ca am increderea ca ar fi pe gustul intregii familii; noi locuim la munte, in conditii mai aspre asa ca am folosi-o si pentru ten si pentru corp, si mai ales pentru calcaie!
Multumesc!
new_nadiabios@yahoo.com

Unknown spunea...

Dupa tonifiere, folosesc ser pt. ochi si un ser pt. fata, crema de ochi si o crema hidratanta sau nutritiva pentru ten si, de asemenea, un ser special pt. gat. De 2 ori pe saptamana masti de fata nutritive. Aceasta crema magica ar fi minunata pentru mine, pt, ca am tenul deshidratat si uscat.

Unknown spunea...

P.S. Am uitat sa mentionez adresa de e-mail cu care sunt abonata: amy_aly_25@yahoo.com :)

Unknown spunea...

Dimineata demachiere cu apa micelara, tratament anti-acneic, bb cream. Seara aceeasi apa micelara pt demachiere, daca am chef uneori folosesc si buretelul konjak (care zace in baie), tratamentul anti-acnee si un ser de hidratare.
email: mira.bela@yahoo.com

Unknown spunea...

Buna, Adela! Pentru inceput, sunt abonata cu adresa de mail ale_x_andra0612@yahoo.com

Desi am ten gras, iarna cu zapada ei si vremea rece imi face si mie probleme. Avand in vedere ca folosesc 4 tipuri de tratamente, si hidratarea trebuie sa o fac pe masura. Si ce crezi? Am gasit in vara o crema-gel matifianta de la Elmiplant, care avea doar 2-3 iritanti, si surpriza, nu se mai gaseste in niciun magazin. Acum caut ca o nebuna prin magazine o crema fara iritanti, dar care sa imi hidrateze tenul gras. Ma si vezi prin magazine cum iau fiecare flacon si incep sa ii studiez ingredientele... Acest concurs este binevenit pentru mine, pentru ca ingredientele pe care le-ai enumerat tu sunt tocmai bune pentru problemele cu care ma confrunt iarna.
In fiecare dimineata aplic exfoliant BHA 2%, apoi o crema cu SPF 30 (chiar daca e iarna, radiatiile solare chiar imi ating tenul), iar seara alternez intre exfoliant AHA 5%, Differin si Brevoxyl. Este mai mult decat evident ca am nevoie de hidratare intensa dupa asemenea tratamente, iar cremele de fata de pe piata nu ma ajuta in acest proces: ori au alcool, ori au alti iritanti si simt cum ma pisca cand aplic o astfel de crema, ori crema este prea grasa si deci nepotrivita pentru tipul meu de ten.

Cecilia spunea...

Rutina mea e simpla. Demachiere cu ulei, spalat cu apa.
Avand in vedere ca este iarna (sau poate de acum si varsta isi zice cuvantul) fata mea incepe sa se usuce pe pometi asa ca, aplic urmatoarele:
Ziua: crema ochi, fata o crema mai lejera, insa destul de grasa.
Noaptea: Crema ochi si ser, iar pentru fata o crema mai grasa combinata cu un ser.
Saptamanal exfoliere cu BHA si masca. La 2 luni tratament clasic (extractie, masti s.a.m.d.)
Toate cremele pe care le folosesc sunt combinatii de uleiuri si unturi naturale.
PS: am dat comanda de esantion, de-abia astept sa vad daca vine . Livrarea e prin Posta Romana (imi tin pumnii).

Cecilia spunea...

Am uitat adresa: cipiana [@]yahoo[.]com

EliR spunea...

Iarna am grija de tenul meu care sufera din cauza frigului si lipsa soarelui. Aplic o crema de zi grasa si de doua ori pe saptamana ma ajuta o masca de hidratare.
mail: evenmeroxpop@.......

Unknown spunea...

Curat tenul cu o solutie micelara dimineata, aplic o crema hidratanta apoi o crema de ochi si balsam de buze pe tot parcursul zilei.
Seara ma demachiez si tonific tenul cu produse hidratante, dupa care aplic o crema de noapte, sau 24 ore, sau un ulei, plus o crema de ochi - cu ocazia asta tenul meu are parte si de un masaj cu miscari circulare.
O data pe saptamana o exfoliere urmata de o masca hidratanta

Unknown spunea...

mocanu.roxana.teodora@gmail.com
am uitat sa dau adresa

Unknown spunea...

Imi doresc aceasta crema deoarece am tenul mixt, si mai ales daca hidrateaza foarte bine pielea si nu o incarca, asta conteaza foarte mult pentru tenul nostru.
In prezent folosesc o crema pentru ten mixt, pt ca mi se usuca pielea, dar pe la nas tot am potiuni uscate si pe buze mai nou am inceput sa folosesc crema de galbenele, care vad ca da rezultate.
oana.cursaru@gmail.com

Unknown spunea...

Super concursul, rutina îngrijirii in acest sezon e simpla, încep dimineața cu un dus si apoi aplic pe ten si gat crema hidratanta apoi bbcream blush rimel ruj. Email raluca_fp@yahoo.com

Iorga Daniela Ionela spunea...

buna Adela,multumim pt sansa de a testa aceasta crema!
as fi fericita sa o pot folosi,deoarece imi plac mult ingredientele ei.
ritualul de ingrijire pe timp de iarna:demachiere,tonifiere si hidratare a tenului,iar o data pe saptamana folosesc un scrub facut din zat de cafea,zeama de lamaie,bicarbonat de sodiu si ulei de masline.
te urmaresc cu adresa de mail iorga81@yahoo.com

Anonim spunea...

Sunt abonata cu adresa first.rate.translations[at]gmail.com. Din greseala, mai intai m-am abonat cu aceeasi adresa, dar pe yahoo, care nu exista (sau cel putin nu e a mea). Nu stiu cum se poate remedia.
Am ten mixt. Fruntea si nasul tind spre gras, obrajii sunt cu ten normal iar zona din jurul gurii e cam uscata. Folosesc crema de fata cu argint si aur coloidal de la VivaNatura si, mai nou, am primit un unt de cacao cu care deocamdata ma dau pe buze. Imi place foarte mult.
Mi-am dorit crema Egyptian Magic de cand am citit primul tau articol despre ea. Am vrut sa vad cum ar reactiona pielea mea la ea.
Sarbatori fericite!
Pedra

mamica spunea...

Am tenul mixt spre gras ,zona T este vesnic lucioasa ,insa obrajii iarna tind sa mi se usuce de la vânt si frig.Folosesc o apa micelara Bioderma si o crema specială tenului mixt de la Floritene pentru hidratare.Am auzit despre Egyptian Magic ca face miracole chiar si cu genurile grase,mixte îndepărtând coșurile inestetice asa ca mi ar face placere sa împotriva testa .Adresa mail abonare este mih_crmn@yahoo.com..Sarbatori frumoase !,

Fonodi Erika spunea...

FB: Fonodi Erika
Abonata, e-mail: fonodierika@yahoo.com
Am un ten mixt. Dimineata folosesc: gel de curatare, lotiune tonica cu argila, crema anti-imbatranire pt ochi si fata, fond de ten, seara: lapte demachiant, crema de noapte / ulei de argan, odata pe saptamana o masca cu ulei de trandafir si argila.

Adyna_RAdU spunea...

FB Adina Radu
email raduadina87@gmail.com
Mi-ar placea sa incerc aceasta crema ca si masca.Imi place foarte mult sa aplic diverse masti pe ten pentru ca imi da senzatia de curat.Iarna aplic in fiecare dimineata o crema foarte hidratanta iar cand ajung acasa ma spal cu gel de curatare si/sau aplic o masca de fata.Las tenul sa respire iar seara aplic o crema de noapte.

Dorina spunea...

O data pe saptamana imi aplic un scruB natural din miere, faina de porumb foarte fina si samburi de caise, apoi in acceeasi zi sau in alta o masca hranitoare.
Zilnic, dupa curatarea tenului, aplic crema de noapte iar dimineata o crema speciala pentru anotimpul rece, ce nu lasa tenul sa se usuce.
Email: alex.akris[@]yahoo.com

Sibel spunea...

Eu am un ten cu probleme,gras/mixt insa iarna ma confrunt cu o dermatita atopica asa ca obisnuiesc sa imi hidratez tenul cu ulei de masline atunci cand dermatita o ia razna.
E-mail: vivadelicio0ous@yahoo.com

asias spunea...

Am tenul mixt dar iarna se usuca destul de tare in anumite momente. Folosesc masti cu miere (facute in casa) si creme putin mai hidratante, nu mai cumpar crema tip gel pe care o folosesc de obicei in vremea calda. email: anca_geambasu at yahoo dot com.

Camelia Andrasescu spunea...

Draga Adela, sunt abonata de multa vreme : andrasescu.camelia@gmail.com
La tine am citit despre crema asta acum un an si uite ca inca nu am incercat-o! Ca si tine am ten mixt dar in ultima perioada toata lumea imi spune ca e deshidratat, cu toate ca folosesc serumuri, creme...E clar ca trebuie sa schimb cate ceva in rutina mea si probabil sa apelez la creme mai consistente. Dar daca sunt prea grase le pot folosi doar seara pentru ca tenul luceste...Sunt in cautarea remediului ideal, dar inca nu l-am gasit!
Pupici!

Unknown spunea...

Sunt abonata de mult si citesccu drag articolele tale: loryblue84@yahoo.com

Incerc sa imi pastrez tenul cat mai mult timp tanar: il curat, il hidratez, beau apa multa, iubesc si zambesc. Nu am alte secrete.:)
Pupici!

Dulce Ale spunea...

buna! respect cu sfintenie cei trei pasi ai ingrijirii: demachiere, tonifiere si hidratare. Pe perioada sezonului rece folosesc o crema cu consistenta mai grasa. mail: dulce_ale28@yahoo.com

Maria spunea...

folosesc o crema de zi din categoria dermatocosmeticelor care mi prieste si de care sunt foarte incantata, crema de ochi, mail: maria_ene_1964@yahoo.com

Lacra Lacry spunea...

Buna.
e-mail ionitadorica@yahoo.com
Spre rusinea mea, sau nestiinta mea, nu am iarna un altfel de ritual de ingrijire al pielii fata de cel de vara.. Anul acesta am avut norocul sa fiu castigatoare pe blogul tau la un concurs Eucerin.. un set de creme pe care tenul meu uscat le adora si straluceste, radiaza de frumusete :) Ritualul meu de ingrijire este acelasi: crema de zi, de noapte si pentru ochi.

Annamaria spunea...

Salut!
Eu am un ten foarte uscat, prin urmare, iarna trebuie sa il ajut sa se hidrateze. Dupa demachiere, aplic o lotiune tonica, apoi folosesc o crema foarte grasa, African Secret, pe care am cumparat-o din America in urma cu un an si am rugat un prieten sa imi mai aduca una. Am fost foarte multumita de ea. Are ingrediente asemanatoare cu Egyptian Magic. Pentru ochi folosesc Eye Contour Day Balm, Dr. Hauschka.

Sunt abonata cu: annamaria underline ionascu at yahoo dot com

Unknown spunea...

pff....nu prea fac nimic special. doar apa, lotiune de curatare si o crema mai grasa.
Am marele noroc sa nu am foare mari probleme si, atunci cand apar, imi pun un zambet pe fata si astept sa dispara de la sine.:))
adresa de e-mail: dianadina.mediere@gmail.com

Anonim spunea...

FB. Micu mihaela
mail: miha_iuga1980@yahoo.com
gfc Mihaela Micu
eu in perioada de iarna am grija de tenul meu prin hidratare intensa, tonifiere si demachiere!

Zuzele spunea...

nu aveam de gand sa-mi incerc norocul in acest concurs al tau, draga mea draga Adela... L-as mania pe Dumnezeu, am cosmetice destule, poate ca ar trebui sa-mi cedez sansa altei cititoare ale tale ceva mai putin inzestrata cosmeticeste :)
dar, am zis sa recitesc beneficiile acestei creme minune pe care tu ai tot lauda-o tot anul! si stiu ca nu aiurea lauzi un produs, stiu ca esti tipicara si pretentioasa :D
si... dat fiind faptul ca minunea cu pricina contine propolis, polen, miere si laptisor de matca, patru dintre produsele care nu-mi lipsesc niciodata din dulap si pe care, uneori, mi le aplic si pe fata, am zis ca este musai sa intru in joc! :)
da, fara doar si poate mi-ar placea sa o incerc pentru ca am tenul tare deshidratat, in ciuda ingrijirii serioase pe care i-o ofer :(
as pastra-o si in geanta pe post de balsam pentru buze, o alta mare problema a mea, nu doar iarna ci si vara si in orice anotimp, fiind uscarea buzelor! nu pot trai fara balsam de buze, cel mai hidratant dintre cele mai hidratante, iar EM cred ca ar pune capat suferintei aproape permanente a buzelor mele!
sa nu mai spun si despre cuticulele si mainile mele uscate, foarte uscate tot timpul!
le-as cam rasfata, olecuta, cu EM! :D

bine, sa vedem ce-o iesi! :)
xoxo

ps: divedecarton@yahoo.com