marți, ianuarie 27

HELENA RUBINSTEIN-LASH QUEEN FELINE EXTRAVAGANTZA


Care a fost primul produs de makeup pe care l-ati folosit?
In cazul meu, este vorba de mascara mamei, o minunatie aurie (prima din stanga), de la Helena Rubinstein, care arata fix ca-n filme: aurita, magica, oarecum interzisa. Mi se parea ca ma face mai inalta, mai desteapta, mai curajoasa, in mod curios nu ma gandeam la infrumusetare… i-o furam in fiecare dimineata, pana m-a prins si mi-a daruit-o.

 Cred ca era finalul clasei a IX-a, deci aveam 15 ani. Stiu ca acum partea cu machiajul incepe mult mai repede, insa atunci nu aveai voie la scoala cu asa ceva, puteai insa, discret, pe furis, sa folosesti o mascara pe varful decolorat de soare al genelor (o jumatate de strat ar fi masura care sa nu deranjeze), un lac de unghii alb sidefat (un singur strat), poate un dermatograf negru ( doar cele foarte foarte curajoase si pe care nu le interesa nota la purtare) si un strugurel de buze, acesta cu motivatia clara ca iti sunt crapate de frig sau vant sau soare. Chiar si asa, puteai fi trimisa acasa sau la baie, sa te speli pe fata. Pe mine m-au trimis acasa sa imi lungesc sarafanul, caci il scurtasem, intr-o vreme, mult prea tare si mult prea sfidataor pentru rigorile comuniste.
Nici pana acum nu am vazut o mascara mai spectaculoasa decat Helena Rubinstein Long Lashes, am gasit si reclamele vintage:



Daca nu stiti nimic despre Helena Rubinstein ("Beauty is power", "There are no ugly women, only lazy ones") si sunteti interesate de istoria frumusetii, aveti mai jos un mic video explicativ, scurt si la obiect:



Dar sa revenim la subiect: Helena Rubinstein Mascara Long Lashes a fost, la vremea ei, un produs mitic. Nu numai datorita aspectului elegant si auriu, ci si pentru ca pentru prima oara tusul si aplicatorul erau puse in acelasi ambalaj. Tot HR semneaza si formula waterproof, mai multe detalii gasiti AICI

Cu toate acestea in minte, am zis ca trebuie sa recumpar HR Long Lash, insa surpriza a fost ca s-au retras din magazinele din toata Europa, au mai ramas doua variante: online sau aeroport. In aeroport aveau o multime de variante, insa nu si pe cea pe care o cautam eu, aceasta fiind disponibila numai online. Asa ca am ales LASH QUEEN FELINE EXTRAVAGANZA, o mi-nu-na-tie de mascara, pur si simplu ireprosabila. Mi-a fost greu sa aleg, caci imi placeau toate din descriere, cred ca am luat-o pentru ca avea "feline" in denumire, dar la fel de bine puteam sa iau una cu ochii inchisi.

Negru intens  (o formula revolutionara de pigmenti ultra-black), ofera volum, alungire si curbare si le manevreaza pe toate foarte bine, asadar o consider cea mai buna mascara cumparata de mine pana in acest moment. Peria este over-sized, nu lasa genele tepene, chiar daca au trecut opt ore dupa ce ai aplicat-o, si nu are acel aspect artificial, pare mai degraba flexibila, catifelata, cu un luciu sofisticat, matasos. Efectul de curbare este, in cazul meu destul de evident, cred ca de aceea este preferata mea, caci mascara pentru volum la infinit am tot avut. Nu lipeste genele intre ele, le transofrma in evantai, sunt bine definite, nu se faramiteaza, nu lasa urme pe pleoapa superioara. Usor de dat jos cu demachiantul sau lotiunea micelara Nivea. Nu am ales waterproof, prefer varianta clasica.
Asadar, daca ajungeti prin duty free curand, nu ezitati sa o incercati…
Pretul: 28 EUR, 7 ml.
Mi s pare ca miroase delicat a roze, dar nu as putea sa pun mana in foc...

10 comentarii:

Camelia Andrasescu spunea...

Adela, poti sa crezi ca si eu am inceput tot cu aceasta mascara? ii simt si acum in memoria tactila forma fina si liniile oblice...Am regretat mult timp ca mama a runcat-o la un moment dat, multi ani dupa ce nu mai era nimic in ea...Sa stii ca si eu m-am gandit serios sa-mi cumpar una, dar mai am cateva noi asa ca mai aman...iar acum ca am si confirmarea ta ca este asa de buna, nu voi sta pe ganduri cand mai termin proviziile de raboi! Pupici!

adela sirghie spunea...

Da, chiar si eu m-am gandit ca voi recumpara Long Lashes dupa ce le termin pe cele doua pe care le am acum: Lash Quuen si inca una destul de ok (dar nu atat de faina ca aceasta) de la Giorgio Armani-urmeaza sa scriu si despre ea.

Anonim spunea...

Sint complet de acord in ce priveste mascara de la Helena Rubinstein. Le-am incercat aproape pe toate si niciodata nu am fost dezamagita de ele.

Mascara Long Lating e dupa umila mea parere regina mascarelor. Un singur inconveniet ii gasesc: acela ca e waterproof si se curata mai greu de pe gene. In rest, perfctiune. Pe locul 2 ar fi cele de la Lancome, Hypnose.

Eu folosesc de multa vreme mascara si imi pare ca in timp genele mele s-au mai rarit si imputinat. Cele cazute la "curatat"cu discheta de vata au crescut parca mai scurte. Acum o intrebare pentru tine si cititoarele tale: aveti si voi impresia sau experienta aceasta?

Adriana

Anonim spunea...

Intr-adevar, Lash Queen Feline Extravaganza este cea mai buna Mascara incercata/avuta de mine vreodata. Este divina-alt cuvant nu am putu gasi pentru a o complimenta, pentru ca ofera absolut tot ceea ce au nevoie genele si arata intr-un mare fel, chiar daca o aplic intr-un singur strat. Tin minte ca am fost intrebata in repetate randuri daca nu cumva port gene false-nu pentru ca arata nenatural, ci pentru ca imi"prelungeste", imbogateste oarecum genele mele.. Chiar ma simt ca o"felina", femeie fatala atunci cand o port.
Pretul ei, insa ma face sa o cumpar mai rar. Adica aproape(dar nicidecum intru totul) aceleasi frumoase rezultate mi le ofera Max Factor-Masterpiece Max. Si asta pentru 11-22 Euro. Mascara de la Max Factor deja o folosesc de 8-9 ani, in cea de la Helena Rubinstein investesc atunci cand stiu ca am o ocazie speciala si clar! asta este produsul esential de care am nevoie pentru a imi intensifica privirea. :) Te pup mult!

Rox spunea...

tocmai am vizitat cracovia de unde helena r. a plecat :)

adela sirghie spunea...

@Adriana: nu, deloc… genele sunt la locul lor, doar decolorate la varfuri. Banuiesc ca ai demachiant de ochi potrivit si ca aplici cu generozitate pe discheta (deci nu e nevoie sa agiti pleoapele penstru a sterge machiajul), asadar nu imi pot da seama care ar putea fi problema…daca imi vine vreo idee, te anunt.

adela sirghie spunea...

@saltandpepperforall: ce interesant, suntem cateva fete aici care iubesc HR, chiar este o surpriza foarte frumoasa sa va aud parerile, avand in vedere ca nici macar nu gasim aceasta firma in Romania.
Si eu am avut de cateva ori Max Factor, raport excelent pret-calitate, am scris si pe blog despre MF, insa cum ai remarcat si tu la HR e vorba de excelenta…
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Rox: oh, imi pare rau… a plecat si din duty free (aeroprort)?

Marioara spunea...

Buna. Adela,te rog sa-mi recomanzi o crema-gel pentru ochi care sa dea rezultate,pentru 24 de ani. Am riduri de expresie care pe zii cetrece mi se par mai evidente,nu conteaza pretul.

adela sirghie spunea...

@Marioara: eu pot recomanda un serum de la Caudalie-Serum Yeux&Levres Vinexpert, il gasesti in farmaciile Centrofarm si Plafar. Pentru ochi sensibili. O sa scriu despre Vinexpert de la Caudalie in curand, sunt mi-nu-na-te toate produsele. Totusi, la 24 de ani, trebuie sa stii ca este cam devreme. Cumpara si o fata de perna de matase, ca sa nu apara riduri de la dormit.