marți, decembrie 23

Cadouri de Craciun #6 .Azi, LA BIBLIOTHEQUE CENTRE BEAUTE


Acestea sunt cadouri pe care mi le ofer ori de cate ori intru in panica, iar decembrie a fost o astfel de luna, necrutatoare si dura, nu m-a menajat deloc: masaj complet si eficient de relaxare, manichiura, pedichiura, tuns varfuri si coafat. A fost de altfel, a treia mea vizita la salonul La Bibliotheque Centre Beaute, un concept smart de intretinere a frumusetii. Faptul ca toate ritualurile de infrumusetare au loc in timp ce esti inconjurata de carti, pe care le poti rasfoi si cumpara, evident, trateaza concomitent cele doua personalitati ale mele, de aici si fascinatia de a incerca procedurile oferite.
Pe urmele relaxarii am luat-o foarte hotarata de data aceasta, ca sa pot incheia anul 2014 plina de energie pentru urmatorul, am ales INDOCEANE, un tratament complet, pe care Ioana mi l-a facut plina de disccretie si bunatate, timp in care eu ma gandeam la ea ca la un vraci, caci asa m-a primit, cu patul inconjurat de lumanari parfumate, cu muzica linistitoare, de suflet cald care se pregateste de vindecare, cu miros delicat de vanilie…
Indoceane este un ritual  complet, ce-ti va reconecta corpul si mintea la energia universala. Si iti va da o senzatie noua de pace, putere interioara si relaxare deplina. Nu mai sunt pomenite bariere sau faze/ etape ale masajului, ci sunt numite simbolic treceri si escale, caci aici gasim o lume pasnica, unde totul incepe lin si se termina la fel de placut, dar cu plus de energie pentru tine.
Rasfatul incepe cu asa-numita Escala Mediteraneana si un scrub corporal, pe care il efectueaza terapeutul. Scubul este aplicant lent, dar procedura e serioasa si efectul puternic: curata si purifica iar baza e formata din Qi – marine, lotus si zahar ars, sare si esente din Marea Moarta. Bogat si hranitor, acest ritual va lasa pielea fina si catifelata si o va pregati pentru placerile de mai tarziu…

Escala Egipteana te va relaxa complet in baia cu lapte ”Pretios”. Corpul va fi invelit intr-un voal lucios. Iar simturile olfactive se vor delecta cu arome proaspete de piersici, pepene galben si vanilie.

Al treilea pas in calatoria catre relaxare este Escala Indiana. Aici masajul cu Qi – Balsam si ulei ”Luxurious”(plante indiene, cedru si santal) va descongestiona centrele energetice care acumuleaza tensiune nervoasa. Va regenera si va da vitalitate intregului organism. Balsamul Qi-Marine se bazeaza pe extracte de alge brune bogate in amino-acizi tonifianti, micro-elemente  si anti-oxidanti care sunt combinate cu uleiuri esentiale de lotus sacru si pachouli. Cu el se maseaza si se relaxeaza centrii energetici.

Impachetarea din Escala Chinezeasca va oferi un moment de plenitudine divina, prin repararea epidermului, prin actiunea anti-stress si prin hidratare de lunga durata.
Poate ca descrierea de mai sus pare labirintica, insa efectul de restart pe care il obtii dupa intreg ritualul confirma ideea de o noua abordare in materie de relaxare, printr-o tehnica de masaj unica si exclusiva Thalgo.

Tot in liniste si pace am trecut in salonul de manichiura si pedichiura, dar eram atat de prinsa in visare, incat nu am realizat nici cand am inceput, nici cand am terminat. Cu unghii perfecte, in nuante burgundy, am trecut in pasi de dans in salonul de coafat, unde lucrurile au fost simple, ca de obicei: tuns de varfuri si coafat lejer. Mai multe detalii despre oferte si promotii gasiti AICI, pe site-ul oficial.

Un comentariu:

Butterfly spunea...

Off...ce as vrea si eu un asemenea rasfat, nu stiu ce am pazit zilele astea dar m-am trezit abia acum sunand la saloane sa intreb daca au un locsor liber pentru rasfat...nimeni nu ma vrea :)) Sa imi fie invatatura de minte sa nu mai las totul de ultima clipa :D