sâmbătă, ianuarie 31

DIOR SPRING 2015-KINGDOM OF COLORS


Toata colectia de primavara 2015  de la Dior (care a aparut deja in marile magazine din Romania) sta sub semnul lui Barbie, aceasta nefiind, va rog sa ma credeti, nicidecum vreo critica din partea mea, ci o stare de fapt ce lasa loc unei dorinte personale, de a reveni la ideea unui sistem putintel mai sofisticat, acestea fiind asteptarile mele de la CD. La prima vedere, unele culori par electrice, dar textura lejera este cea care le mai imblanzeste din temperamentul exploziv. Mi-ar fi greu sa cumpar multe dintre produsele din Kingdom of Colors, caci cel putin cateva nunate ar ramane vesnic doar incercate. Insa nu pot sa nu le remarc farmecul si cred ca multe fete foarte tinere vor suspina. Ramane de vazut daca Dior se reorienteaza spre un segment mult mai tanar sau este doar colectia de primavara-vara ce vine cu aceste caracteristici. Daca gresesc cu ceva, nu ezitati sa intrati la comentarii si sa imi spuneti si parerea voastra.

Desi culorile-vedeta sunt tropicale, puternice (vreo doua mi s-au parut de-a dreptul suculente, color-blocking),  acestea sunt completate si de cateva nuante mai discrete, cu rol de a tempera paleta cromatica. Daca te uiti la pozele de mai jos, poate ca ai tendinta sa crezi ca unele sunt exagerate, insa repet: textura lejera este cea care le face purtabile (in majoritatea cazurilor). Fardul de obraz este un corai spre portocaliu, mat si tare pigmentat, il gasesc dificil de purtat.
Griul mono pentru ochi este foarte foarte stralucitor, pune in evidenta chiar si cel mai mic rid de expresie, deci ti se potriveste numai daca ai sub 22 de ani si un ten de portelan.

De la stanga la dreapta, de sus in jos:
-editii limitate 5 Couleurs Couture Colors&Effects Eyeshadow Palette-456 House of Pink (medium rose pink, pearly beige, soft satin baby pink, mauve pink, and plum shade) si 466 House of Green (mossy green, golden olive, teal, soft pink, and medium grey),
-Diorblush Vibrant Color Powder-Peach Splendor 536,
-Diorshow Mono Kingdom of Colors -045 Fairy Grey:
Cele care indragesc Dior Addict Gloss (volum si stralucire de oglinda) se vor bucura, caci noua colectie vine cu patru noi nuante: Tiara, Fastes, Beige Highness, Dynasty si Mylord.
Eu am vrut sa incerc mult-laudatul Cheek& Lipglow Instant Blushing Rosy Tint 001 (nu pe mana, ci pe pe buze, caci eram prima care il folosea), insa am avut neplacuta surpriza sa constat ca miroase urat de tot, a medicamente expirate, nu stiu zau ce a fost in capul lor cand au dat drumul pe piata la asa ceva, mai ales cand ai la indemana atatea parfumuri… asadar m-am lasat pagubasa, am chemat vanzatoarea, i-am spus, a mirosit si ea, a fost de acord cu mine, a constat si ea uimita izul medicamentos (fara sa-i spun in prealabil impresia mea) #maiziceva…

Paleta mare Kingdom of Colors, vedeta colectiei, editie limitata desigur, contine, de la stanga la dreapta, un eyeliner, trei farduri de ochi, iluminator, skin perfecter matifiant, un blush superb roz-magenta in centru (nu este corai nebunesc precum cel prezentat mai sus, diferenta este mare chiar daca in foto nu este sesizabila), doua glosuri si o nuanta de ruj. La prima vedere pare o cutie nemaipomenita (ambalajul este mi-nu-nat), insa dupa ce o folosesti de cateva ori si se amesteca texturile si culorile, gloss-ul cu eyeliner-ul si cu particulele stralucitoare din fardurile de ochi, realizezi ca nu prea este practica. In colectie se mai regasesc si o mascara violet (iris purple Dior Addict It-Lash si doua farduri mono, Fusion Color -Myriade (bej sidefat) și Olympe (violet sidefat).


Rouge Dior Baumes - acestea sunt preferatele mele din intreaga colectie: hidrateaza intens, au textura matasoasa si nu sunt foarte pigmentate- sunt prezente in cinci nuante : bej, fucsia, rosu poppy, roz vibrant si rosewood (Debutante, Belle de Printemps, Palais, Fleur de Lys, Cotillon și Gala.) si lacurile de unghii, in trei nuante (le puteti vedea ceva mai jos)+un Vernis Blossoming Top Coat Eclosion , un lac transparent ce contine o ploaie de confetti in nuante de verde, galben si alb ce se poate folosi atat singur, cat si peste lacul preferat:


Diorshow Khol Professional Hold&Intensity Eye Makeup-sunt retractabile, le gasim in cinci nuante, tot de la stanga la dreapta: 039 Pearly Silver, 079 Smoky Grey, 099 Smoky Black, 289 Smoky Blue si 789 Smoky Brown.


3 comentarii:

Unknown spunea...

Nici eu nu agreez blush-ul ala portocaliu, dar rujurile si ojele sunt dementiale :)

Ioana spunea...

Mi-am ales :) Vreau paleta House of Pink. E foooooarte frumoasă și mie îmi vin atât de bine nuanțele de roz !

Ioana spunea...

Mi-am ales :) Paleta House of Pink. E fooooarte frumoasă iar mie îmi vin atât de bine nuanțele de roz !