marți, ianuarie 20

BEAUTYNEWS: AMWAY SATINIQUE FINAL STEP FINISHING SPRAY


Primul meu spray pentru finisare de la Amway este si un new entry in rutina mea, fiind primul produs de acest gen pe care il folosesc in ultimii cinci ani, poate chiar sase. O astfel de decizie se impunea, caci mi-am lasat parul sa creasca mai mult, iar cand imi fac messy bun am nevoie de acest ajutor in arta fixarii parului. Cred ca niciodata nu am avut parul atat de lung. Oricat il invarteam, rasuceam, chiar tapam (ca ultima solutie), nu mai statea, era prea moale, prea lung, prea fara viata. Asa ca am apelat la un fixativ de la Satinique, despre care citisem deja cateva lucruri: ca nu incarca parul, ca nu imbacseste, ca miroase frumos.  Am folosit sampoane, balsamuri si masti de par de la Satinique, au fost mi-nu-na-te, am scris despre ele AICI, deci aveam asteptari mari-mari, care nu au fost deloc inselate. Pretul lui este 48 lei, 250 ml. Iar eu, gata, am intrat in randul lumii, am fixativ si am cris si un mic review:)

Iata datele oficiale, va asigur ca totul este 100% adevarat, va rog sa tineti cont ca parul meu e pisicos si drept, iar marea mea incantare este ca dupa ce pulverizez fixativ, nu devine teapan, ci isi pastreaza flexibilitatea. Il folosesc exclusiv pentru messy bun, cand il las liber nu aplic fixativ.

Perfect pentru a finaliza coafura si a tine sub control firele rebele, spray-ul SATINIQUE confera un aspect ingrijit, lasand parul catifelat si stralucitor.Spray-ul pentru finisare SATINIQUE prezinta o formula usoara, care nu lasa urme pe par, nu este lipicioasa si nu ingreuneaza parul. Spray-ul fin pentru finisare contine un amestec special de polimeri pentru coafare si agenti de ingrijire delicati pentru o sustinere maxima si o senzatie placuta la atingere.
Noul spray de finisare SATINIQUE este un produs suficient de delicat pentru a putea fi utilizat de mai multe ori pe zi. Rezista 24 de ore, in conditii de umiditate, caldura si activitate, actionand impotriva incretirii parului, chiar daca se modifica gradul de umiditate (aici, cu incretitul parului nu am putut sa verific, parul meu este fin, lins si moale)
Aplicarea spray-ului de finisare printr-o simpla pulverizare confera sustinere si control pentru obtinerea unei coafuri perfecte. Spray-ul SATINIQUE este un produs care iti lasa parul catifelat si stralucitor pe parcursul intregii zile, fiind recomandat pentru toate tipurile de par.
Mod de intrebuintare- clasic: dupa coafare, prin pulverizarea pe parul uscat de la o distanta de 20-30 de centimetri.

4 comentarii:

Flori spunea...

De unde iei fixativul asta?
As cam avea nevoie si eu de ceva care sa nu afecteze textura parului. Stilistul mi-a facut o tunsoare foaaarte faina si destul de greu de intretinut (placa dupa fiecare spalare, spray termic ca sa inmoaie parul), ma gandeam sa imi iau si eu ceva usor

adela sirghie spunea...

@Flori: ooh, chiar pare destul de greu de intretinut. Il iau de la Amway, trebuie sa te inregistrezi-http://www.amway.ro/?code=ro#

Flori spunea...

Sar'na de link.
Parul meu e ondulat :)) tunsoarea este perfect simetrica, dreapta, cu uuuun pic de tot de scari la spate si cu breton. Arata cam asa:
http://www.divahair.ro/galerie-poze/coafuri/coafuri-cu-breton/img16

Arata super fain dar pe un par drept :))) al meu trece printr-un proces aproape barbar de intreptare tot la 2-3 zile cand ma spal pe cap

Unknown spunea...

Buna!
Sunt intreprinzator Amway, accesati amway.ro pentru vizualizarea produselor si pentru comenzi, trimiteti email pe ale.satmar@gmail.com. Va pot trimite produsele prin posta.
Daca doriti sa va faceti cont si sa luati produsele cu 30% mai ieftin, contactati-ma tot pe email.